Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det inngår i hals for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport.

I dag bestod Bøllefrøkena mi kåringsprøven :)

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau...

Skrevet

Gjenstanden i enden av sporet, må den avleveres eller holder det at hunden plukker den opp?

(Før den eksploderer i lykkerus... :P )

Jeg har dekkmarkering :-) Du må nok ha fullstendig apportøvelse for full uttelling.

Hvordan hunden markerer sluttgjenstanden spiller ingen rolle så lenge hunden finner den :).

• Like 1
Skrevet

:lol::lol::lol:

Hvilken øvelse er det? :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Det inngår i hals :aww: for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. :aww: det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. :P

• Like 4
Skrevet

Det inngår i hals :aww: for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. :aww: det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. :P

Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_-

• Like 1
Skrevet

:lol: :lol:

Skrevet

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... :P

• Like 2
Skrevet

Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... :P

:lol:

Boxer da? Bare en rett ned imellom øya? :lol:

Jeg er så glad i sonen.. Tenk hvor mye man lærer -_-

Skrevet

:lol:

Boxer da? Bare en rett ned imellom øya? :lol:

Jeg er så glad i sonen.. Tenk hvor mye man lærer -_-

Boxere blir disket da... :(

Skrevet

Dommeren jeg kontaktet svarer forøvrig det samme som Siri. Markering, apoortering eller plukke opp spiller ingen rolle, det vesentlige er at hunden finner sluttgjenstanden :)

• Like 1
Skrevet

Dommeren jeg kontaktet svarer forøvrig det samme som Siri. Markering, apoortering eller plukke opp spiller ingen rolle, det vesentlige er at hunden finner sluttgjenstanden :)

Ikke noe om taperuller altså? :o

• Like 1
Skrevet

Kan man ikke bruke den bötcker selen, eller hva den nå heter?

Det kan hende at det er unntaket, men det er vel egentlig i seg selv ikke en selen da.. Mer bare en tråd rundt brystkassa hvis jeg tenker på riktig sele..

Skrevet

Men altså, er sele en sak da? Er det ikke bare å putte på hunden den selen man har og trives med?

Trenger man å gjøre det vanskelig likssom..? :P

• Like 1
Skrevet

Ikke sele som jeg ville kalt det nei, men er jo mer enn et halsbånd liksom :P

Mokk: regler på hva du kan ha på hunden i rik programmet.