Gå til innhold
Hundesonen.no

Populære raser nå?


roxie88
 Share

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Staffer. Jeg vasser i staffer.

COCKER SPANIEL! Men, det er vel fordi det er ett samboerpar som eier 17!!! stk! OG går BÅNDTUR med alle samtidig! det ER så facinerende!

Border collie (for de hadde jo tenkt at den skulle bli verdens lydigste), fuglehund (alle byfolk trenger en fuglehund med tanke på all tiden de bruker på jakt) og så har man schäfere da, for de som me

Her bor det MANGE huskyer, noe jeg stusset litt på siden Stabekk er et litt "finere" sted å bo med finere mennesker...også har du meg som er oppvokst her og er ikke av det fine slaget.

Ellers så har vi veldig mange av disse doodlene, syntes alle er fine å møte, unntatt en som selvsagt gikk løs her om dagen og ble høy og mørk mot Chicka, dritt bikkje ;(

Vi har også endel gordon settere her i området og noen engelske.

Labrador er og Flat er det noen av.

Også er det endel små puddler, der er jeg faktisk imponert over hvor flinke eieren er med pelsen dems, de ser alltid velstelte ut.

Vet ikke hvor mange det er av dem, men noen ganger så syntes jeg det kryr av Cairn terriere

Har flere Sjarmere og likt med alle er at de går løse i hagen og gjør skikkelig utfall på gjerdet mot det vi går, ber alltid en stille bønn om at gjerdet holder denne gangen også

Ellers så er det noen Cockere, Dachser, Tollere, små hvite hunder og blandinger.

Også den tøffeste av de alle, naboens Tibetanske spaniel, selv om han kun er en så er han virkelig litt for seg selv, morsom hund

Her er det kun en Staff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ingen som bor her jeg bor, men er det bare meg eller har korthårs collien økt i antall. Før hørte man jo nesten aldri om de og så de enda skjeldnere, nå syns jeg det popper opp kull som paddehatter om dagen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...