Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til serie?


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Serien som nå har vunnet mitt hjerte: AMERICAN HORROR STORY

Det er foreløpig to sesonger,
sesong 1, American Horror Story: Murder House
sesong 2, American Horror Story: Asylum

De to sesongene har ingenting med hverandre å gjøre, men de er knallbra! Anbefales på sterkeste, rimelig sikker på at det vil falle i smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Serie det IKKE er verdt og se: The Lying Game. Har pint meg gjennom nesten to sesonger (don't ask why). Er kommet til episode 25 og den begyyynner å bli litt spennende. Dårlig skuespill, teit manus, dårlig plot.

Kort oppsummert, eneggede tvillingjenter i tenårene bytter plass, high school, skuespillere i 30-årene som spiller 15-16-åringer, kjærestedrama, tvillingforviklinger og et drap oppi det hele.

Sånn det var mitt bidrag. Alle de andre gode seriene jeg følger/har fulgt med på er nevnt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skjønner mer etterhvert, men det tar litt tid :P

Godt å høre! :D Sitter som et spørsmålstegn etter hver episode, men jaggu setter jeg ikke på neste likevel :lol: Normalt så blåser jeg bare i det da.

Serie det IKKE er verdt og se: The Lying Game. Har pint meg gjennom nesten to sesonger (don't ask why). Er kommet til episode 25 og den begyyynner å bli litt spennende. Dårlig skuespill, teit manus, dårlig plot.

Kort oppsummert, eneggede tvillingjenter i tenårene bytter plass, high school, skuespillere i 30-årene som spiller 15-16-åringer, kjærestedrama, tvillingforviklinger og et drap oppi det hele.

Sånn det var mitt bidrag. Alle de andre gode seriene jeg følger/har fulgt med på er nevnt :P

Haha, greit å vite :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fringe

Battlestar Galactica

Firefly

Mine tre favorittserier, og de går ikke lengre!! ;(

Ellers er det vært å sjekke ut

Sons Of Anarchy

Justified

The Wire

Dette er mer "gutteserier", men madammen liker de:

Californication

Entourage

Ellers er dette en fin liste:

http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil se noe med mindre action anbefaler jeg Big Love.

Serie om flerkoneri.

Høres ganske treig ut i omtalen, men vi blei helt hekta og kjøpte sesong etter sesong til vi hadde sett alle.

Den har falt i smak hos alle de som har lånt de av oss også.

Ellers venter jeg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig på siste sesong av Dexter!

Av serier jeg godt kunne unnvært er Pretty little lyars et godt eksempel.

Begynte helt greit, men de maler om og om igjen på det samme... boring!

Falt av lasset sånn ca midt i sesong 2.

Samme med Veronica Mars, den fenga ikke hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ja, pretty little liars... for en forferdelig serie! Har endel (yngre :P ) venner som ser på det, og fikk høre at jeg bare MÅTTE se, men jeg klarte bare et par episoder jeg altså... fy søren for noen forferdelige skuespillere, forferdelige karakterer og forferdelig historie. Bestemte meg fort for at det var ikke noe jeg ville kaste bort tiden på iallefall.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ja, pretty little liars... for en forferdelig serie! Har endel (yngre :P ) venner som ser på det, og fikk høre at jeg bare MÅTTE se, men jeg klarte bare et par episoder jeg altså... fy søren for noen forferdelige skuespillere, forferdelige karakterer og forferdelig historie. Bestemte meg fort for at det var ikke noe jeg ville kaste bort tiden på iallefall.

Det er en sånn serie som du enten liker eller ikke. :P

Jeg liker den! Hjernedød gøy! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ja, pretty little liars... for en forferdelig serie! Har endel (yngre :P ) venner som ser på det, og fikk høre at jeg bare MÅTTE se, men jeg klarte bare et par episoder jeg altså... fy søren for noen forferdelige skuespillere, forferdelige karakterer og forferdelig historie. Bestemte meg fort for at det var ikke noe jeg ville kaste bort tiden på iallefall.

Hæææ! Jeg er fullstendig hektet på den jeg, er blitt så glad i karakterene etter tre sesonger. Barnslig, jeg, nei? Hihi :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har nettopp begynt å se på en ny serie, United States of Tara. Det handler om ei som har dissosiativ identitetsforstyrrelse (det som før var multipel personlighet) og hvordan hun og familien takler det. Den er morsom samtidig som den tar opp et alvorlig tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...