tm100021 Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Elg/viltskank ønskes. Siden det blir lit tungvindt med posten ( ) så er det kjekt om den befinner seg på østlandet område-Hedmarken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Og jeg som har kasta vår fordi den er for stor for jentene. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Du kan få en bit av bambi om du kan møte meg når jeg turer oppover på lørdag om du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Det ligger et elg kadaver oppi skauen her, der kan du sikkert bare plukke med deg fire bein. De er med pels og klauver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Åååå, hvorfor kan ingen "miste" et elgkadavar i nærheten av meg da! Jeg vil også ha! Så om noen i oslo/drammens området har tar jeg imot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Hvorfor er det tungvint me posten? Jeg har fått mange skanker i posten tidligere jeg -_- Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Hvorfor er det tungvint me posten? Jeg har fått mange skanker i posten tidligere jeg -_- Sent from my GT-I9100 Fikk jeg en gang også... Og ei som fikk før meg gikk det bra med, men hos meg tok det plutselig 1,5 uke å få det levert, så tro den luktet godt når jeg fikk den i posten Stakkars postmann som måtte ha den pakka i bilen sier jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Fikk jeg en gang også... Og ei som fikk før meg gikk det bra med, men hos meg tok det plutselig 1,5 uke å få det levert, så tro den luktet godt når jeg fikk den i posten Stakkars postmann som måtte ha den pakka i bilen sier jeg Klart, når det går så lenge, så kan det begynne å lukte, men jeg har alltid pakket godt inn i poser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts