Gå til innhold
Hundesonen.no

Trene FVF alene


Teserere
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver å finpusse på fvf alene, og det er ikke en problemfri oppgave. Jeg har ingen til å trene med, ingen som kan si når det går bra og hva som evt er dårlig. Derfor pirker jeg på innsitt og forflytninger, og rygger så jeg kan se når Aïda går riktig og belønne. Men det er jo tilnærmet umulig å trene utholdenhet siden ingen kan hjelpe meg med å pirke. Så, noen som har noen flere tips til hva jeg kan gjøre alene? Hvordan trener du fvf alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg et digert speil å ha i hagen.

Hagen? Hvilken hage :lol: Hvis du hadde sett det lille bøttekottet jeg bor på ... Og hvor langt jeg må gå for å komme til parken for å trene... Ser ikke helt for meg at jeg kan bære med meg et speil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagen? Hvilken hage :lol: Hvis du hadde sett det lille bøttekottet jeg bor på ... Og hvor langt jeg må gå for å komme til parken for å trene... Ser ikke helt for meg at jeg kan bære med meg et speil :lol:

Ha ha. Niina Svarberg fortalte at hun drev og kjørte rundt på et digert speil i bilen sin en periode for FVF trening. :lol:

Vet du hvor mye et slikt speil vil koste?

Sent from my GT-I9100

Nope. Jeg bor i en by tilsynelatende uten speilbutikker om man skal se på hva folk kler seg i. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Niina Svarberg fortalte at hun drev og kjørte rundt på et digert speil i bilen sin en periode for FVF trening. :lol:

Nope. Jeg bor i en by tilsynelatende uten speilbutikker om man skal se på hva folk kler seg i. :lol:

:lol:

Sikkert dyrene enn det gubben er villig til å betale alikevel :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slike jeg ser for meg da :aww: Jeg ser for meg et svært speil :lol:

Hvordan skal du frakte det med deg? Eller skal du mure opp på en vegg? For da er jo speilfliser genialt! Egentlig burde du hatt speilhall, da kan du se om hunden sitter skjevt uten å vri på deg! Så kan du trene stå/sitt/dekk uten å måtte snu deg for å se om hunden gjør det du ber om uten å flytte seg mer enn høyst nødvendig Nei bare fordeler her *bygge speilhall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du frakte det med deg? Eller skal du mure opp på en vegg? For da er jo speilfliser genialt! Egentlig burde du hatt speilhall, da kan du se om hunden sitter skjevt uten å vri på deg! Så kan du trene stå/sitt/dekk uten å måtte snu deg for å se om hunden gjør det du ber om uten å flytte seg mer enn høyst nødvendig Nei bare fordeler her *bygge speilhall*

Behøver jeg å frakte det me meg da? Kan jo bare ha det hjemme? :P

Men ja, speilhall hadde vært tingen :aww: Helt til nurket fikk en ball da vel og merke :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...