Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

omg! Er det bare jeg som får vondt av å se den valpen??

" Lentil ble født med misdannelser i ansiktet som blant annet gjør at han må spise gjennom et rør, og oppdretteren ga ham rett og slett opp."

i hodet mitt er det ikke alt som skal reddes :-(

• Like 7
Skrevet

Kjipt - hvor vanlig er det der, egentlig? Jeg så en basenji som ble født med åpen leppe på ene siden (hareskår, sånn ca. Bare at det ikke var i midten) og et hull til nesehulen. Eieren/oppdretter matet hunden gjennom en tube og håndmatet hunden til den klarte å spise selv.

Her er en artikkel om saken også.

http://balfouranimalhospital.com/blog/b_23811_a_remarkable_road_to_survival.html

Skrevet

Tror egentlig en del folk har misforstått hva å "redde en hund" egentlig er... Og det virker som at de som helst skulle vært avlivet, det er de hundene folk kjemper mest for å "redde" :no:

Skrevet

Stakkars, hvorfor kan ikke folk bruke tida si på å hjelpe hunder som faktisk kan leve et normalt liv? En hund uten snute (kunne iallefall ikke se noe snute på bildene) , sitt viktigste sanseorgan , vil ikke kunne leve et godt liv, mener jeg. Ikke kan den spise selv heller. Nei, denne hadde nok hatt det bedre i himmelen stakkars. Man kan ikke redde alle.

Skrevet
- Som fostermor prøver jeg å gjøre alt. På en gang. Hovedbekymringen er å holde ham i live, men når jeg legger ut et bilde og får over 100 likes på kort tid, er det virkelig noe som hjelper oss å holde det gående

Oh my god! Ja, for å få VIRITUELLE LIKES PÅ FACEBOOK holder deg gående, men å vurdere kvaliteten på et LEVENDE individs liv det er underordna! Folk har jo blitt helt skada :gaah: