Ingvild Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Neste torsdag som i om en uke altså? Jeg får se. Torsdag er egentlig quiz-dag for min del. Men jeg kan jo komme og være der en liten stund før jeg stikker hjem med Geo. Åssen kommer en seg fra rønna og ut til Ås, egentlig...? Nå så du jo hvordan man kommer seg dit med buss, men dersom du skulle ha lyst på en ordentlig tur før eller etter ringtrening går det faktisk an å følge Gamle Kongevei herfra til dere. Det er ca. en mil. Siter
Elisabeth00 Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Kunne dere som vet hvor det er skrevet inn på google maps: Pentagonveien, 1430 Ås, Akershus https://maps.google.no/ Er det da den parkeringsplassen som er under den rundkjøringen (ved arboretet nordskogen) som er der vi skal møtes? Siter
Ingvild Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Kunne dere som vet hvor det er skrevet inn på google maps: Pentagonveien, 1430 Ås, Akershus https://maps.google.no/ Er det da den parkeringsplassen som er under den rundkjøringen (ved arboretet nordskogen) som er der vi skal møtes? Ja. "Sør for" heter det, for oss som er litt for glad i kart. Hvis du kommer kjørende fra Oslo, tar du av der det er skiltet til Ås og Universitetet, tar til venstre i rundkjøringa, kjører over E6, kjører rett fram i rundkjøringa og følger veien ca. to km til du kommer til Meierikrysset (den rundkjøringa på kartet). Ta til høyre der og så første til venstre like etterpå. 1 Siter
Maria Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2013 Gleder meg! Noen som har en ekstra utstillingsline? Glemte mitt hjemme på Lørenskog Adressen tror jeg forresten er Herumveien 6, 1430 Ås 1 Siter
Heidihj Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Gleder meg! Jeg skal høre med min venninne med Papillon om hun vil være med og Siter
Ingvild Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Det var 19 vi skulle møtes? Jeg kommer nok til å være der fra ca. 18:30 for å trene litt lydighet først. Det er bare å slenge seg med om noen vil. Siter
Acrobatix Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Jeg sitter hjemme og venter på valper denne uka, så jeg får komme sterkere tilbake om det blir trening flere ganger Siter
puddellover Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Tror jammen jeg trenger ringtrening så da tar jeg med Zelda eller Linda! Siter
Elisabeth00 Skrevet 10. April 2013 Rapporter Skrevet 10. April 2013 Vi kommer klokken 19. Gleder meg! Noen som har en ekstra utstillingsline? Glemte mitt hjemme på Lørenskog Til liten eller stor hund? Jeg har til liten som jeg kan ta med (halvstrup kjetting, linen er løs). Siter
Maria Skrevet 11. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2013 Til liten hund ta gjerne med altså! Har sikkert noe annet jeg kan bruke, men ingen utstillingsline. Møtes 19! Tjoho! Siter
Guest Michellus Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Blei ikke noe av på meg nei. Overtidsjobbing + Begynnende sykdom = blæh Siter
Guest Limo Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Blei ikke noe av på meg nei. Overtidsjobbing + Begynnende sykdom = blæh Vi tenkte å prøve igjen neste uke (tirsdag den 16.04 tror jeg vi ble enige om). Håper du kan være med da Duva storkoste seg, og ligger fortsatt og sover Er nok mange inntrykk som må bearbeides for hun drømmer fælt nå hehe Takk for en fin trening Siter
Elisabeth00 Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Penny er også helt utslitt. Veldig koselig trening Sees tirsdag da! Siter
Maria Skrevet 11. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2013 Leja er like gæærn som alltid. Aldri sliten den bikkja der. Men vi hadde godt av treningen begge to. Vi er med på tirsdag vi er jeg ganske sikker på altså Skal prøve å få tatt med Chess og! Koste oss håper på litt varmere vær neste gang da. Skulle nesten hatt med stoler og kakao! Hehe Siter
puddellover Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Det var koselig! Neste gang er det Zeldas tur Synes vi skulle tatt med litt kaffe/kakao og stoler, det hadde liksom vært prikken over ien med et krus varmt på slutten Tar gjerne med noe jeg! Siter
Maria Skrevet 11. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2013 Det kan vi sikkert ordne til neste gang! Flere som kan tirsdag kl. 19? Siter
Elisabeth00 Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Jeg har fått forespørsel fra en venninne (har kullbroren til penny), om vi kan møtes klokken 20 istedet? Evt 19.30? Hun har veldig lyst til å være med, men er ikke ferdig på jobb før 1900. Siter
Maria Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2013 Helt greit for meg! Men da helst 19.30, siden det blir så fort kaldt på kvelden. Siter
Heidihj Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Vi er med tirsdag 19.30 Hadde veldig godt av treninga i går begge to Siter
Maria Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2013 Det hadde definitivt vi også! Leja må på bordet hundre ganger til, for å si det sånn. Håper bare Chess ikke er redd Mayah! Hun har skrekk fot huskyer, så krysser for at det går greit. Sikkert bra trening! Siter
Heidihj Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Det hadde definitivt vi også! Leja må på bordet hundre ganger til, for å si det sånn. Håper bare Chess ikke er redd Mayah! Hun har skrekk fot huskyer, så krysser for at det går greit. Sikkert bra trening! Da skal vi ta hensyn til deg, også kanskje Chess blir vandt med henne etterhvert. En hund jeg kjenner har skikkelig malamuteskrekk etter å ha blitt angrepet av en flere ganger. Mayah og han ble perlevenner etter kort tid Siter
puddellover Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Her er det jeg som har best av det Er selvfølgelig med klokken 19:30! Siter
Recommended Posts