Pingo Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 æsj så dumt :-/ jeg prøvde å se etter dem!! Er hollsndsk gjeterhund og mudi godkjente? Vet ikke med HG, men mudi er ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Jeg er dessverre ikke i tvil om at den hunden er for tynn, hadde den vært glatthåret så hadde den sett ennå verre ut. jeg har fått kommentarer fra et par kommentarer om at mine siberians er tynne også, men det driter jeg i. De er ikke tynne (men har ikke 2kg ekstra heller). Selv en noe tyngre enn jeg skulle ønske Denali har fått på kritikken at hun var tynn av en herremann fra sørlige trakter. Tjukk er jo overhodet ikke bedre enn tynn. Men liker ikke tynn heller Spørrs jo om det der er en unghund da. En del unghunder er jo tynne. Men synes hverken den sibbend er eller grønlandshunden var noe å hoppe i taket over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts