ToneS Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Parsonen er også fra Norge, artig! Likte han godt edit: jeg får litt vondt hver gang de løfter hunden etter halsen og halen/rumpa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Oisann Staffen haltet noe EKSTREMT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Ganske overrasket over utvalget, men det var vel mest for at ingen av mine favoritter gikk videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Mange fine hunder, og noen favoritter (uten at jeg liker terrier) Stilig at Sky'en vant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Like den irske terrieren og Welsh terrieren. Men synes Kerry Bluen burde vært plassert i gruppa også. Skye terrier har jeg lite peiling på, synes bare de ser rare ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Her var det mange pene hunder, blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Basenjien var VAKKER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Noen som fikk med seg den første og hva slags register det var? Noe import uregisterert i England greier, og første året de hadde det med. Har de åpnet for raser som ikke er godkjent UK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg må fyse av kommentarene. Hund med masse løs hud, "hengeøyne", tung og tidenes korteste bein ift lengden også påstår de at det er en kraftfull hund tilpasset jakt i tett terreng time etter time. Jah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg blir så lei meg av å se hvor "robotisert" hundene er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 var noe "overseas import register" eller no' sånt. Så ikke fullverdig godkjent i KC så får ikke være med i gruppa grrrr da må de vel være "registrert" bosatt. *vurdere registrere på min bror* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg må fyse av kommentarene. Hund med masse løs hud, "hengeøyne", tung og tidenes korteste bein ift lengden også påstår de at det er en kraftfull hund tilpasset jakt i tett terreng time etter time. Jah... Nå diskuteres det Schæferhund.. Ventet vel egentlig bare på det Noen av kommentarene er underholdene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Veldig dårlige poter på den skotske hjortehunden? EDIT: Forøvrig ekstremt sjarmerende å se eiere som tar en solid KLYPETAK i huden på halsen til hundene sine når de "holder i lenka rundt halsen".... Logikken "jeg vil heller at hunden min skal ha vondt, så jeg vinner en tittel på hunden min, enn at den skal ha det godt" er så hinsides beyond me :< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 BIR Staffen blir ikke akkurat pent omtalt på det Engelske forumet, den hadde visst halta i bedømmingen og... Søren at jeg ikke fikk dett gruppa, er den på nett noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Vet ikke om det noen video online, men den staffen var ikke et pent syn i min bok heller halta og så ikke glad ut overhodet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Når starter det i morgen? *fri hele dagen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Når starter det i morgen? *fri hele dagen* Om du følger linkene til Bones får du opp programmet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Staffen var tydelig smerteberørt og skulle aldri vært inne i gruppen. Eieren skulle vært sporty nok til å bære hunden inn og ut igjen om den har haltet etter rasebedømmelsen (de mister vel tittel om de ikke møter) Eller gått til veterinæren på stedet og fått fritak fra gruppen. Selv en blind ku kunne sett at den haltet. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Den staffen var virkelig et stygt syn. Jeg hadde nok trukket hunden om det var min, titel eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Nå er den kennelen litt mer opptatt av titler enn helse desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Men hvorfor premieres halte hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Men hvorfor premieres halte hunder? Det kan du lure på, dommeren får gjennomgå på nett ihvertfall. Jeg tenker mest sannsynlig at hunden kommer fra en verdens kjent kennel med godt kjente dommere til eiere/oppdrettere Hun har dessuten flest tispe CC av alle tisper i UK og har vunnet Crufts før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Det kan du lure på, dommeren får gjennomgå på nett ihvertfall. Jeg tenker mest sannsynlig at hunden kommer fra en verdens kjent kennel med godt kjente dommere til eiere/oppdrettere Hun har dessuten flest tispe CC av alle tisper i UK og har vunnet Crufts før. Det er jo utrolig klønete av dommeren? Vedkommende må jo forstå at det blir bråk og spekulasjoner av sånt, noe hverken dommer eller oppdretter er tjent med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 1 fjær blir lett 10 høns. Det er faktisk ikke sikkert den haltet i rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts