Gå til innhold
Hundesonen.no

rottweiler og staffordshire blanding


martineib
 Share

Recommended Posts

Det eneste som garantert stanser innbildt drektighet er kastrering...

Forøvrig: det er stramt marked på valper om dagen, mange sliter med å selge. De som da får solgt sine først er de som har meritterte foreldredyr. Spør henne hva hun gjør om hun blir sittende igjen med 2-4-5 valper hun ikke får solgt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som garantert stanser innbildt drektighet er kastrering...

Forøvrig: det er stramt marked på valper om dagen, mange sliter med å selge. De som da får solgt sine først er de som har meritterte foreldredyr. Spør henne hva hun gjør om hun blir sittende igjen med 2-4-5 valper hun ikke får solgt.

Beklager OT men er det det? :) Stramt valpemarked altså? Det hadde jeg ikke fått med meg men ser jo mange annonser på valper for tida men tenkte det bare var fordi våren er "valpetid"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager OT men er det det? :) Stramt valpemarked altså? Det hadde jeg ikke fått med meg men ser jo mange annonser på valper for tida men tenkte det bare var fordi våren er "valpetid"? :)

Ja, svært mange sliter med å selge valper, både store og små, og også de med høyt premierte foreldredyr. Oppdrettere jeg kjenner som normalt har solgt alle før de er født har sett seg nødt til å annonsere på finn, og valpene blir boende til de er eldre enn 8 uker hos mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweilermarkedet er overfyllt og oppdretterne har problemer med å selge. Var hos en av de beste senest i dag, og der har valpene hopet seg opp og ingen flere kull er planlagt fremover. De må bli kvitt de de allerede har.

Videre så blir jeg rent ut forbanna når jeg leser i denne tråden om å bevisst lete opp useriøs avel med blandingsraser av denne type hunder. Det ødelegger absolutt alt for de som driver seriøst og for rasene i seg selv.

Kjøp deg en renraset Rottweiler eller bullehund, knallflotte hunder i seg selv. Men blandet? Nope!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweilermarkedet er overfyllt og oppdretterne har problemer med å selge. Var hos en av de beste senest i dag, og der har valpene hopet seg opp og ingen flere kull er planlagt fremover. De må bli kvitt de de allerede har.

Videre så blir jeg rent ut forbanna når jeg leser i denne tråden om å bevisst lete opp useriøs avel med blandingsraser av denne type hunder. Det ødelegger absolutt alt for de som driver seriøst og for rasene i seg selv.

Kjøp deg en renraset Rottweiler eller bullehund, knallflotte hunder i seg selv. Men blandet? Nope!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har skjønt det nå at det ikke er lurt og blande disse hundene så vurderer en renraset staffordshire bullterrier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er kjempeflott! Og når du finner den rette hunden for deg så må du spamme oss ned med bilder:)

Superflotte hunder. Jeg har aldri eid en selv, men kjenner flere som gjør og de er kjempehærlige alle sammen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja har hørt mye bra om de :) jeg skal legge ut maange bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...