Maria Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Da skal vi ta hensyn til deg, også kanskje Chess blir vandt med henne etterhvert. En hund jeg kjenner har skikkelig malamuteskrekk etter å ha blitt angrepet av en flere ganger. Mayah og han ble perlevenner etter kort tid Håper og tror det skal gå bra! Mayah er så snill og god så. Chess ble angrepet av et huskyspann, så hun er skeptisk til liknende hunder. Men mest om de er i flokk. Så det bør gå fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Håper og tror det skal gå bra! Mayah er så snill og god så. Chess ble angrepet av et huskyspann, så hun er skeptisk til liknende hunder. Men mest om de er i flokk. Så det bør gå fint Off.. Det er ikke rart hun er redd. Stakars Chess Minien din er ihvertfall ikke skeptisk til malamute Det er bra! Skal se om jeg husker kamera neste gang. Det hadde vært litt koselig, også kanskje vi kan prøve å få noen oppstillingsbilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Off.. Det er ikke rart hun er redd. Stakars Chess Minien din er ihvertfall ikke skeptisk til malamute Det er bra! Skal se om jeg husker kamera neste gang. Det hadde vært litt koselig, også kanskje vi kan prøve å få noen oppstillingsbilder! Haha. Minien liker store hunder, hun. Jo større jo bedre Men JA! Jeg stemmer for oppstillingsbilder. Det er det stadig mangel på fra min front i alle fall. Oppdretterne maser 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Penny er også helt utslitt. Veldig koselig trening Sees tirsdag da! Hehe, så mye hun sprang etter treningen så er det ikke rart hun var trøtt Fy søren for en fart på valpen. Har aldri sett en hund ta sånn av før Jeg er også med tirsdag 19:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Tirsdag er det fellestrening med hundeklubben så da kommer vi ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Prøver en annen uke på torsdag da. Er bare at det er storfest på Ås neste torsdag, og dermed litt "mye" ift hubdetrening Vi får til flere ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Husk ringtrening i morgen folkens! Vi gleder oss! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Vi gleder oss og MEN! Om det striregner er jeg ikke supergiret altså.. I så fall går det kanskje an å gå en liten tur i stedet for, så blir man ikke så kald? Vi ser an været litt, da? Chessea badet i går og ser ut som en skikkelig utstillingsdott, så hun er i alle fall klar altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Ja, vi er mer enn gjerne med på tur i alle fall. Men det går jo an å ta noe håndtering kjapt uansett? Det er i alle fall det vi trenger mest av. Travingen kommer etterhvert...håper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Vi kan se ann været såklart Jeg har en malamute som hater regn jeg, så hun ser ikke ut og har et utrolig komisk uttrykk når det regner Vi er med på tur ihvertfall. Da enser hun ikke regnet heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Vi satser på ringtrening, da. Men med forbehold om at det er ok å stå relativt i ro Ellers ser vi det an. I morgen 19.30! Heidi, tar du med bord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Vi satser på ringtrening, da. Men med forbehold om at det er ok å stå relativt i ro Ellers ser vi det an. I morgen 19.30! Heidi, tar du med bord? Jupps! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Er det ok for dere at hun jeg bor med blir med og trener litt lp bortenfor oss? Hun har en flat som er veldig rolig og grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Så klart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Takk for en hyggelig tur i går (tross skiftende vær)! Kan folk være med på ringtrening på tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Jeg kan på tirsdag igjen Og håper på litt bedre vær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Jeg kan ikke på tirsdag likevel, pappa inviterte på middag i Oslo og det skjer såpass sjelden at jeg prioriterer det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Nope. Da er det personalmøte med jobben, og hadde det ikke vært møte hadde jeg vært på fellestrening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Jeg kan både tirsdag og torsdag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Jeg kan egentlig torsdag og altså.. Men må være ferdig så jeg rekker å være i Ski kl. 21.. Så i så fall litt tidligere, typ 18? Er jo allright å være en del oppmøtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Jeg kan ikke torsdag, men blir med uka etter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Jeg kan heller ikke torsdag (feltkurs), men blir også med uken etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Skal vi kanskje hoppe over en uke og ta det neste uke i stedet for? Hektisk for meg denne uken, så det er egentlig helt ok 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Greit for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Kan folk neste torsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts