Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Det finnes nettsider du kan bestille deksel med eget bilde på også, så kan det se ut akkurat som du vil :D Veldig billig er det jo ikke akkurat da men :P

Ah. Og slike ting koster da? :P

MiniInTheBox

DealXtreme

DinoDirect

PriceAngels

Focalprice

Chinabuye

Jeg har bare kjøpt ting fra MiniInTheBox og DealXtreme selv, og har vært fornøyd med levering og varer. De andre har jeg tenkt å teste ut etterhvert :)

Takker. :)

Får titte der. Men jeg fant et som tålte litt av hvert på Ebay. Lurer kanskje på om det hadde vært en god idé. :lol:

du har lyst til å prøve døden du! :P bare vent :aww: evnt du er kanskje ikke så teknisk av deg at du krever så mye av telefonen din :aww: Men er nok mange med schafere på, evnt kan du jo bestille med bilde av din hund osv da.

Nå har jeg litt mer overlevelsesvett enn at jeg blir suicidal av en telefon. :aww: Jeg har tross alt overlevd HTCen min, og da overlever jeg alt tenker jeg... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som sagt ikke lett å få 4 uker gamle belgervalper til å stå fint og sånt. Og dette var mammas aller første gang som hundehandler for oppstillingsbilder. Kunne vært verre da, selv om de står litt strekte og sånn. :icon_redface::wub:

130416-01.jpg

*Dør littegranne* :aww:

Det ble en blaut treningsøkt i dag, men veldig fornøyd med fremgangen på venstresvingene. Nå flytter han rompa sånn svosj-elegant :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forstå det den som vil.. Men du skiftet kanskje til et annet forsikringsselskap? For det får man.. Man får bare ikke si opp bare fordi man ikke vil ha forsikring på hundene sine..

Før var det slik at man måtte vente til hovedforfall men jeg mener å huske at det ble endret med lov at man kan si opp månedlig! Så krangle videre!

Jeg bruker det mye på nettbrettet mitt og det har jo bare 3g, null problem der iallefall. Bruker det hjemme på pc også, og vi har ingen super linje, men det funker også bra, bortsett fra når nettet krangler, men det er jo ikke netflix sin feil.

Har langdistanse fra NGT og det funker ikke. Bruker jeg derimot mobilnettet funker det greit. Tenkte bare si det slik at de som evt sliter med nettet ikke går i samme fellen :P

Jeg vil ha med schäferhund på helst. :whistle: Men da med en bruksschäfer, og det finnes vel ikke?

Fordi jeg ikke hadde lyst på den, men lyst å prøve en Iphone. :P

Frydaze som en annen her linket til. Veldig ok priser og veldig fornøyd :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khela har gått (dvs, trippa og gått slalom mellom sølepyttene som den pripne frøkna hun er :lol: ) en tur på underkant av en mil i dag, og har sovet nesten hele tiden siden, med unntak av en økt med leking i sted, og nå er det soving inntil låret mitt igjen mens jeg ser på Castle :D

Fikk testa sånne ballonggummisko/"sokker" i dag, men hun satte seg tvert mot å ha dem på forlabbene? Klikka totalt! Hun tåler fint håndtering av labber, så kan ikke helt skjønne hvor dette kom fra? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg få stilige Iphone 5 deksler?

BamsesBollar.se har alt du ikke visste at du desperat trengte med rasemotiv på.

Jeg har nettopp fått grytekluter i posten som skal være gavepremie fra kennel Latruda på spesialen. Kjempefine! Også legger hun alltid ved godteri - en liten haribopose, en minirull med mentos, eller noe sånt. Mmm, grunn god nok til å handle der :D

Jeg har vært instruktør på kurs i Oslo i dag, og jeg kunne vri opp klærne underveis. Da jeg dro hjemmefra, var det nemlig vårlig og fint, og jeg hadde en liste med ørten punkt jeg skulle få unna i vår hovedstad.. Og jeg var innom IKEA - fantastisk sted som dekker alle behov; jeg måtte tisse og jeg var sulten, og jeg trengte et par rammer. Så satt jeg i bilen i halvannen time for å lese mellom to avtaler, tisset en gang til, snek til meg gratis refill av brus (det står ikke noe sted at jeg må drikke med en gang...) og dro på kurs. Thank you, IKEA! Kafeen var litt for bråkete til at jeg fikk lesero der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene for at dere får god hjelp.* :)

Jeg ble skikkelig lei meg når jeg leste om det i en av akupunkturbøkene på venteværelse og tenkte at det forklarer jo at den forrige hunden min var syk også. :cry: Og at det beste hadde sikkert hvert om jeg aldri skaffet meg et nytt dyr siden mine dyr er "dømt" til et liv med kronisk sykdom - siden jeg er kroniker. Men jeg har i grunn bestemt meg for å ta hele teorien med en klype salt. :)

Jeg tenker som Ole Brumm - ja takk begge deler - og tar det jeg synes fungerer best skolemedisin og alternativ medisin og så overser jeg alt som jeg ikke liker. :P

Men det er visstnok en kjente teori og min akupunktør har sagt at han ser best effekt på dyr når han behandler eier og dyr. Blir eieren frisk/bedre blir dyret også friskt. For tiden trenger ikke Sølve behandling, mens jeg går fast til akupunktur så ikke vet jeg. Det var hvertfall innmari tungt å få en sånn beskjed når jeg mener at hunden min er med på å gjøre meg friskere, mens andre kan se på det som at det er jeg som gjør han syk.. Så moralen er: ikke les bøker om akupunktur på venteværelser og kanskje ikke tro på alt du leser/ får beskjed om. :P

Godt å lese at formen din er bedre forresten! :)

Vel, det ville jo forklart hvorfor jeg ikke har hatt en frisk hund siden Gubbelille var en ung mann..

Er som sagt ikke lett å få 4 uker gamle belgervalper til å stå fint og sånt. Og dette var mammas aller første gang som hundehandler for oppstillingsbilder. Kunne vært verre da, selv om de står litt strekte og sånn. :icon_redface::wub:

Mammaen din er flink hun :ahappy:

*Dør littegranne* :aww:

Syns å huske at du bestilte en tervfrøken jeg? :P

.. Har vi spist middag. Fordi fint folk spiser seint. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være skikkelig frekk å spørre hva du ga for den? :P

Retrieveren eller leken? :P

Tror jeg betalte 39,- eller 49,- for leken :) Kjempekul, ball i ene enden, pip i den andre og strikk på midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...