puddellover Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Hm.. Ja, tror jeg kan satser på det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Det er spådd kjempevær! Tar med kameraet jeg, så kan vi kanskje prøve oss på noen oppstillingsbilder Nuka er ikke veldig glad i bilen enda, så jeg er usikker på om hun er stille mens jeg går med Mayah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg er også med Gleder meg til å møte Nuka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Lurer litt på hvordan hun reagerer i morgen. Andre hunder er veeldig skummelt enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syverud Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg tar gjerne en tur. Orbit er 10 uker nå, vil gjerne hilse på noen greie hunder! Når klokka tenkte dere å møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Hva sier dere til å møtes klokka 19? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Skal trene lydighet med Follo på AZS fra klokka seks, men ser ikke bort fra at jeg stikker innom og ser om dere fremdeles er der når jeg er på vei hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg er med kl 19! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg er mest sannsynlig med, går på penicillin som jeg blir kvaaaalm av, men satser på at i morgen er en god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg er med kl 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Blir mest sannsynligvis med, igjen med ny hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Jeg er mest sannsynlig med, går på penicillin som jeg blir kvaaaalm av, men satser på at i morgen er en god dag Ble visst ingen god dag Så da sees vi heller nestegang. Dere må kose dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Blir det noen flere ringtreninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg har litt å holde på med om dagen med ekstra jobb og slikt. Men synes dere er en veldig hyggelig gjeng å "henge med". Tirsdag og torsdag har jeg litt andre planer, men neste uke, på tirsdag, tror jeg at jeg har tid. Noen som kan? Tenker at jeg gjerne skulle gått litt turer og innimellom om noen er giret på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg kan alle dager bortsett fra mandag og tirsdag, neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg kan alle dager bortsett fra mandag og onsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg kan nå på søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Det kan jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg har eksamen mandag, så litt usikker på om jeg blir med søndag. Kommer ann på hvor rolig jeg er (muntlig eksamen er skummelt!..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Foretrekker ganske tidlig på søndag forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Jeg kan også på søndag Hvor tidlig tenker du Maria? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Mulig at jeg kan på søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Tja. 12-tiden? Denne gangen med forbehold om ok vær for min del altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts