Gå til innhold
Hundesonen.no

Fixodida mot flått.


Hampus
 Share

Recommended Posts

Ja du faktisk det der hadde jeg flere kunder osm prøvde ifjor sommer og samtlige var fornøyd. jeg skulle øsnke jeg viste mer om det, men jeg hadde også kunder med to hunder hvor de kun testet på den ene og hvor den andre endte opp med mye flått. det er jo heller ikke veldig billig, men mye bedre enn mye av humbugen som finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tenke meg det er skaumann i Tromsø også. Jeg har vanskelig for å se for meg at de overlever vinteren der, men at de kommer opp med hunder som har vært sørpå og så koser seg om sommeren før de dauer på vinteren har jeg ikke så vanskelig for å se for meg. Jeg flyr jo opp og ned med min flere ganger i året og det er kun fra Ungarn til Norge at han får flåttmiddel, ikke fra Oslo til Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selv funnet flått på hundene våre her i Tromsø.

Men begge gangene har vi vært i sør.

Tenker jeg prøver å få tak i dette stoffet i tabelettform, og prøver oss på det når vi skal til Portugal / Spania i juli.

Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapp, lukk, svelg :lol:

Joda, jeg benytter den metoden fra Stockholmsturen på markkur og sånt, men digre tabletter? Hrmf... :P

Enkelt når man har 4 "mathorer"... :drool:

Pakk inn i en skinke elller ostebit.

Vips borte!

Selv Linus tar medisinen sin sånn.

Her må alt spises i små munnfuller og tygges nøye, så om jeg skal prøve dette middelet får det bli i pulverform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg benytter den metoden fra Stockholmsturen på markkur og sånt, men digre tabletter? Hrmf... :P

Her må alt spises i små munnfuller og tygges nøye, så om jeg skal prøve dette middelet får det bli i pulverform.

De fleste tabletter har jo sånne streker på seg slik at de er enkle å dele opp i fire pittesmå biter. Det funker faktisk på Kuma om jeg stapper de inn i leverpostei, og her snakker vi en hund som tar små biter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...