Gå til innhold
Hundesonen.no

Kåringsprøva


Shlush
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det inngår i hals for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport.

I dag bestod Bøllefrøkena mi kåringsprøven :)

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau...

Gjenstanden i enden av sporet, må den avleveres eller holder det at hunden plukker den opp?

(Før den eksploderer i lykkerus... :P )

Jeg har dekkmarkering :-) Du må nok ha fullstendig apportøvelse for full uttelling.

Hvordan hunden markerer sluttgjenstanden spiller ingen rolle så lenge hunden finner den :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol:

Hvilken øvelse er det? :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Det inngår i hals :aww: for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. :aww: det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det inngår i hals :aww: for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. :aww: det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. :P

Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det inngår i hals :aww: for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. :aww: det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. :P

Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

:lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... :P

:lol:

Boxer da? Bare en rett ned imellom øya? :lol:

Jeg er så glad i sonen.. Tenk hvor mye man lærer -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommeren jeg kontaktet svarer forøvrig det samme som Siri. Markering, apoortering eller plukke opp spiller ingen rolle, det vesentlige er at hunden finner sluttgjenstanden :)

Ikke noe om taperuller altså? :o

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bruke den bötcker selen, eller hva den nå heter?

Det kan hende at det er unntaket, men det er vel egentlig i seg selv ikke en selen da.. Mer bare en tråd rundt brystkassa hvis jeg tenker på riktig sele..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...