Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Er vel ingen som kunne tenke seg en 5 år gammel sort tricolor hannhund Aussie vel?

Stakkars "lille" bamsen må omplasseres igjen :icon_cry:

Huff jeg må ikke lese sånt, svak for tricolor ooog matchende hunder. Men sender en :hug: for det hørtes ikke noe gøy ut.

Da var man hjemme fra en mil i skauen. Men dumme meg trodde faktisk det var isfritt, neida nesten hele turen gikk fint, men plutselig et isparti, og jeg hadde ikke sjans uten brodder. Armen er skikkelig auau, og jeg har en rød kul under albuen... Håper den bare slo seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Og dessuten er det min feil at Sølve er syk sier veterinæren min - kronikere burde nemlig ikke ha hund de. Jada.

WTF? Hvorfor i allverden? *plukke haka opp fra gulvet*

Det må være det drøyeste jeg har hørt siden min mor presterte å si at det er min feil at hundene mine blir syke, fordi jeg ikke tenker positivt nok. :aww:

Phuh - gikk myyye bedre på jobb i dag. :ahappy: Tok det veldig rolig, det gjorde jeg i går og, men ikke rolig nok. Så nå er alle damene og smågutta der oppe fornøyde. Kom hjem til ferdig tissa hunder, tror kanskje kasko prøvde å bryte seg ut da jeg gikk, så bonden fant vel ut at det var likegreit å bare ta dem ut. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man fått tatt 4-ukersbilder av gjengen. Var biiiittelitt lettere å ta individuelle bilder for et par uker siden, bare å legge de i sofaen og knipse. I dag fikk de stå på et bord for første gang, og tullingene hiver seg jo rundt og skal hoppe ned, mamma fikk nesten hjerteinfarkt. Jeg og forsåvidt. Neste gang jeg skal ha belgervalper, så synes jeg det er nok med 3-4!

Jaja, får vel redigere litt bilder og legge de ut. :aww:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dere som vurderer netflix: viktig med stabil Internett og ok hastighet. Jeg har langdistanse fra nextgentel og kan ikke bruke netflix..

Vi har 4mbit fra NGT (det er det høyeste vi får her på landet), og Netflix har fungert helt fint her. :)

Jeg bruker det mye på nettbrettet mitt og det har jo bare 3g, null problem der iallefall. Bruker det hjemme på pc også, og vi har ingen super linje, men det funker også bra, bortsett fra når nettet krangler, men det er jo ikke netflix sin feil.

Nei, forstå det den som vil.. Men du skiftet kanskje til et annet forsikringsselskap? For det får man.. Man får bare ikke si opp bare fordi man ikke vil ha forsikring på hundene sine..

Har du prøvd å bitche på fb siden demmers? Det virker ofte ser jeg (sånn generellt når man er missfornøyd, ikke bare med agria). er visst mye lettere og yte god kundebehandling når ting blir offentlig.

Ferdig med tur og jobb for i dag, nå skal jeg bli med ei venninde på Ikea. Hjelpe henne litt og sjekke ut alle de fine tingene jeg skal kjøpe meg når eksen flytter ut i slutten av mai, og tar med seg halvparten av møblemanget :D

Biltema har 12 pk med tennisballer til 99 kr. Kanksje jeg også kan bruke det da, uten at det koster en formue fordi de blir spist opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forstå det den som vil.. Men du skiftet kanskje til et annet forsikringsselskap? For det får man.. Man får bare ikke si opp bare fordi man ikke vil ha forsikring på hundene sine..

Nei, jeg sa opp forsikringen jeg. Sa bare at vi fant ut det ikke lønte seg for oss å ha forsikring mer rett og slett, og ønsket å si opp forsikringen umiddelbart. Ingen av hundene er nå forsikret.

Du, ring og lat som du er meg og fiks det.. Jeg vikke være me i denna mafiabedriften :-P

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vurdert både akupunktur og homøopati. Jeg har bare ikke kommet lenger enn å vurdere det enda :)

Stakkars Nora er dømt til å være syk hun da, som bor hos en kroniker som røyker. Nei, jeg kommer ikke til å avreagere på det på en stund.

Men jeg skal straks sende avgårde en mail til noen jeg veit driver med både homøopati og akupunktur, de har litt greie på mentalitet også, så kan vi jo se hva vi kommer frem til :)

*Krysser fingrene for at dere får god hjelp.* :)

WTF? Hvorfor i allverden? *plukke haka opp fra gulvet*

Det må være det drøyeste jeg har hørt siden min mor presterte å si at det er min feil at hundene mine blir syke, fordi jeg ikke tenker positivt nok. :aww:

Phuh - gikk myyye bedre på jobb i dag. :ahappy: Tok det veldig rolig, det gjorde jeg i går og, men ikke rolig nok. Så nå er alle damene og smågutta der oppe fornøyde. Kom hjem til ferdig tissa hunder, tror kanskje kasko prøvde å bryte seg ut da jeg gikk, så bonden fant vel ut at det var likegreit å bare ta dem ut. :lol:

Jeg ble skikkelig lei meg når jeg leste om det i en av akupunkturbøkene på venteværelse og tenkte at det forklarer jo at den forrige hunden min var syk også. :cry: Og at det beste hadde sikkert hvert om jeg aldri skaffet meg et nytt dyr siden mine dyr er "dømt" til et liv med kronisk sykdom - siden jeg er kroniker. Men jeg har i grunn bestemt meg for å ta hele teorien med en klype salt. :)

Jeg tenker som Ole Brumm - ja takk begge deler - og tar det jeg synes fungerer best skolemedisin og alternativ medisin og så overser jeg alt som jeg ikke liker. :P

Men det er visstnok en kjente teori og min akupunktør har sagt at han ser best effekt på dyr når han behandler eier og dyr. Blir eieren frisk/bedre blir dyret også friskt. For tiden trenger ikke Sølve behandling, mens jeg går fast til akupunktur så ikke vet jeg. Det var hvertfall innmari tungt å få en sånn beskjed når jeg mener at hunden min er med på å gjøre meg friskere, mens andre kan se på det som at det er jeg som gjør han syk.. Så moralen er: ikke les bøker om akupunktur på venteværelser og kanskje ikke tro på alt du leser/ får beskjed om. :P

Godt å lese at formen din er bedre forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene for at dere får god hjelp.* :)

Jeg ble skikkelig lei meg når jeg leste om det i en av akupunkturbøkene på venteværelse og tenkte at det forklarer jo at den forrige hunden min var syk også. :cry: Og at det beste hadde sikkert hvert om jeg aldri skaffet meg et nytt dyr siden mine dyr er "dømt" til et liv med kronisk sykdom - siden jeg er kroniker. Men jeg har i grunn bestemt meg for å ta hele teorien med en klype salt. :)

Jeg tenker som Ole Brumm - ja takk begge deler - og tar det jeg synes fungerer best skolemedisin og alternativ medisin og så overser jeg alt som jeg ikke liker. :P

Men det er visstnok en kjente teori og min akupunktør har sagt at han ser best effekt på dyr når han behandler eier og dyr. Blir eieren frisk/bedre blir dyret også friskt. For tiden trenger ikke Sølve behandling, mens jeg går fast til akupunktur så ikke vet jeg. Det var hvertfall innmari tungt å få en sånn beskjed når jeg mener at hunden min er med på å gjøre meg friskere, mens andre kan se på det som at det er jeg som gjør han syk.. Så moralen er: ikke les bøker om akupunktur på venteværelser og kanskje ikke tro på alt du leser/ får beskjed om. :P

Godt å lese at formen din er bedre forresten! :)

Fytti! Neialtså - jeg vet ikke helt jeg. Klart eier påvirker hund, og omvendt, men at man kan få dyret til å bli fysisk sykt bare ved å være syk selv? Neei, dentror jeg ikke at jeg kjøper med det første...

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med å gjøre det jeg er best til på våren: plumpe i isvann :lol:

Amatøøøør!!! :P

...venter jeg på svar om hannhundeier syns det er greit å utlyse kommende partner til Arya *trommetrommetromme*

*Ler*

Har Willy og jeg vært på joggetur - og det var en grisete affære sånn nå i vårløysinga. Godt man har "hageslange" med godt trykk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå kult å stå og se på at dunjakka si blir pissa på av en fremmed hund, og at eieren bare står apatisk og ser på, etter at jeg 2 ganger har bedt ham om å fjerne hunden sin fra mine saker. Ærlig talt, hva ER det MED folk da :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatøøøør!!! :P

Hvert år altså :lol:

I dag måtte jeg gå i en grøft da veien var flommet over. Grøften besto jo av snø selvsagt, men jeg tenkte ikke over at det faktisk var masse vann under all snøen :lol:

*Ler*

1,5 år før, det er jo nesten kort tid jo :lol:

Har Willy og jeg vært på joggetur - og det var en grisete affære sånn nå i vårløysinga. Godt man har "hageslange" med godt trykk :D

Flinke dere er da!!

...ser jeg program om SAS, da mener jeg ikke flyselskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert år altså :lol:

I dag måtte jeg gå i en grøft da veien var flommet over. Grøften besto jo av snø selvsagt, men jeg tenkte ikke over at det faktisk var masse vann under all snøen :lol:

:lol:. Kanskje jeg må arrangere kurs for Jeanette: Hvordan lese naturens luner :D

1,5 år før, det er jo nesten kort tid jo :lol:

Synes egentlig du er ute litt i seineste laget, jeg... :aww:.

Flinke dere er da!!

Var vel mer en dyd av nødvendighet. En kropp i forfall trenger en oppstrammer :).

Har jeg vært skikkelig crazy og snudd om på soverommet mitt. Jeg savnet egentlig å ha trekk fra vinduet i ansiktet, så nå har jeg hodet mot vinduet :).

.... også spiser jeg blåbær og tenker det antakelig er litt sunnere enn den 1/3 potetgullposen jeg stappa innpå i går :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay

og herregud hvorfor ikke samsung galaxy :aww::P

Jeg har nettop gått over til galaxy fra iPhone, og jeg sier til meg selv hver eneste dag "Herreguud, hvor tok jeg ikke iPhone" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay

og herregud hvorfor ikke samsung galaxy :aww::P

Jeg vil ha med schäferhund på helst. :whistle: Men da med en bruksschäfer, og det finnes vel ikke?

Fordi jeg ikke hadde lyst på den, men lyst å prøve en Iphone. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha med schäferhund på helst. :whistle: Men da med en bruksschäfer, og det finnes vel ikke?

Fordi jeg ikke hadde lyst på den, men lyst å prøve en Iphone. :P

Det finnes nettsider du kan bestille deksel med eget bilde på også, så kan det se ut akkurat som du vil :D Veldig billig er det jo ikke akkurat da men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha med schäferhund på helst. :whistle: Men da med en bruksschäfer, og det finnes vel ikke?

Fordi jeg ikke hadde lyst på den, men lyst å prøve en Iphone. :P

du har lyst til å prøve døden du! :P bare vent :aww: evnt du er kanskje ikke så teknisk av deg at du krever så mye av telefonen din :aww: Men er nok mange med schafere på, evnt kan du jo bestille med bilde av din hund osv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...