Guest Limo Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Tja. 12-tiden? Denne gangen med forbehold om ok vær for min del altså. Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Får ikke tatt turen likevel, men neste gang!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Hvem kan da, da? Jeg har mye å gjøre i morgen, så om oppmøtet er veldig lite kan vi godt ta det en annen dag for min del. Vet ikke hva dere andre tenker jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2013 Jeg kan ikke likevel Men har veldig lyst til å få til en ringtrening før pinsehelgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Da dropper vi denne gangen. Finne ny dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Jeg kan på tirsdag Har første eksamen da, så etter det er jeg ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Jeg kan fra 19.. På tirsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Hva om vi sier tirsdag klokka 19? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Den er grei Da tar jeg med en liten mopsegutt også mest sannsynlig, siden vi passer Hector denne uken. Kan være samboer vil ha han her hjemme istedet da, tror han er litt betatt av den lille klumpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2013 Bare bra med flere hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Vil noen være med å gå en liten tur etter treninga i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Jeg vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Glemte helt at Mayah har jo løpetid.. Hun fikk i tillegg et kutt i foten under trening i dag, så hun blir hjemme. Kommer med Nuka da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Bilder fra i går i tråd her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Åh, så koselig Jeg er så plaget med migrene fortiden, så fikk ikke vært med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Noen som vil trene på torsdag? Evt. i helga? Denne gangen tar jeg med bord og er klar for litt venstresvinger med storehund og lillehund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Jeg troooor jeg skal reise hjem på torsdag. Dessuten har Leja løpetid. Så jeg er litt usikker. Er jo lite hannhunder med på trening, men jeg må nesten se det an litt. Hu hadde hatt godt av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Kaos trenger treningen, og om Leja har løpetid så får han bare gå i bånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Men jeg hadde egentig tenkt til å reise hjem på torsdag altså. Og når jeg tenker meg om... Haha. En vesentlig detalj! Leja er jo ikke her denne uka. Hun er på besøk hos svigers! Makan! Hund må jeg jo ha med meg på ringtreninga, liksom. Kommer tilbake til hvordan det blir, jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnauzerita Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Betyder ringtrening=utstillingstrening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Betyder ringtrening=utstillingstrening? Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Noen som vil være med igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Pi trenger dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Kan jeg dra opp tråden litt? Kaos og jeg skal på utstilling i Letohallen 12-13 oktober, og lurer på om noen her er interessert i å kjøre litt ringtrening på torsdag eller fredagen før? (altså neste uke) Lurer på om jeg skal ta med Charmis også (som også skal stilles der)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts