Jankaa Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 (endret) Ursa Major's Somebody To Love lever/hvit tispe f. 19.12.12 Far: (NORD UCH NV-07-08 NVV-12) Westaway Into The Mystic Mor: (SE UCH) Art-Wave's Awesome Ursa Major's Skywalker lever/hvit hannhund f. 01.08.12 Far: NORD UCH Mompesson Escourt Mor: SE N UCH Ursa Major's Shine on Endret 7. Mars 2014 av Kaja 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer med ny hund, en skikkelig sjarmør Er det tre stykker du har nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer med ny hund, en skikkelig sjarmør Er det tre stykker du har nå? Takk! Ja, det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer! Utrolig søt, gleder meg til å følge henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Dengang jeg skulle velge ny rase så stod valget mellom springer og stabijhoun Blir morsomt å følge henne videre! Og jeg som trodde du skulle ha ny stabij Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 (endret) Nommin, guri land så søt! Edit; Gratulerer, heter det ja! Beklager fullstendig mangel på folkeskikk Endret 9. Mars 2013 av *mokken* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Nåmin, de øynene Så søt! Grattis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg og trodde du skulle ha en til stabij? Gratulerer, hun ser helt bedårende ut!! Svart eller brun? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg skulle hentet en stabijtispe i Sverige, som skulle vært (forhåpentligvis, naturligvis) min og Malles oppdretters nye avlshåp, men, desverre, det viste seg at tispen (eneste i kullet) var tricolor, hvilket ikke er en godkjent farge på stabij, så det tilbudet utgikk. Ingen av mine andre planer/reserveplaner gikk min vei heller, og da jeg fikk spørsmål om jeg ville lease ut Malle for et kull i fremtiden, da var saken grei. Da ble det springer nå, og evt Mallebaby som neste stabij om noen år. (Og, bare for å poengtere det, siden dette er sonen, å skulle avle på Malleballen er på ingen måte bestemt, men fortsetter hun utviklingen i den retningen hun gjør, så er det ikke nødvendigvis en usannsynlighet. ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Næ, har du fått deg springer? Trodde det skulle bli en staby til jeg. Men gratulerer, hun ser supersøt ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Jeg og trodde du skulle ha en til stabij? Gratulerer, hun ser helt bedårende ut!! Svart eller brun? Bikkja er jo brun, men papiret sier lever, og jeg sitter igjen og lurer på hva pokker forskjellen på denne og en brun stabij er. For en brun stabij, er en brun stabij, mens en brun springer tydeligvis er en leverfarget springer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Åh, næmmen! NÅR KOMMER DERE PÅ BESØK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 jeg bare antok det var en staby jeg fikk ikke bildet opp på telefonen. Men ser nå! gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Bikkja er jo brun, men papiret sier lever, og jeg sitter igjen og lurer på hva pokker forskjellen på denne og en brun stabij er. For en brun stabij, er en brun stabij, mens en brun springer tydeligvis er en leverfarget springer. Dalmatinere er og leverfargede på papiret (tror jeg? Jo...) men jeg vil nå si de er brune jeg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 æææh, jeg har en svakhet for spanieler.. De er så grusomt søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer! Veldig søt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer Så søt hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Men hallo da, hva heter hun?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Men hallo da, hva heter hun?! Lol, etter den forrige navnetråden til Janka, så kan jeg ikke se for meg at hun heter noe enda? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Lol, etter den forrige navnetråden til Janka, så kan jeg ikke se for meg at hun heter noe enda? Det kan ta noen uker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Wow for en utrolig vakker hund dunhar fått deg!!!!! Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Kjempesøt! Grattis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2013 Gratulerer så mye! Springere er helt herlige, jeg vil tafse på babyen! Bikkja er jo brun, men papiret sier lever, og jeg sitter igjen og lurer på hva pokker forskjellen på denne og en brun stabij er. For en brun stabij, er en brun stabij, mens en brun springer tydeligvis er en leverfarget springer. Hva fargen heter, handler mye om hva fargen kalles i rasens hjemland, men også hva slags genetiske kode og arvegang det har. For eksempel fargen tricolor - det skrives tricolor på for eksempel de sveitsiske rasene, mens på britiske raser skrives det tricolour. Andre variasjoner over samme lest er gul vs blakk vs tan, du har lever vs brun vs tan, du har rød vs tan, du har droplet vs skimlet vs merle, du har grå vs blå, også videre. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts