Anette Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Flytter du nærmere Ås? Jeg så jo leiligheten - men glemte jo å se hvor *ler* Holmlia. Noe jeg betrakter som mye nærmere :-P Er jo ikke langt derfra og til ås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Holmlia. Noe jeg betrakter som mye nærmere :-P Er jo ikke langt derfra og til ås Nei, det er jo bare sånn ca. 20 minutters kjøring - det er nærme det *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Jeg og Marvin har tenkt til å ta en treningsøkt i morra sånn i 17-18 tiden på storebrann bak AUD MAX, bare og komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Jeg har tenkt å trene litt på plena bak samfunnshuset på Kråkstad i kveld, sånn til info om flere vil henge seg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Jeg trener hjemme innimellom vasking av klær og rydding i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 noen som vil trene på tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Ja, nå er det vel på tide at jeg kommer i gang med lydighetstreningen igjen, så jeg blir gjerne med på å trene i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Ja, nå er det vel på tide at jeg kommer i gang med lydighetstreningen igjen, så jeg blir gjerne med på å trene i morgen. I morgen er strålende, da kommer sikkert vi også - jeg må trene i sommer om jeg skal bli flink . (bikkja er alt flink he he he he) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Hvor og når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 I morgen er strålende, da kommer sikkert vi også - jeg må trene i sommer om jeg skal bli flink . (bikkja er alt flink he he he he) Hvor og når? Storebrand (gressbanen eller grusbanen, avhengig av om noe er opptatt) i sekstiden for eksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Storebrand (gressbanen eller grusbanen, avhengig av om noe er opptatt) i sekstiden for eksempel? greit for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 greit for meg oooog jeg kan ikke allikavel, skal ut med svigers ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Hei folkens. Nå føler jeg at man med trygghet kan si at våren har kommet til Ås og treningsmulighetene er fantastiske! Jeg håper det fremdeles er noen her på sonen som kunne tenkt seg å trene litt LP sammen nå og da. Ser at flere av de som tidligere var aktive i denne tråden ikke lenger bor i området, men håper noen fremdeles holder hus rundt omkring i Follo og at det kanskje har dukket opp noen nye Håper det er flere som er ivrige med å komme igang med trening og at vi kan finne noen dager som passer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Jeg kunne godt tenke meg å bli med!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 9. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2015 Hei folkens. Nå føler jeg at man med trygghet kan si at våren har kommet til Ås og treningsmulighetene er fantastiske! Jeg håper det fremdeles er noen her på sonen som kunne tenkt seg å trene litt LP sammen nå og da. Ser at flere av de som tidligere var aktive i denne tråden ikke lenger bor i området, men håper noen fremdeles holder hus rundt omkring i Follo og at det kanskje har dukket opp noen nye Håper det er flere som er ivrige med å komme igang med trening og at vi kan finne noen dager som passer! Jeg vil gjerne! Er ny i området og bor her bare ut dette semesteret, men har fryktelig lyst til å begynne å trene igjen med gamlemor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Vi vil gjerne være med men har en jobb som stort sett foregår på kvledstid. Har jo noen dag-vakter eller fri så blir med når jeg kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Åå, jeg vil være med! Men er så utrolig kronglete å komme seg til Ås fra Oslo uten bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Åå, jeg vil være med! Men er så utrolig kronglete å komme seg til Ås fra Oslo uten bil... Det er jo bare en kort togtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Det er jo bare en kort togtur? Jo, egentlig, men alle gangene jeg har dratt til Ås har det vært buss for tog, mye styr og forsinkelser.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Jo, egentlig, men alle gangene jeg har dratt til Ås har det vært buss for tog, mye styr og forsinkelser.. :/ Det har aldri skjedd med meg, er nok ikke sånn nå for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2015 Det har aldri skjedd med meg, er nok ikke sånn nå for tiden Da får vi se om vi skal prøve et par ganger til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Noen spesielle dager folk foretrekker? Selv kan jeg stort sett etter kl. 14 alle ukedager unntatt mandag og noen søndager Noen som kunne tenkt seg en trening nå på søndag for eksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Eller i morgen? Jeg kan før kl.18... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarionS Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Eller i morgen? Jeg kan før kl.18... Jeg kan forsåvidt i morgen, men tror solen går ned rundt kl 1800... litt usikker på lysforholdene rundt de stedene jeg vet det er fint å trene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2015 Jeg kan forsåvidt i morgen, men tror solen går ned rundt kl 1800... litt usikker på lysforholdene rundt de stedene jeg vet det er fint å trene Jeg må et annet sted kl.18 så før det er vi ledige og keene på litt trening. Jeg har jobbfri så kan egentlig fra vi står opp... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts