Heidihj Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 I går møttes en liten gjeng for ringtrening og lek. Hundene var min malamutevalp, Limo sin buhundvalp og dachs, Maria sin papillon og Puddellover sin puddel (som egentlig ikke er hennes, men valp etter hennes tispe (stemmer ikke det?)). Det ble selvfølgelig litt bilder av de herlige sonenhundene. Beklager dårlig kvalitet på bildene.. Sliter med objektivet for tiden. *dele opp* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Fine bilder av søte hunder/valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Så koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Kjekt med treff! (Bare må: Er det ikke båndtvang i Ås? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Ååh. Fineste knøttegjengen Minien min koser seg med den gjengen der altså! Det samme gjør eieren. Kan jeg få stjele bildene av Leja, kanskje? Oppdretteren vil se! sett gjerne vannmerke eller noe på dem, ellers så skriver jeg bare fotografnavn på de! Ane: Jo, det er båndtvang i Ås. Men det dreit vi i, faktisk. Enkelt og greit. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Så koselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Ååh. Fineste knøttegjengen Minien min koser seg med den gjengen der altså! Det samme gjør eieren. Kan jeg få stjele bildene av Leja, kanskje? Oppdretteren vil se! sett gjerne vannmerke eller noe på dem, ellers så skriver jeg bare fotografnavn på de! Ane: Jo, det er båndtvang i Ås. Men det dreit vi i, faktisk. Enkelt og greit. Bare å ta Jeg driter litt i vannmerke jeg Maria, så det dropper vi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Bare å ta Jeg driter litt i vannmerke jeg Maria, så det dropper vi Tuuusen takk Må forresten si jeg er imponert over at alle disse lot seg fange på kamera! De er både små og kjappe, spesielt Kaos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Herlige bilder, og for en nydelig liten krøllert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Ååå, så søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Like koselig som alltid å møte dere! Er så moro at vi har så fine hunder som går sååå godt i lag Kaos blomstret skikkelig når han fikk løpe med gjengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Så koselige bilder Både Lily og Duva storkoser seg med resten av gjengen Lily synes Kaos er så kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Flotte bilder, så kjempe kos ut Buhunden er bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweetie Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Så hyggelig dette så ut! Kanskje jeg kunne ha møtt dere en gang med valpen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts