Heidihj Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Vi er i Drammen for sommeren. Ferie noen uker før jeg skal starte å jobbe. Deilig! Startet dagen seint vi. Var ute med valpis klokka 8, men vi la oss igjen. Første bildet ble da klokka 11. Frokost på hundene. Klokka 12. Legger tak på hundegården. Mayah er en klatrer så det må til desverre.. Presending legges over i morgen. Ca. klokka 13. Lager en gammel putekasse om til et midlertidig hundehus for minstefrøkna! Ca. klokka 14. Jeg og hundene har en kosestund. Litt for varmt for at de orker å gjøre noe annet enn å sove i skyggen. Klokken 15. Sitter å leser ute i sola! Deilig Klokka 16. Mamma syns det er stas med hundene på besøk - deler ut noe godt til hundene. Klokka 17. Hundehuset klart for innflytting! Klokka 18. Legger ut blodspor. Klokka 19. Badetur i marka! Nuka har vist ikke like respekt for vann som sin støresøster. Hopper utti med hele kroppen! Klokka 19.30 ca. Ute å går Klokka 20. Går sporet som ble lagt ut tidligere. Begge jentene gjorde en god jobb! Klokka 21. Middag på hundene og meg. Klokka 22 og utover kvelden. Jeg sitter på verandaen med pcen, og hundene ligger og sover i hundegården. (Ja, hundehuset er grønt.. Mamma har malt det som en overraskelse ) 9 Siter
Ingvild Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Åhh, skikkelig herlig feriedag!! Og Nuka er i ferd med å bli så stor allerede. 1 Siter
Ozzy Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Så deilig dag da! Skikkelig sommer-dag 1 Siter
Raksha Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Digger putekassehuset! Genialt Også så nydelige hunder Siter
Aslan Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Herregud Nuka Så ut som en innmari koselig dag Siter
pippin Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Skrevet 2. Juni 2013 Koooselig! Og grønt hundehus er da bare fint det? Nuka er så søt! Må ta turen snart altså! Siter
Recommended Posts