Kaja Skrevet 4. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Kristian René og Tina er forlovet. Seher.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Jeeeg har ikke sett på spoilerne! er veldig happy så langt! SKAL klare å holde meg. jeg skal bli overrasket!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Kristian René og Tina er forlovet. Seher.no Ånei! De kommer til å få djevelbarn! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Kristian René og Tina er forlovet. Seher.no Lurer på om ungen kommer til å snakke om seg selv i tredjeperson (For det kommer jo til å komme en paradise-baby der mener jeg ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Lurer på om ungen kommer til å snakke om seg selv i tredjeperson (For det kommer jo til å komme en paradise-baby der mener jeg ) Sannsynligvis kommer de til å avle en hel hær som snakker om seg selv i tredjeperson... :S Nå skal jeg gå tur med Casper, også skal jeg se mandagens episode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Seriøst.. Tina har issues.. Og ikke rart at hun er "alene" da, når hu oppfører seg sånn. Man kan heve seg litt istedet for å oppføre seg som en drittunge.. "Jeg HATER svake mennesker"... Ehm.. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 "Æ tenker så sjukt mye, det e så gøy - æ elske det" ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Herregud så DUM Mari er som ikke bytta ut Ariel med Tina. Begge to er sykt irriterende men Tina tar kaka! "Mari kan bare putte huet sitt ned i en bøtte og DRUKNE liksom!". Herregud, hvem sier sånt? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 HAha nå turte jeg å se på spoilerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Spoiler troll!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Til slutt kommer du til å tro at alle spoilerne fra meg bare er tull, til det en dag er ramme alvor og jeg avslører vinneren av paradise! MOHAHAHAHAHAHAH!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Til slutt kommer du til å tro at alle spoilerne fra meg bare er tull, til det en dag er ramme alvor og jeg avslører vinneren av paradise! MOHAHAHAHAHAHAH!!! FY, Lola, FY FY FY Nå lærte jeg også at å quote spoilerne - betyr at man ser de.. Det visste jeg ikke. Heldigvis var det fjas. FjaseLOLA 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 *Ikke trykk på spoileren, ikke trykk på spoileren!!!** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Haha KVIGER!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 For en ekstremt irriterende dialekt han Erik hadde. Og kviger=damer? Hva er problemet hans? Oda er et sutre-hode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 christian rene og tina ble splittet - sander og iselin vant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Isabell kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Oda er sykt ubesluttsom. Skjønner ikke hva Karium liksom har gjort jeg da, bortsett fra å irritere seg over Oda som snakker dritt om Mari for å så gå til Mari og grine om det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg åpna spoileren fra Anette ,siden jeg trodde det var tull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Spoiler for i morgen, takk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Karim ryker ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Karim ryker ut Nå hadde jeg gleda meg til å lage min første spoiler etter å ha sett morgendagens episode, men jammen var du først ute gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Synes det var dritt.... men som forventet da. Karim er iallefall ganske normal i hodet, ikke så blåst og selvopptatt som de fleste andre der inne... eller, alle andre. Jeg takler virkelig ikke Tina jeg altså... hun er jo helt forferdelig! Også håper jeg virkelig ikke Kristian Renè vinner, han er så full av seg selv fra før av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Jeg liker Isabell jeg Virker som om hun er seg selv og for det meste happy. Også er det litt gøy at hun virker så dum, men egentlig er den smarteste der inne Hun gjennomskua jo planen til KR lett som bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Dagens episode irriterte meg skikkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts