Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor stor fryseboks?


presa
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise
Trengs for ca 400 kg Vom og hundemat! ?

V&H i hva slags størrelser?

Uansett større enn 500l, Dvs du må over på fryserom.

Jeg har 500l og regner ca 300-350kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel 500 l (tror jeg), og der får vi plass til ca. 200 kilo. Da plasserer jeg bare blokkene nedi, og de passer perfekt lenge/gøydewise. Aldri delt opp alt i ett. Tror ikke det hadde gått å dele opp i posjonspakninger med engang, siden det blir mye "luft" mellom. Så jeg tar bare opp 20-40 kilo og deler opp av gangen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Vi har vel 500 l (tror jeg), og der får vi plass til ca. 200 kilo.

Høres ut som 400l uten at jeg skal kverrulere mer på det. Jeg får i mer blokker og det har vært uten at det har gått opp så bra.. 400l er de vanlige store fryseboksene. 500l er "XL" og ikke vanlig lagervare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som 400l uten at jeg skal kverrulere mer på det. Jeg får i mer blokker og det har vært uten at det har gått opp så bra.. 400l er de vanlige store fryseboksene. 500l er "XL" og ikke vanlig lagervare.

Godt mulig! :) Får plass til 220-240 kilo på rekke og rad, og kan legge 20-40 kilo oppå de andre blokkene når jeg tenker meg om. Vi hadde et lite logistikkproblem for noen matrunder siden, men da fikk vi ordnet det sånn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 store frysere. De er gamle, så jeg vet ikke str dessverre. Begge to har ett lite rom på side.

I den ene får jeg plass til 12 blokker(240kg) + 4 x 5kg pølser

I den andre har jeg 40 (200kg) 5kg pølser. I tillegg går det noen 1kg pølser her og der om jeg vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...