Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Uno, Fryd, Geo, Anton, Arya, Borka, Humla og Blaze. Såååå tipper jeg litt på Punky og Styx kanskje? Anton er jo rett før Arya, så de er siste og første. Også kanskje søsteren til Issi? Hun har jo blitt stilt nå i det siste. Det er to hannhunder mellom Geo og Anton i alle fall, så kan ikke være både Punky og Issi sin søster. Hm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Uno, Fryd, Geo, Anton, Arya, Borka, Humla og Blaze. Såååå tipper jeg litt på Punky og Styx kanskje? Anton er jo rett før Arya, så de er siste og første. Også kanskje søsteren til Issi? Hun har jo blitt stilt nå i det siste. Jeg er spent på resultatet denne dagen kontra spesialen jeg. Siden det er så mange av de samme som skal stille Lillesøstern til Issi tror jeg ikke var så dumt gjettet. Det vil jeg tro også. Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Det er to hannhunder mellom Geo og Anton i alle fall, så kan ikke være både Punky og Issi sin søster. Hm... Oppdaterte en Edit Jeg er spent på resultatet denne dagen kontra spesialen jeg. Siden det er så mange av de samme som skal stille Lillesøstern til Issi tror jeg ikke var så dumt gjettet. Det vil jeg tro også. Spennende! Ja blir det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 15 heelere påmeldt. Det er mange det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 20 lundehunder (det er mange det) og 15 aussier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Hvilken dag? Sees Vi har oppmøte 11, men er der senest 10 Raptus er eneste beaglevalp, ingen bombe. Det er faktisk hele 9 voksne beagler påmeldt, men de går kl 09, så det gidder jeg ikke få med meg. 33 basenjier da Bedlington har oppmøte 11 lørdag, skulle gjerne likt å fått med meg det. Pappa har bursdag og jeg tror vi kan snike oss innom på veien. Sambo har veldig lyst til å se Puli, men det er ingen som skal stilles ser det ut til. Blir været ok og poden er i godhumør blir det nok både lørdag og søndag for meg og A + at samboer stikker innom søndag. Hvordan er det med handikapp-parkering? Blir det stort sett overholdt? Hvis ikke sliter sambo med å komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Hvor er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Hvor er det egentlig? Drammen travbane . Forbi lekeland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Drammen travbane . Forbi lekeland Takk! Det vet jeg hvor er. Da burde jeg finne frem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Eg som er så vant til å stille mutters aleine, og no er det plutseleg 13 Coton påmeldt! Det kan jo bli spennande 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Jeg kommer på søndagen for å se siden venninne skal stille. Så om noen har lyst til å si hei til den rødhåra dama med den store bandasjen midt i fleisen er det bare hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Jeg kommer på søndagen for å se siden venninne skal stille. Så om noen har lyst til å si hei til den rødhåra dama med den store bandasjen midt i fleisen er det bare hyggelig Blir du ved Colliesringen noe ? For da skal jeg si hei ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2013 Blir du ved Colliesringen noe ? For da skal jeg si hei ! Titter nok bortom ja. Kommer sammen med Berit. Skal bo hos henne den helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Drammen travbane . Forbi lekeland Strengt tatt er det rett før Drammen Travbane (når man kommer fra Drammensiden) - Berskau Idrettsanlegg. Men når du nærmer deg kan du ikke misse det akkurat.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 det er 26 eurasiere påmeldt, vi kommer med 1 og skal jakte på storcert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 15 aussier. Spennende å se . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 62 FCR, jeg kommer med fire - gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Åtte kooikere, hvorav seks er hanner. Taxi eneste i åpen klasse Tre drenter, to hannhunder pluss juniorfrøkna mi. Men nå MÅ yr slutte å melde regn på lørdag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Ja, regn og gjørme utgår! Eddard skal både være smart og pen på lørdag, så da trenger vi vær som kompletterer oss 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Damn. Working class Hero for kidsa lørdag, så da utgår Nkk drammen den dagen. .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg kommer med en langhåret sankt bernhardshanne på lørdag, 12 stk. påmeldt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg kommer med en langhåret sankt bernhardshanne på lørdag, 12 stk. påmeldt. Det gjør jammen meg jeg også,den samme.Gleder meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 På grunn av dobbeltbooking av idrettsanlegget (herlighet så klønete forresten), blir ringoppsettet noe spesielt i helga: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/05/Dramme-2013-ny.pdf-Adobe-Acrobat-Pro.pdf Glad jeg ikke har to forskjellige raser og skal inn i både ring nr f.eks. 25 og 26 i løpet av dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 På grunn av dobbeltbooking av idrettsanlegget (herlighet så klønete forresten), blir ringoppsettet noe spesielt i helga: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/05/Dramme-2013-ny.pdf-Adobe-Acrobat-Pro.pdf Glad jeg ikke har to forskjellige raser og skal inn i både ring nr f.eks. 25 og 26 i løpet av dagen! Jeg skal være i ring 1 og 20 samtidig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jippi. Collie langhåret ring 6. Collie korthåret ring 21....... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts