Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Flere som har sett i buddy's reklameblad? Hurtta sine nyeste halsbånd og seler. likte dem absolutt :-D Noen som finner dem på nett eller?

tips! få på www.buddy.no og bla i reklamen der!!!

Skrevet
Haha, ja jeg smilte godt da jeg så de to innleggene rett etterhverandre :P Jeg likte den blå/turkise, men det skulle bare vært den fargen :P

Enig, skulle bare vært turkis! :D det hadde vørt fin sommersele det.

Så på den hos buddy, den er mere turkis og rosa, enn turkis og rød, og rosa kan jo ikke barske lappehanner ha :P

• Like 1
Skrevet

Åh det var fiiiiint.

Enig :-D

jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg!

Guest Jonna
Skrevet

jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg!

Mine tisper bruker ca 40-45 i de fleste halsbånd.

Skrevet

Harly bruker 45, men det er jo slettes ikke utenkelig at din blir noe grovere. :)

Skrevet

hmm :-P vanskelig! men om jeg kjøper hurtta sin i 45 så passer den på ett eller annet tidspunkt. Vanskelig å beregne, jeg synes jo alt under dalmisstørrelse er lite.

Skrevet

Mine malletisper har størrelse 50 i halsbåndene :)

Skrevet

Geo har et halvstrup i str 40, det passer fint til ham foreløpig i alle fall.

Jeg likte grønn+oransje-kombinasjonen skikkelig godt! Hm...

Skrevet

Eh, 45 eller 50 jeg bør satse på da? Prikkegutten bruker 55 tror jeg :)

578139_569710599719537_1671977701_n.jpg

Jeg MÅ innom i morgen! Det er 20 % rabatt frem til 30 mars

• Like 1
Guest Michellus
Skrevet

Ikke min smak i farger i det hele tatt kjenner jeg :P Rosa og blå var litt kul da!

Skrevet

Elsket blåfargen, men ikke sammen med rosa og rød :P Ikke spesielt fint syntes jeg. :)

Men artig at de har fått egen kolleksjon. Tror jeg må spørre hvorfor ikke vi har fått :lol:

Skrevet

Jeg kjøpte ikke den rosa med blå skrift til Minion i dag. :lol: Og de er mye kulere i virkeligheten enn på bilder, så det så. :ahappy:
Skulle jo bare innom å kjøpe mat til henne.

Men ja, heldigvis er smaken som baken, vi kan jo ikke alle like det samme. :ahappy: