Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Herlighet så kjedelige de var i år da.. Har sett alle, og husker nesten ingen av dem nå som stemmenigen har begynt :lol:

Og seriøst, det var ikke lov å stemme mer enn 20 ganger på en sang.. Gjør folk virkelig det, stemmer 20 ganger på en sang? :blink:

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fordi de har billig røyk og sprit.

Mimre: http://youtu.be/fb-qZg4dfsA

Siterer fra twitter "Norway sent the mother of dragons"

Posted Images

Skrevet

Åhh.. Jeg skulle heie på det landet med den kjekkeste fyren, men nå har jeg altså ingen å heie på :no:

Hallo det er jo maaaange å velge i :lol:

• Like 1
Guest Michellus
Skrevet

Holder en knapp på Hellas jeg altså! Angus heier på Romania. Dumme bikkje :aww:

Skrevet

Herlighet så kjedelige de var i år da.. Har sett alle, og husker nesten ingen av dem nå som stemmenigen har begynt :lol:

Og seriøst, det var ikke lov å stemme mer enn 20 ganger på en sang.. Gjør folk virkelig det, stemmer 20 ganger på en sang? :blink:

Ja var ikke veldig mye minneverdig. Malta, Dracula-dude, Hellas og Irland var ok da :D

Og jeg stemmer ikke i det hele tatt jeg, men TJUE ganger...?

Skrevet

Da har jeg stemt. Gav selvsagt min stemme til Norge. Selv om jeg ikke synes at sangen var noe særlig. :P

Håper at Romania vinner. :lol:

• Like 1
Guest Michellus
Skrevet

Stemte på Hellas jeg! Bare fordi at jeg synes at alkohol skal være gratis :aww:

Skrevet

Trodde Loren skulle synge mgp sangen jeg? Pleier de ikke det?

Hun fikk da flettet den inn :P tror ikke hun hadde vunnet med det hun sang først i kveld gitt :P men hun hadde også langt slep :aww:

Skrevet

Eneste som kunne nådd opp er gitaristen til Ungarn, men han MÅ gjøre noe med det håret altså! :teehe:

Syte ROMANIA! Trudde vampyrer var in jeg :aww:

Skrevet

Stemte på Hellas jeg! Bare fordi at jeg synes at alkohol skal være gratis :aww:

Hehe, under Hellas sitt nummer så sa kommentatoren noe a la "The title of the song is kind of ironic as this is Sweden where you will have to sell your car to be able to buy a pint of beer". :lol:

• Like 2
Skrevet

Hehe, under Hellas sitt nummer så sa kommentatoren noe a la "The title of the song is kind of ironic as this is Sweden where you will have to sell your car to be able to buy a pint of beer". :lol:

Virker mye morsommere å se på hos deg! Du får invitere meg nesten år, norske kommentatoren er kjip og p3 folka er bare slitsomme :(
Skrevet

Nå begynner det gøye:-) Egentlig hadde jeg ikke behøvd å slå på før den lille repetisjonen/oversikten over sangene. Men det glemmer jeg hvert år:p

Sent from my MB526 using Tapatalk 2