Wednesday Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Basenji er vel en av de eneste rasene jeg kunne hatt selv om de røyter. Sikkert fordi valpene er nesten søtere enn puddelvalper De røyter, men veldig, veldig lite Mesteparten av året mister de ikke hår i det hele tatt 1 Siter
Maria Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Hjalp faktisk litt med pinner, for da kunne valpene ligge bak henne uten å bli most. Nettopp! Siter
Benedicte Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Jeg kommer til å kjøre pinner for sikkerhetsskyld, fordi jeg ikke aner hvor forsiktig hun kommer til å være Utenom det, hvilke bøker har dere å anbefale? Jeg har vært med på x antall valpefødsler og oppdratt like mange kull via gamlejobben, men det er noe helt annet nå som det er ens egen! Jeg har boken til Astrid Indrebø, men er det noen andre på markedet som er å anbefale? Siter
Yodel Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 "Genetikk, avl og oppdrett" fra NKK er også skrevet av Indrebø, og et fint supplement. Indrebøs bok er bygget mest opp mot veterinærer, men er min lille "bibel". En mer lettfattelig versjon er "Valping, drektighet, fødsel og valpestell" av Anne L. Buvik og Tove Solberg. De forklarer alt på en slik måte at det også er enkelt for de uten veterinære kunnskaper og førstegangsoppdrettere. Det er alikevel en god bok for de mer erfarne også Siter
Benedicte Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Takk for tips! Har obstetrikk hos hund og katt og heftet fra NKK. Får begynne der og se om jeg kjøper boka til Buvik og Solberg også :-) Siter
Benedicte Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Jeg syns det er leenge å vente til desember/januar 6 Siter
Raksha Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 skal ikke ha, skal ikke ha, skal ikke ha... skal... *mumlemumlemumle* Godt jeg har hendene fulle når de er leveringsklare. *sukk* 2 Siter
SiriEveline Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Jeg syns det er leenge å vente til desember/januar Regner med at det er meningen at det skal stå 2014 der? Blir litt bekymret om tiden flyr så fort på sonen Siter
Kaja Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Regner med at det er meningen at det skal stå 2014 der? Blir litt bekymret om tiden flyr så fort på sonen Desember 2013 stemmer jo det da Siter
Yodel Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Jeg gleder meg til vinterens kull altså! Noen navn er alt klare, men blir enklere med en gang vi vet om Jippi eller Pim starter løpetiden først, og hvem som får L og M kull Har et M-navn klart allerede! Blir ekstra kult om det blir M kull til Pim, for det passer så fint med slektninger og slikt! (Benedicte var enig, slikt er viktig )Ellers skal vi beholde en tispe selv her hjemme etter at vi mistet Bambi. Enten fra Pim eller Jippi sitt kull, den jeg får magefølelse for og slikt Har også begynt å fylle opp litt på valpelister 2 Siter
SiriEveline Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Desember 2013 stemmer jo det da Det gjør det, men man kaller det da fremdeles winter 2013 (den som var) winter 2014 (den som kommer). Sier det selvfølgelig ikke vondt ment, men for at man skal forstå at det er en kommende parring/kombinasjon, ikke en som nylig har vært. Siter
Benedicte Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2013 Godt poeng SiriE, har endret på det Siter
HHC Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Skrevet 12. Juni 2013 Jeg gleder meg til vinterens kull altså! Noen navn er alt klare, men blir enklere med en gang vi vet om Jippi eller Pim starter løpetiden først, og hvem som får L og M kull Har et M-navn klart allerede! Blir ekstra kult om det blir M kull til Pim, for det passer så fint med slektninger og slikt! (Benedicte var enig, slikt er viktig ) Hallo, jeg har maaange forslag? Siter
Yodel Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Skrevet 12. Juni 2013 Hallo, jeg har maaange forslag? Shoooooot!!!! Siter
HHC Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Skrevet 12. Juni 2013 Shoooooot! Ok :D L-kull Last Minute Lapdance Layout Larger Than Life Love Of My Life Legally Blonde Less Is More Let’s Dance Let’s get nauhty Let’s get wild Let’s get bananas Let’s Mingle I’m Single Let’s Party Last Look Licence To Kill Last Man Standing Life On Mars Little Sister Lois Lane Lost In France Love Is In The Air Life Is A rollercoaster Limited Edition Living Legend Living In The Edge Looking Good Look Twice Love At First Sight Love Is My Drug Love Is A Drug Lover Undercover Love Of My Life Let’s Join The Joyride Lucky Strike M-Kull Making Magic Made For Teamwork Magic Moment/Moonlight/ Magnificent Magnetizer Make A Wish Mke It Happen/Possible Make Love Makes Good Even Better Make No Mistake Makes People Talk Man In The Middle Man In The Miror Master Of Dissaster Marshmallow May I Follow/Help/Kiss You Mayday Mayday Miracle Mischief Managed Mischief Maker Mission Accomplished Mission Impossible Moment Of Truth More Action Less Talk Most Of All Moving Mountains Much More Much More Chocolate Make My Day Mind Control Mind In Motion Movie Star Murder On The Link 1 Siter
HHC Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Skrevet 12. Juni 2013 Ok :D L-kull Last Minute Lapdance Layout Larger Than Life Love Of My Life Legally Blonde Less Is More Let’s Dance Let’s get nauhty Let’s get wild Let’s get bananas Let’s Mingle I’m Single Let’s Party Last Look Licence To Kill Last Man Standing Life On Mars Little Sister Lois Lane Lost In France Love Is In The Air Life Is A rollercoaster Limited Edition Living Legend Living In The Edge Looking Good Look Twice Love At First Sight Love Is My Drug Love Is A Drug Lover Undercover Love Of My Life Let’s Join The Joyride Lucky Strike M-Kull Making Magic Made For Teamwork Magic Moment/Moonlight/ Magnificent Magnetizer Make A Wish Mke It Happen/Possible Make Love Makes Good Even Better Make No Mistake Makes People Talk Man In The Middle Man In The Miror Master Of Dissaster Marshmallow May I Follow/Help/Kiss You Mayday Mayday Miracle Mischief Managed Mischief Maker Mission Accomplished Mission Impossible Moment Of Truth More Action Less Talk Most Of All Moving Mountains Much More Much More Chocolate Make My Day Mind Control Mind In Motion Movie Star Murder On The Link Lady Of The House Lady Killer Labour Of Love Lap Of Honour Last But Not Least Late Night Looks Like A Million London Calling Lap Top Lara Croft Make A Point Match Point Morning Mist Master Key Miss Universe Master Mind My Favourite .. My Cup Of Tea 1 Siter
Benedicte Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Ok :D L-kull Last Minute LapdanceLayout Larger Than Life Love Of My LifeLegally Blonde (DEN hadde passet en Pim-baby! Pim er såååå blond atte )Less Is More Let’s Dance Let’s get nauhty Let’s get wild Let’s get bananasLet’s Mingle I’m Single (Den var kul! ) Let’s Party Last LookLicence To KillLast Man Standing (til hannvalp såklart ) Life On Mars Little Sister Lois Lane Lost In France Love Is In The Air Life Is A rollercoasterLimited Edition Living Legend Living In The Edge Looking Good Look Twice Love At First Sight Love Is My Drug Love Is A Drug Lover Undercover Love Of My Life Let’s Join The Joyride Lucky Strike M-Kull Making Magic Made For Teamwork Magic Moment/Moonlight/ Magnificent Magnetizer Make A Wish Mke It Happen/Possible Make Love Makes Good Even Better Make No Mistake Makes People Talk Man In The Middle Man In The Miror Master Of Dissaster Marshmallow May I Follow/Help/Kiss You Mayday Mayday Miracle Mischief Managed Mischief Maker Mission Accomplished Mission Impossible Moment Of Truth More Action Less Talk Most Of All Moving Mountains Much More Much More ChocolateMake My Day Mind Control Mind In Motion Movie Star Murder On The Link Lady Of The House Lady Killer Labour Of Love Lap Of Honour Last But Not Least Late Night Looks Like A Million London Calling Lap Top Lara Croft Make A Point Match Point Morning Mist Master Key Miss Universe Master Mind My Favourite .. My Cup Of Tea Så flink du er Kathrine! :D Du er jo helt super! Jeg elsket spesielt de som er uthevet, men hvilke det blir får Yodel avgjøre Kanskje flette inn noe med Meisterhaus (eller resten av stamtavlen til kullet) om det blir M-kull? Jeg tenkte automatisk på Marc Jacobs og Louis Vuitton, ettersom Pim har en del "klasse" Jeg gleder meg såå mye til å ha små Pim-valper hjemme. Vi kommer til å slite veldig mye med å ikke beholde en tror jeg 1 Siter
MegaMarie Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Less is More Live Life Love Life Luck Charm Loyal Friend Little Love Lady Killer Last Chance Lawless Limitless Lock Ness London Lord of the Rings Love at First Bite Love Guru Love Hurts Love to Kill Lucky One Major Memory Mind of it's Own Minute Moment Miss Univers Minimalism Modernism Mystery (passer perfekt til en datter av Pim A mystery is a story about a puzzling event: short for mystery story.) Mystery Man Magic Mike Mamma Mia Maniac Man on Fire Middle of Nowhere Mission Impossible Mist of Dawn Moonstruck Mr. Nobody Music and Lyrics 3 Siter
Benedicte Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Takk, så snille dere er! Lawless er kult, passer veldig til et Pim-avkom, for hun bryr seg ikke om regler (som hennes nye vane: løpe inn i delen av leiligheten hvor hun ikke får lov til å være, videre inn på badet og stjele dobørsten) 3 Siter
Yodel Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Ok :D L-kull Last Minute Lapdance Layout Larger Than Life Love Of My LifeLegally Blonde Less Is More Let’s Dance Let’s get nauhty Let’s get wild Let’s get bananasLet’s Mingle I’m Single-kuul! Let’s Party Last Look Licence To KillLast Man Standing Life On Mars Little Sister Lois Lane Lost In France Love Is In The Air Life Is A rollercoasterLimited EditionLiving Legend Living In The Edge Looking GoodLook Twice Love At First Sight Love Is My Drug Love Is A Drug Lover Undercover Love Of My LifeLet’s Join The Joyride Lucky Strike M-Kull Making Magic Made For Teamwork Magic Moment/Moonlight/ Magnificent Magnetizer Make A Wish Mke It Happen/Possible Make Love Makes Good Even Better Make No MistakeMakes People Talk Man In The MiddleMan In The Miror Master Of Dissaster Marshmallow May I Follow/Help/Kiss You Mayday Mayday Miracle Mischief Managed Mischief MakerMission Accomplished Mission Impossible Moment Of TruthMore Action Less Talk Most Of AllMoving Mountains Much More Much More ChocolateMake My Day Mind Control Mind In Motion Movie Star Murder On The Link Lady Of The House Lady Killer Labour Of Love Lap Of Honour Last But Not Least Late Night Looks Like A Million London Calling Lap Top Lara Croft Make A Point Match Point Morning Mist Master Key Miss Universe Master Mind My Favourite .. My Cup Of Tea Less is More Live Life Love Life Luck Charm Loyal Friend Little Love Lady Killer Last Chance Lawless Limitless Lock Ness London Lord of the Rings Love at First Bite-ha ha, scary Love Guru Love Hurts Love to Kill Lucky One Major Memory Mind of it's Own Minute Moment Miss Univers Minimalism Modernism Mystery (passer perfekt til en datter av Pim A mystery is a story about a puzzling event: short for mystery story.) Mystery Man Magic Mike Mamma Mia Maniac Man on Fire Middle of Nowhere Mission Impossible Mist of Dawn Moonstruck Mr. Nobody Music and Lyrics Sååå flnke dere er! Takk for innspill! Ser at jeg og Benedicte har ganske lik smak på hva vi liker. Me like! Siter
HHC Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Kan godt ta enda flere jeg Lady In Black/Brown/Whatever farge Let It Shine Living Large Like A Joke Loveletter (to ...) Luck Of The Draw Lying Eyes Love The Skin You're In Living Large Let's Dance Look Around Let Me Entertain You Like No Other Long Time No See Look Before Your Leap Look Who's Talking Look-Alike Love Struck Macho Man Move Your Mind Making Angles Smile Made In The Shade Magic And Mystery Magic Touch Major Issue Much To Do Magnifical Man In Motion My Oh My Make No Mistake Make A Joke Make My Wish Man Downunder (eksport? ) Mc Flurry Mission Impossible Mind Your Own Business Moment Of .. Money For Nothing 1 Siter
Anette Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Omg jeg vet hvem jeg skal kontakte når jeg trenger navn 8 Siter
Benedicte Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 HHC og Marie er helt drøye 1 Siter
Yodel Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Skrevet 13. Juni 2013 Kan godt ta enda flere jeg Lady In Black/Brown/Whatever farge Let It ShineLiving LargeLike A JokeLoveletter (to ...)Luck Of The DrawLying EyesLove The Skin You're InLiving LargeLet's DanceLook Around*Let Me Entertain You* -Passer fint til Jippi barn mormor heter jo Entertaining Story *Like No Other*Long Time No SeeLook Before Your LeapLook Who's TalkingLook-AlikeLove Struck *Macho Man*Move Your Mind*Making Angles Smile*Made In The Shade-ha haMagic And MysteryMagic TouchMajor IssueMuch To DoMagnifical*Man In Motion**My Oh My*Make No MistakeMake A JokeMake My WishMan Downunder (eksport? )- kult om en shippes til Australia iaff! Mc FlurryMission ImpossibleMind Your Own BusinessMoment Of ..Money For NothingUtrolig kule! Jeg bøyer meg i støvet. Du er herved utnevnt som sonens navneguru! Nå begynner lista bli fin og lang! (Tok stjerner foran favorittene nå, fet skrift funket ikke). Siter
Recommended Posts