Gå til innhold
Hundesonen.no

Broderte halsbånd fra CM Design til aussie?


Sunlily
 Share

Recommended Posts

Jeg liker designet på halsbåndene og synes at de er utrolig fine, men jeg ser for meg at de ikke er fullt så fine om de ikke er relativt brede. Svigers har ei Bordeaux-tispe som de har et slikt halsbånd til, og det er "berre lækkert", men nå har jo jeg ei Aussie-tispe (20 uker nå, men hun blir jo eldre) og jeg ser for meg at det raskt blir litt vel bredt på en aussie? Har noen bilder eller lignende som viser sånn ca hvordan det ville ha blitt?

Eventuelt andre fine alternativer til halsbånd/bånd, og farger som ville ha passet godt til min vesle blacktri tispe :)

Her er link til hennes side, om det skulle vært slik at dere trengte et ca bilde av henne :)

http://hundesonen.no/forum/topic/66459-chiljas-wagtail-lily-aka-nagini-australian-shepherd/

Og her er link til en CM Design annonse:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32624148&kwUnica=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å bestille den bredden du ønsker :) Dem er også ofte å se på utstillinger med sitt eget stand så da kan du jo stikke innom å se de forskjellige breddene på hunden.

Men et lite tips er å vente til hunden din er fullvoksen, så slipper du å bytte det ut flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å bestille den bredden du ønsker :) Dem er også ofte å se på utstillinger med sitt eget stand så da kan du jo stikke innom å se de forskjellige breddene på hunden.

Men et lite tips er å vente til hunden din er fullvoksen, så slipper du å bytte det ut flere ganger.

Vet jo at det er greit å vente, men ser egentlig litt for meg at de kler hunder med kraftig hals bedre enn litt "slankere" hunder. Tenker liksom at de ser bedre ut når de er brede i forhold til hva de gjør når de er smalere, om dere skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å bestille den bredden du ønsker :) Dem er også ofte å se på utstillinger med sitt eget stand så da kan du jo stikke innom å se de forskjellige breddene på hunden.

Men et lite tips er å vente til hunden din er fullvoksen, så slipper du å bytte det ut flere ganger.

Vet jo at det er greit å vente, men ser egentlig litt for meg at de kler hunder med kraftig hals bedre enn litt "slankere" hunder. Tenker liksom at de ser bedre ut når de er brede i forhold til hva de gjør når de er smalere, om dere skjønner?

Tja det er jo smak og behag. Men om du får laget en smalere så vil det vel passe en slankere hals. Dem lager vel alle størrelser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiga var jo enda mindre enn en aussie og hun hadde 2,5 cm bånd mener jeg (har det i en skuff), Doffen er jo mye større og tenkte kanskje å ha 4 cm på. Han kler fint brede bånd. Har prøvd et fra CM design som en venninne har og han passet fint i det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lignende halsbånd fra vibri ene er på 4 cm som jeg ikke bruker da synes det er for bredt. Det jeg bruker er på 2.5 cm som jeg synes er en fin bredde til frøkena her.

Nettopp! Tenkte liksom at det raskt blir litt i det bredeste laget, og tenker at de halsbåndene kanskje ser best ut når de har litt bredde på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredden synes ikke jeg er noe problem, men dessverre ser jeg ikke vitsen i å legge så mye penger i noe som aldri synes (om det ikke henger på veggen)

Lyst på brodert bånd til alle mine, men da må de barberes først - :lol: og de har jo ikke engang så mye pels som mange show aussier har.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...