Gå til innhold
Hundesonen.no

Demping mellom sele og sporline


Recommended Posts

De hadde et slikt "strikkskjøte" på hooks tidligere. (Ment til å feste mellom tøylen og bittet på hest.) Kostet ikke mange kronene, og tåler latterlig mye.

Husker du hva det het? Fant ingenting i nettbutikken nå.

Det er nok ikke umulig at de ikke har det lengre, da det er en del år siden jeg hadde slike. Husker ikke noe navn, desverre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr koppel har strikk med krok i ene enden og ring i den andre, den går og koble på imellom bånd og sele.

http://www.mrkoppel.se/shop/product/expander-med-ring-och-krok?tm=produkter/koppel-leash

Noe sånt hadde jo vert greit :) Vet du hvor langt det er?

Det er nok ikke umulig at de ikke har det lengre, da det er en del år siden jeg hadde slike. Husker ikke noe navn, desverre.

Får kanskje stikke innom Høøks en tur å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt hadde jo vert greit :) Vet du hvor langt det er?

Får kanskje stikke innom Høøks en tur å høre :)

Vet ikke det dessverre, men send de en mail så får du sikkert vite det :) Sånn for og feste mellom bitt og tøyle heter soft corrections (viss jeg ikke husker helt feil).. Men har ikke sett det på noen år, så vet ikke om det slo an helt..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke umulig at de ikke har det lengre, da det er en del år siden jeg hadde slike. Husker ikke noe navn, desverre.

Kan det være gresstoppere de het? Har aldri hatt bruk for strikk i tøylene da mine hester aldri har nappet, men jeg husker det var en del prat om de da de kom på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være gresstoppere de het? Har aldri hatt bruk for strikk i tøylene da mine hester aldri har nappet, men jeg husker det var en del prat om de da de kom på markedet.

Husker ikke hva det heter, men det kan stemme det!

Jeg brukte det på Po, han nappet så innigranskauen til tider :P Jeg kan se om jeg finner de så kan du få Indi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være gresstoppere de het? Har aldri hatt bruk for strikk i tøylene da mine hester aldri har nappet, men jeg husker det var en del prat om de da de kom på markedet.

Husker ikke hva det heter, men det kan stemme det!

Jeg brukte det på Po, han nappet så innigranskauen til tider :P Jeg kan se om jeg finner de så kan du få Indi!

Det het vel soft corrections?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...