SFX Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Åh, babymage og struttepupper, jo! Fem valper; to gutter og tre tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jeg tipper 4, to av hver, men 5 hadde vært perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Fem,fire hanner og en tispe . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Skikkelig babymage nå Jeg tipper også 5 stk, 1 hann og 4 tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Hvordan er fargeforventningene på denne kombinasjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Hvordan er fargeforventningene på denne kombinasjonen? "Statistisk" sett vil denne kombinasjonen gi 75 % rød/ hvite og 25 % tricolor, da de begge er bærere av det recessive tri genet. Jeg bestiller: 2 røde jenter 1 tri jente 1 rød gutt 1 tri gutt Hun er så søøt! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jeg tipper 5stk, 2 jenter (en av hver farge) og 3 gutter (2 rød/hvit og 1 tric). :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Heia Pim! Tipper 3 perfekt tegna jenter og en tric gutt like vakker som Kamar! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2013 Jeg håper veldig det kommer en tric gutt Har en valpekjøper som veldig gjerne vil ha det, og Anders syns også det hadde vært veldig moro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2013 Oi, tjukkebolla jo! Tipper 5 valper, 2h+3t 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Valpekassen er i hus (to stk pallekarmer oppå hverandre foreløpig). Jeg vil gjerne male den, men hvordan maling bruker jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Valpekassen er i hus (to stk pallekarmer oppå hverandre foreløpig). Jeg vil gjerne male den, men hvordan maling bruker jeg? Det finnes jo slik maulig uten "giftige" gasser som gravide kan male med. Men så lenge malingen har tørket god før valpene kommer tror jeg ikke det skal spille så stor rolle? De i malingsbutikken kan sikkert svare deg bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Det finnes jo slik maulig uten "giftige" gasser som gravide kan male med. Men så lenge malingen har tørket god før valpene kommer tror jeg ikke det skal spille så stor rolle? De i malingsbutikken kan sikkert svare deg bedre Okei, skal høre i en malebutikk Da er hvert fall kassen oppe, og Pim har allerede omrokkert litt i den: https://www.youtube.com/watch?v=rwTkRUjNyqo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2013 Okei, skal høre i en malebutikk Da er hvert fall kassen oppe, og Pim har allerede omrokkert litt i den: https://www.youtube.com/watch?v=rwTkRUjNyqo Hi hi, så søt hun er! Bollemagegraving! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Dag 14 (16): 36 cm rundt buken Dag 42 (44): 45 cm rundt buken Måtte måle tjukka i dag også, to dager før jeg egentlig skal det Dag 47 (49) 48 cm rundt buken Hun er så ekstremt sulten om dagen at jeg er litt redd for at hun blir for tjukk, men det er vanskelig å se om hun er stor pga valpene eller pga all maten hun kaster i seg. Og i morgen er det røntgen!! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2014 Lykke til :-D Håper du poster bilde av røntgen pronto!! Og nytt bilde av tjukka :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Speeeeeeent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 *tappe fingeren* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Hmmmm,vi venter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Jeg vet, jeg vet! Men Benedicte skal få lov til å fortelle og vise bilde selv, så kan dere få gjette. Hun må få komme hjem fra jobb først (tror hun jobber sent i dag) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Da er jeg hjemme igjen med tjukka! Og her kommer bildene Jeg teller 5 stykker (PERFEKT antall!). Hva gjør dere? Jeg har lekt meg litt mer med kontrastene enn de jeg legger ut her, og dere må gjerne gjøre det samme Edit: oppdatert med bilder med bedre kvalitet 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Her er det ene bildet litt mer redigert. Det er her jeg mest tydelig kan telle fem skaller m/ ryggrad. Ser at det er fryktelig mye dårligere kvalitet på disse bildene, men vet ikke om jeg klarer å fikse det. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Blir noen spennende dager frem til de presenterer seg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Spennende Ett fint antall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Jeg gjorde et forsøk for jeg synes jeg så seks stykker, men så ble det til åtte ringer... veldig usikker på "den" som er helt nederst. Uansett er det ihvertfall fem. Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts