Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ja, det forstår ikke jeg heller! Ordet "blaut" betyr at man må på do... Sånne folk er ordfører? "Klem og nuss og ut og inn og alt..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Prøvd Otrivin nesespray? Den med mentol? Løser opp min nese hvert fall Har prøvd den :/ Bihulebetennelse istedenfor influensa? Men håper du blir bedre snart. Har man ikke vondt da? Jeg har hatt vondt "der" et par ganger, men ikke noe mer enn det. "Klem og nuss og ut og inn og alt..." Det er ekkelt! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Dere kommer til å gjøre det dritbra! Kjenner det bare på meg Lykke til på eksamen! Haha, vi som ikke har trent siden august? Dette blir bare for trening og morro, alt annet er bonus Takk takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Kanskje det er noen på sonen som har lyst til å kjøpe vinterdekkene mine (Hankook)? De har pigger, og gode spor. Og jeg tviler på at jeg kommer til å ha behov for vinterdekk med pigg i når vi flytter. Tenker å selge med felgene alle felgene for 700,- (mega wheels (aluminium). Dekkmål er 195/55R15 89T. Har ikke tittet inni felgen for størrelse, kan gjøre det om noen kunne tenke seg de. Men tror de vil passe de fleste nav (senterringer kan også kjøpes). Fire hjulbolter må til (uten at jeg vet hva det egentlig heter! ), ikke fem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Sitter og leser nå. Fy, at det er mulig. Jeg blir oppriktig provosert altså. Jeg sitter her og skriver bachelor om presseetikk, og forhåndsdømming er jo et problem i pressen. Men han her er faktisk ikke forhåndsdømt av pressen i det hele tatt, det har han vær så god klart å gjøre helt selv. http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/ Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr: 13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka? 13.44 (J): hæ? 13.44 (Ø): bhen da 13.44 (J): hengjekorka??? 13.45 (Ø): hengjekorga 13.45 (J): oja 13.45 (J): neida 13.45 (Ø): namm namm namm 13.45 (J): nå? 13.46 (Ø): slurp 13.46 (J): Slurp!!! 13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time. 13.47 (J): Stakars guten min!!!!!! Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Han er teit altså. En av de "finest naturlig" fyrene Tror jeg er enig med ham, jeg . Jeg blir bare kvalmere og kvalmere av den ordførersaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg ler av t som skal stå i kø på telenor arena for old tidens Justin Bieber. Og det regner :-P Skal han ha biletter til Bruce? Jeg vet om en som selger 4 stk såplasser til i kveld om dere trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/ Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr: 13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka? 13.44 (J): hæ? 13.44 (Ø): bhen da 13.44 (J): hengjekorka??? 13.45 (Ø): hengjekorga 13.45 (J): oja 13.45 (J): neida 13.45 (Ø): namm namm namm 13.45 (J): nå? 13.46 (Ø): slurp 13.46 (J): Slurp!!! 13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time. 13.47 (J): Stakars guten min!!!!!! Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!! Ooooog DER ble jeg overbevist. Greit nok at jeg var sikker fra før altså, men det der kan han da **** ikke klare å ro seg unna. Nå er jeg helt seriøst faktisk kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Skal han ha biletter til Bruce? Jeg vet om en som selger 4 stk såplasser til i kveld om dere trenger. Nei de har de bare vil stå langt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Lexi er meldt på til sin første blodsporprøve Ikke før i juni, men viktig å gire seg opp litt før 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Har lært meg å kveile opp en sporline på ordentlig! Aldri mer krøll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Når ble Norges yngste hundeinstuktør "utdannet"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Når ble Norges yngste hundeinstuktør "utdannet"? Det spørs jo sikkert veldig på hvilket utdannelse man snakker om, er jo flere der ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nei de har de bare vil stå langt frem Ah, får håpe de får det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Det spørs jo sikkert veldig på hvilket utdannelse man snakker om, er jo flere der ute Generelt? Stort sett er det jo NKK sin, evt via andre klubber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Har man ikke vondt da? Jeg har hatt vondt "der" et par ganger, men ikke noe mer enn det. Ofte opplever man bare smerter hvis man bøyer hodet fremover. Altså hvis man sitter og bøyer hodet ned mot knærne, så kjenner mann press/smerter i bihulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nkk har sikkert oversikt over det på "sin" utdannelse ihvertfall tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Er Reidun og Rune fortsatt gift? Oh my... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nå har jeg skrevet 650 ord på bacheloren min (omtrent halvannen side), strukturert den og funnet ut at jeg har ca. 2000 ord som ser bra ut, og jeg trenger ca. 7000. Den er sendt inn til veileder, så han kan se på den. Og jeg føler meg så flink. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/ Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr: 13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka? 13.44 (J): hæ? 13.44 (Ø): bhen da 13.44 (J): hengjekorka??? 13.45 (Ø): hengjekorga 13.45 (J): oja 13.45 (J): neida 13.45 (Ø): namm namm namm 13.45 (J): nå? 13.46 (Ø): slurp 13.46 (J): Slurp!!! 13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time. 13.47 (J): Stakars guten min!!!!!! Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!! Ja, men det var jo fordi at folk kunne se pc skjermen hvis han reiste seg Hva tenker du på, liksååm? Ofte opplever man bare smerter hvis man bøyer hodet fremover. Altså hvis man sitter og bøyer hodet ned mot knærne, så kjenner mann press/smerter i bihulene. Ah Dette høres mer kjent ut Bra at det ikke er noen ledige legetimer før siste uken i mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Han ordføreren er noe av det kvalmeste og feigeste jeg har vært borti.... Håper han får sin straff, og litt ekstra på kjøpet for å være en patetisk dritt som prøver å bortfoklare opplagte ting. Kona hans er like patetisk, som støtter han i dette. Men det er vel ikke første gang noen gjør det... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Han ordføreren er noe av det kvalmeste og feigeste jeg har vært borti.... Håper han får sin straff, og litt ekstra på kjøpet for å være en patetisk dritt som prøver å bortfoklare opplagte ting. Kona hans er like patetisk, som støtter han i dette. Men det er vel ikke første gang noen gjør det... Men er kona helt dum eller? Ordføreren vet vel selv hvor mye han lyger, men hun må jo være stokk idiot som tror på det våset der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Meldt på Ellie på blodsporprøver også Håper jeg kommer med på minst en av de nå da, det er jo deltagerbegrensning på alle. Og lydighet skal jeg melde henne på nå. Passer så bra med treningsnivået vårt for tiden, sånne påmeldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Åh, jeg vil også melde på blodsporprøve! Trene sporkondisen til gamlemor først kanskje... Den er ikke akkurat på topp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts