C.J Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Er det noen som ønsker å selge boken "Ikke skyt hunden!"/"Don't Shoot the Dog!"? Det virker å være tomme lagre i alle norske nettbutikker... Betaler maks 300,- inkl. frakt hvis pent brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Kan være jeg har den, kan se når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Du kan få min for 200,- + porto (sender den i en smartkonvolutt til 39,- i såfall) Veldig pent brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Da fikk jeg kjøpt boken til Kizz, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Er også interessert i den hvis noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Er også interessert i den hvis noen har Du får sende en melding til Ozzy over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Pga denne tråden måtte jeg plukke den opp. Har skumlest i den før, men nå tenkte jeg å gå inn for å lese den. Til nå er jeg veldig fornøyd Litt OT da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Ozzy sover, selger min jeg om det er for 200 + porto som over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Her er den engelske; http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=1860542387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Ozzy sover, selger min jeg om det er for 200 + porto som over? Har du solgt? Hvis ikke er jeg veldig interessert! (den må være på norsk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Ozzy sover, selger min jeg om det er for 200 + porto som over? Har bare sovet noen mnd da Jeg så bare at Kizz solgte sin, så da var denne tråden ute av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Har bare sovet noen mnd da Jeg så bare at Kizz solgte sin, så da var denne tråden ute av verden! Jeg er int? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg er int? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Du kan jo høre med Snusken først, siden jeg hadde sovnet litt? Og hvis han har solgt sin kan du selvfølgelig få kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Du kan jo høre med Snusken først, siden jeg hadde sovnet litt? Og hvis han har solgt sin kan du selvfølgelig få kjøpe den. Litt? Min ble solgt her den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg er int? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Du kan kjøpe min til 200+porto om du vil? Edit: lese hele tråden. Om du ikke får kjøpt den av ozzy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Du kan kjøpe min til 200+porto om du vil? Edit: lese hele tråden. Om du ikke får kjøpt den av ozzy. Kjøper gjerne din jeg hvis det er mulig og jeg ikke "sniker" forran noen andre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Kjøper gjerne din jeg hvis det er mulig og jeg ikke "sniker" forran noen andre nå? Jepp! Send pm så kan jeg poste den i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Menne hallo ozzyyy?? Har du din Hvis ikke vil jeg ha Nina sin Du kan jo høre med Snusken først, siden jeg hadde sovnet litt? Og hvis han har solgt sin kan du selvfølgelig få kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg har "ikke skyt hunden" og "Klikketrening og dempende signaler" som jeg gjerne kan selge om noen er interessert! De er ikke brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Menne hallo ozzyyy?? Har du din Hvis ikke vil jeg ha Nina sin Jeg har min! Kan sende i morgen? 200 pluss porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg har min! Kan sende i morgen? 200 pluss porto? Supert, sender pm senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Da var min bok solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg er fremdeles interessert i "ikke skyt hunden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg er fremdeles interessert i "ikke skyt hunden" Hørt med Monican? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts