Kenneth1981 Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 For min del holder det lenge med en hund Bare jeg finner noen småttiser han kan treffe regelmessig så blir det bra. Varg forsøker å være papegøye. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Varg er så søt at det nesten er vondt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 2. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Varg har fått en kompis. Ikke helt planlagt, og passet i utgangspunktet ikke helt perfekt Men man får da bare ta seg tid. Heldigvis har de samme størrelse så klærne kan deles. Matutgiftene har heller ikke blitt merkbart større! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 4. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2014 Så søt han er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Så søt han er Varg eller Myggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Dårlig timing Sovende engler Det å ta inn Myggen i husholdet var vel ikke så klokt. Men når vi møtte tassen: Fem måneder, superglad for at noen ville kose med han og helt klar for å bli med oss hjem, var valget tatt. Selvfølgelig noen utfordringer å jobbe med. Men det skal vi fikse! Likevel burde vi nok tenkt oss om to ganger. Varg har nettopp gått gjennom en tosidig patellaluksasjon-operasjon. Og trenger selvfølgelig hvile. Det forstår dessverre verken Varg eller Myggen, så mesteparten av tiden går med på å holde guttene atskilt. Det positive: Varg føler seg tydeligvis ganske så bra, til tross for fersk operasjon. Tror ikke jeg har sett et mer stusselig bilde av Varg. Burliv er ingen lek. I hvert fall ikke når man ikke er vant til det i utgangspunktet. Men alt i alt går det veldig bra. En hund høyt og lavt. En hund foreløpig bare lavt. Tipper de får det bra fremover. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Herregud ja, det siste bildet var superstusselig! stakkar! Hvilken rase (blanding?) er Myggen? Kult navn! Du får lov til å oppdatere tråden litt oftere altså, dritsøte gutter du har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 13. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2014 Herregud ja, det siste bildet var superstusselig! stakkar! Hvilken rase (blanding?) er Myggen? Kult navn! Du får lov til å oppdatere tråden litt oftere altså, dritsøte gutter du har! Ja. Det ser ut som at jeg har sendt han i skammekroken og at han virkelig angrer på det fæle han gjorde. Heldigvis bare fire uker og seks dager igjen med absolutt ro Jeg er ansvarlig for å navngi hunder her i familien. Så klart det blir bra navn da Myggen er også en russisk toy terrier. Bare av den korthårede versjonen. Her ser du han litt tydeligere: Lover å prøve og bli flink til å oppdatere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 14. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 "Kan du være så snill å gi meg Vargs griseøre Kenneth? Pleeeeeeease". 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 17. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2014 Vi henta Myggen på Galtvort. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 17. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2014 Vi henta Myggen på Galtvort. Herlig!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 20. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Tryggere og tryggere i sitt nye hjem. Det er godt å se Varg er selvfølgelig sur fordi Myggen har kuppa bildetråden hans. Hadde jeg hatt skulle stakkaren fått et griseøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 31. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Sol, varme og mange timer ute tar på for småttiser. Også for voksne hundeeiere som benytter resten av sofaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2014 Så søte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Å sløve på sofaen er favorittaktiviteten til hele husstanden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Disse to voffsene var da unektelig nydelige...hehe.... Stakkar varg som har hatt vondt i 3 av 4 bein...håper han er friskemeldt...Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2014 Disse to voffsene var da unektelig nydelige...hehe.... Stakkar varg som har hatt vondt i 3 av 4 bein...håper han er friskemeldt... Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Forbeinet er friskmeldt. De to bakbeina er ikke helt klare. Men det virker som at de begynner å komme seg! Om to uker er det kontroll, så da får vi svaret. Etter kontrollen må han uansett holde seg relativt rolig en god stund til. Men vi slipper i det minste burhvile. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 6. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2014 Myggen fyrer seg opp. Varg setter ikke pris på det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 7. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2014 Avslappa (?)... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Varg satt seg til rette godt oppe på magen. Selvfølgelig måtte Myggen også presse seg på plass da, til tross for Vargs protester. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2014 Myggen spionerer på Varg. Skummel fyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Man må ikke leke med absolutt alt man finner i parken (gjelder eieren). Heldigvis slapp Varg unna. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Herre Gud som jeg digger de bikkjene. Varg er bare :wub: Den brune fargen... Og Myggen ser dødskul ut. Hvis jeg en dag vil ha en liten rase annet enn papillon igjen er denne virkelig en god kandidat altså!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucas07 Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2014 Sååå fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 30. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2014 Herre Gud som jeg digger de bikkjene. Varg er bare :wub: Den brune fargen... Og Myggen ser dødskul ut. Hvis jeg en dag vil ha en liten rase annet enn papillon igjen er denne virkelig en god kandidat altså! Ja. Gutta er tøffe. Veldig håndterbar størrelse, og fulle av pågangsmot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts