Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening


Maria
 Share

Recommended Posts

Kan jeg dra opp tråden litt? Kaos og jeg skal på utstilling i Letohallen 12-13 oktober, og lurer på om noen her er interessert i å kjøre litt ringtrening på torsdag eller fredagen før? (altså neste uke) :) Lurer på om jeg skal ta med Charmis også (som også skal stilles der)!

Ja!! Nuka skal og stilles, og vel.. vi har ikke trent på det siden hun var baby :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha. Minien liker store hunder, hun. Jo større jo bedre Men JA! Jeg stemmer for oppstillingsbilder. Det er det stadig mangel på fra min front i alle fall. Oppdretterne maser

Husk ringtrening i morgen folkens! Vi gleder oss!

Skal vi kanskje hoppe over en uke og ta det neste uke i stedet for? Hektisk for meg denne uken, så det er egentlig helt ok

Tja. Blir vi på Ås? Det er vel der de fleste bor? Skal vi bare si 15-16 og så kommer folk når de kan?

Jeg har forelesning 10-12 og er i grunnen ledig utenom det. :) Er ikke krise om jeg ikke får blitt med, da. Vil ha litt håndteringstrening bare og trene lydighet på siden med forstyrrelser. ;)

(Lisa: Kanskje Mikke og/eller Gneisern og Geo vil gå et spor før eller etterpå?)

Ja takk! Mikke skal gå D i begynnelsen av nov så det gjør ingenting om vi får gått et spor eller to og Gneis har ikke vondt av å få brukt seg litt før ringtreninga. :P Vi kan jo da evt møtes 13-14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Blir vi på Ås? Det er vel der de fleste bor? Skal vi bare si 15-16 og så kommer folk når de kan?

Ja takk! Mikke skal gå D i begynnelsen av nov så det gjør ingenting om vi får gått et spor eller to og Gneis har ikke vondt av å få brukt seg litt før ringtreninga. :P Vi kan jo da evt møtes 13-14?

Høres bra ut. :) Kan godt møtes klokka ett. Tar jo fort litt tid å legge ut spor og gå spor og skravle litt og sånn. :P

Skal vi si ringtrening fra ca. 15 og utover på parkeringsplassen ved GG-hallen? (Evt på grusbanen rett ved om det er fullt på parkeringsplassen, noe jeg tviler på ettersom det er fredag ettermiddag.)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh.15-16 tiden kan jeg også faktisk! hvor? :P jeg trenger adresse og kart osv :lol:

pi burde gått spor også men får være grenser hva jeg rekker :P

Der du går valpekurs. Tror jeg? (Som i jeg tror det var der du sa du går valpekurs. :P) På parkeringsplassen rett ved rundkjøringa, Herumveien 6.

http://kart.finn.no/?lng=10.77228&lat=59.66388&zoom=17&mapType=normap&markers=10.77406,59.66388,r,HERUMVEIEN+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. :) Kan godt møtes klokka ett. Tar jo fort litt tid å legge ut spor og gå spor og skravle litt og sånn. :P

Skal vi si ringtrening fra ca. 15 og utover på parkeringsplassen ved GG-hallen? (Evt på grusbanen rett ved om det er fullt på parkeringsplassen, noe jeg tviler på ettersom det er fredag ettermiddag.)

Godt poeng! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du går valpekurs. Tror jeg? (Som i jeg tror det var der du sa du går valpekurs. :P) På parkeringsplassen rett ved rundkjøringa, Herumveien 6.

http://kart.finn.no/?lng=10.77228&lat=59.66388&zoom=17&mapType=normap&markers=10.77406,59.66388,r,HERUMVEIEN+6

ja det vet jeg hvor er! :D:P Da kjører jeg av jobb og dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...