Ozzy Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Æsj, hadde begynt å like Birger godt jeg! Han var skikkelig klyse i begynnelsen, litt nå også, men har blitt mye bedre når han slutta å være så høy på seg sjæl. Syntes Tina er så bitch! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Blæh, ble sur når Birger røyk! Han skulle jo vinne, jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Bygdegutten fistpumper og greier :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Bygdegutten fistpumper og greier :lol: Alle som bor i Vidars gate er stumme av begeistring, not...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Pia blir gudinne, gir fredning til Isabell (som blir schempe gla) og Louis. Disse skal velge hvem av dauingene (Magne, Kristian og Lauretta) som skal velge hvem av Tina og Charlotta som skal ut. De velger Magne, som velger Charlotta. Og så planlegger de og surrer om hvem som skal hva med hvem og hvorfor og hvorfor ikke. Wow Det der må jo bare bli en sommerhit. Hvor får jeg kjøpt singelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Onsdag: Tina og Sander blir utnevt til Valkyrier(var det det?) og må ut og lete i slagmarken etter en fallen kriger de skal ta med seg tilbake til hotellet. Samtidig på hotellet må guttene velge en jente å ofre om det kommer jente inn, jentene må velge en gutt om det kommer en gutt inn. Det står mellom Isabell og Patrik. Tina og Sander diskuterer hvem de skal ta med seg, uviten om at en på hotellet blir ofret. Det står mellom Charlotta og Kristian Renè, KR blir med tilbake og dermed ryker Patrik. Under pandoras må de velge tre spillere som får fordeler og blir sikret under parseremoni, dette blir Isabell, Tina og Remi. (ikke sikkert->) Siden det kun er Tina, Remi og Isabell som skal sitte under parseremonien står det mellom Louis, Glenn, KR, Sander og Pia. Regner da med at det er endten Louis, Glenn og Pia som ryker, mest sannsynlig Glenn og Pia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Monica_n: Du glemte at Glenn tok den grønne kappen og ble Loke. Loke var gudenes fiende, så sjansen er stor for at Glenn velger sist hvem han skal stille seg bak, og da ryker den som står der. Tror jeg i alle fall ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Morgendagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Glenn får et oppdrag som Loke, han skal rappe en av gjenstandene til de tre gudene. Han får tak i hammeren til Remi. Remi og Pia ryker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jøss, hadde trodd louise skulle tråkke over streken jeg.. Blei litt satt ut egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Skjer imorra a? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 *ler høyt* Lurer på om KR blir med i neste års Paradise jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Skjer imorra a? Vet ikke Siden det er finaleuke viser de visst ikke episodene på forskudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Det er da enda godt, irriterende for oss som ikke liker å trykke på spoilere å diskutere når det bare er gjemt i spoilere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 JEG SÅ DET IKKE!! Hvem tråkka over streken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Tina OG KRIRE! Samtidig! Drama fantastisk episode... og KriRe sa han la opp, at han ikke var noen god spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Synes faktisk synd på Kristian Rene jeg! Tina skulle gått ut... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Neeeeei, Isabell! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!! Lauretta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Nå heier jeg ikke på noen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Vel, det er Glenn da. Selv om han er kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 HURRA!!!!!! HEIA BIRGER OG ISABELL :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Vil at Isabell og Glenn skal vinne jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 IKKE isabell, Æ S J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Isabell er da bare søt og snill? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Isabell søt og snill? Dum som ei lerke er a:P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts