Gå til innhold
Hundesonen.no

NKKU sommerleir


Strøssel
 Share

Recommended Posts

Har dere vært der ? jaa
Noe jeg bør vite om det ? det er kult, morsomt og lærerrikt
Fikk dere stort utbytte av det? Jeg var bare 13 tror jeg det var, og hadde lite erfaring men jeg føler jeg fikk godt utbytte av det, kommer du litt mer forbredt og med noe litt annet en labradoren min som egentlig ikke er så veldig engasjert så tror jeg du kan få masse ut av det

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært der ?

Noe jeg bør vite om det ?

Fikk dere stort utbytte av det?

Ulempe ? Fordeler?

Jeg har vært der!

Jeg syns det var utrolig kjekt og jeg lærte masse :ahappy: Jeg deltok på Agility og Juniorhandling. Var egentlig for gammel til å drive ned juniorhandling lengre, men jeg var med for å lære handlingbiten. Det var fine, store gressområder som vi trente på. Vi lærte mange fine teknikker i agility både oppvarming, felt, handling osv.

Det var mye sosialt, leker og sammenkomster innimellom, så man ble godt kjent og hadde det gøy. Maten var også grei. Veldig flinke og greie instruktører :)

Ulempen er vel at man havner på rom med en fremmed. Jeg reiste dit med en venninne, men vi havnet på ulike rom. Det var litt kjipt. Men da blir man jo bedre kjent med de andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare og tvinge det igjennom hjemme da ! Ser ikke så mørkt på og dele rom , er (litt for mye) utadvendt og liker nye folk :D kanskje vi sees da Anette? :) må bare tvinge det igjennom hahaha , vet du hvor mange plasser det er der og hvor fort det blir fylt (og siste frist for påmelding?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der, og anbefaler det absolutt, det er nå 8-9år siden og jeg er fortsatt gode venner med flere av de jeg var der med, vært på mange reiser i etterkant med gjengen derfra!
Er det såå lenge siden allerede?! :D

NKKU-leir er kjempegøy :D vært med 2 ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...