Gå til innhold
Hundesonen.no

Finne bolig i Bergen, med hund?


Idilove
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg flytter til Bergen i sommer for å jobbe, for deretter begynne på universitetet i Bergen til høsten.

Har kommet med en konklusjon at det er vanskelig å finne noe passende bosted for en enkelt person med hund.

Tenker makspris på 5000, og det bør ikke være så mye i tillegg (strøm, internett osv).

Jeg er en rolig og stille person på 20 år, røyker ikke, hunden er 40 cm og like stille som en mus. Fått kommentarer på at folk ikke visste det var en hund her engang..

Sjekket alle mulige nettsider, sendt mail til studentsamskipnaden i Bergen og hørt med venner/kjente.

Noen som har tips, råd, evt vet om noe?? Tenkte det var greit å starte tidlig med letingen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har hus med kjeller leilighet på 120 kvm i Åsane 5500kr mnd. inkl internett og rikstv.. lov med husdyr.. kan høre med han om den fortsatt er til leie!

OT men, det var jo "billig" for å være i Åsane(eller Bergen generelt) :huh: Og en så stor leilighet! Når jeg så etter sted i Åsane for et par år siden, så kunne man bare glemme å få leilighet hvor det var lov med dyr, til den prisen. Jeg måtte se utenfor Bergen, for å finne noe.... :)

Til TS, så anbefaler jeg å sette inn annonse på Finn.no selv, mange får napp på den måten. Jeg gjorde det for noen år siden, men valgte å se etter bosted utenfor Bergen også (Askøy og Sotra). Da åpnet det seg litt flere muligheter også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er billig, Men som min bror sier, han har penger nok "Nordsjø arbeider" kjerringa er arkitekt, så hvorfor ikke hjelpe folk med "Dårligere" råd ? og hund har de selv, derav prisen :) men ja som du sier, det er syke priser der borte

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har hus med kjeller leilighet på 120 kvm i Åsane 5500kr mnd. inkl internett og rikstv.. lov med husdyr.. kan høre med han om den fortsatt er til leie!

Jeg betaler 9600 for en leilighet i Åsane på halve størrelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min har hus med kjeller leilighet på 120 kvm i Åsane 5500kr mnd. inkl internett og rikstv.. lov med husdyr.. kan høre med han om den fortsatt er til leie!

Hei!

Vil gjerne høre mer om leiligheten om den fortsatt er ledig!

Send meg svar på idaherleik(at)live.no om du kan :)

Veldig interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no er beste stedet for oss med hund. Å legge ut annonse selv. Da får man ofte veldig mange svar på kort tid. :)

Jeg vet finn.no er beste stedet å legge ut annonse selv.. Men som student er det ikke alltid man har 500kr til å bruke på annonse dessverre. Har foreløpig lagt ut på hybel.no da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...