Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Flere som har sett i buddy's reklameblad? Hurtta sine nyeste halsbånd og seler. likte dem absolutt :-D Noen som finner dem på nett eller? tips! få på www.buddy.no og bla i reklamen der!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Dette er en serie som er laget kun for Buddykjeden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Lifeguardkolleksjonen du tenker på? Edit: Lifeguardserien får man jo kjøpt overalt, men ikke i turkis. Serien er jo lik som Pro-serien med unntak av fargene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 ja, den turkise med rød skrift sikler jeg på :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 ja, den turkise med rød skrift sikler jeg på :-D FÅ SE!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Kopiert fra Buddy.no: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 For noen grelle fargekombinasjoner 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Kopiert fra Buddy.no: Åh det var fiiiiint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 For noen grelle fargekombinasjoner Åh det var fiiiiint. Smaken er som baken - også på sonen 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Haha, ja jeg smilte godt da jeg så de to innleggene rett etterhverandre Jeg likte den blå/turkise, men det skulle bare vært den fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Haha, ja jeg smilte godt da jeg så de to innleggene rett etterhverandre Jeg likte den blå/turkise, men det skulle bare vært den fargen Enig, skulle bare vært turkis! det hadde vørt fin sommersele det. Så på den hos buddy, den er mere turkis og rosa, enn turkis og rød, og rosa kan jo ikke barske lappehanner ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Turkis fargen skulle jeg gjerne hatt, men ikke i sammen med de andre fargene, det ble bare litt for mye av det gode:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Åh det var fiiiiint. Enig :-D jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Enig :-D jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg! Mine tisper bruker ca 40-45 i de fleste halsbånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Enig :-D jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg! Harly bruker 45, men det er jo slettes ikke utenkelig at din blir noe grovere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 hmm :-P vanskelig! men om jeg kjøper hurtta sin i 45 så passer den på ett eller annet tidspunkt. Vanskelig å beregne, jeg synes jo alt under dalmisstørrelse er lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Æsj, så teit at de har skrift overalt... Den nyeste standardkolleksjonen har bare striper, mye finere. Og jeg hadde også helst sett dem i ensfarget. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Enig :-D jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg! Mine malletisper har størrelse 50 i halsbåndene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Enig :-D jeg må nesten kjøpe halsbånd tilfelle de slutter å produsere :-O men aner ikke hvilken størrelse en kelpie hannhund trenger i voksen alder!!! *hint hint* :-D var lekkert synes jeg! Geo har et halvstrup i str 40, det passer fint til ham foreløpig i alle fall. Jeg likte grønn+oransje-kombinasjonen skikkelig godt! Hm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Eh, 45 eller 50 jeg bør satse på da? Prikkegutten bruker 55 tror jeg Jeg MÅ innom i morgen! Det er 20 % rabatt frem til 30 mars 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Ikke min smak i farger i det hele tatt kjenner jeg Rosa og blå var litt kul da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Elsket blåfargen, men ikke sammen med rosa og rød Ikke spesielt fint syntes jeg. Men artig at de har fått egen kolleksjon. Tror jeg må spørre hvorfor ikke vi har fått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg vil ha, men vi har ingen buddy-butikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg kjøpte ikke den rosa med blå skrift til Minion i dag. Og de er mye kulere i virkeligheten enn på bilder, så det så. Skulle jo bare innom å kjøpe mat til henne. Men ja, heldigvis er smaken som baken, vi kan jo ikke alle like det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Hvor er det Buddy her i Rogaland, Taz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts