Justisia Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 artikkel Syv hunder har falt ned en skrent eller en bresprekk i Trolheimen på Svalbard. Minst fire eller fem av hundene skal fortsatt være i live. Hundene har falt ned i sprekken torsdag, da en guide og to turister med hvert sitt hundespann kom ut for dårlig vær i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Huff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Skal de ikke redde dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Skal de ikke redde dem? "I samråd med han tok vi beslutningen om å gjøre et nytt forsøk på å hente ut hundene i morgen" Så slik jeg forstår det, skal de forsøke redde dem i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 "I samråd med han tok vi beslutningen om å gjøre et nytt forsøk på å hente ut hundene i morgen" Så slik jeg forstår det, skal de forsøke redde dem i morgen. Åja det så jeg ikke! Det var bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 For et mareritt! Håper de får alle helskinna opp igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Fy fader så fælt! Håper de får de opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Skrekk og gru. Det må være helt forferdelig både for kjøreren og hundene. Håper de får de opp igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Jeg blir helt dårlig av å tenke på det. Hvis bare 4-5 av 7 er i live, så skal det vel godt gjøres at de er helt uskadd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Nå er alle hundene reddet ved hjelp av helikopter. Og alle er i god behold! Hørte akkurat dette på nyhetene på radio. Utrolig bra! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Hurra! Årsaken til at de bare visste om 4-5 av hundene var hele var at de ikke så de siste, om jeg skjønte saken riktig. Happy ending Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 http://www.nrk.no/nordnytt/lettet-og-glad-over-at-det-gikk-bra-1.11057273 Godt det gikk bra. Har vært utrolig bedritent vær på Svalbard i det siste. Så vil tiden vise om turoperatøren blir klok av skade og ikke utfører turer "koste hva det koste vil" neste gang, å ha respekt for været er cruical... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Takk og lov for at det gikk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 http://www.dagbladet.no/2013/06/01/nyheter/svalbard/redningsaksjon/hunder/turisme/27470640/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Falt de ikke ned i sprekken? Her ser det jo ut til at de "bare" ligger bed bredsprekk kanten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts