Elisabeth00 Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Takk I det siste har vi hatt skikkelig fremgang på hjemme aleine fronten. Jeg er så glad! Whippeten har aldri hatt noe problem med å være hjemme da. Men dvergpinscheren fikk jo separasjonsangst første gang vi flyttet, og jeg har brukt kjempe lang tid på å få henne trygg. Jeg har nok vært alt for forsiktig, men var så redd for tilbakefall at jeg har tatt det kjempe rolig. Den siste tiden har jeg blitt mer selvsikker, og bare gått uten noe om og men. Tatt oss 1 år og komme hit I dag var de aleine 1 time og 40 min. Lengste de har vært aleine hjemme før, og begge hundene slappet av da vi kom tilbake Ingen uling, bjeffing eller piping. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Takk I det siste har vi hatt skikkelig fremgang på hjemme aleine fronten. Jeg er så glad! Whippeten har aldri hatt noe problem med å være hjemme da. Men dvergpinscheren fikk jo separasjonsangst første gang vi flyttet, og jeg har brukt kjempe lang tid på å få henne trygg. Jeg har nok vært alt for forsiktig, men var så redd for tilbakefall at jeg har tatt det kjempe rolig. Den siste tiden har jeg blitt mer selvsikker, og bare gått uten noe om og men. Tatt oss 1 år og komme hit I dag var de aleine 1 time og 40 min. Lengste de har vært aleine hjemme før, og begge hundene slappet av da vi kom tilbake Ingen uling, bjeffing eller piping. Hurra! Så bra ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. August 2013 Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Penny er så vanvittig søt! Like søt på bilder, som IRL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2013 Aww, takk Så koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 26. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Penny har vært på utstilling i helgen. Det ble to blå på henne, og jeg kan ikke skjønne hvorfor .. Hehe, neida. Det var forventet altså, hun er fryktelig uferdig og "rar" fortiden. Og dessuten har hun ører på stilk, ødelegger virkelig helhetsinntrykket, for å si det pent Og så gikk Penny og Kiwi (til Carro92), parløp i helgen. De vant ikke, men ingen tvil om at de var ringens søteste par. Låner bildet til caroline 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Penny var flink, og ho er jo fin, så tror den røde sløyfa bare kommer med tiden jeg Og så var Penny og Kiwi kjempe flinke sammen Må le litt av oppvarmingen før de 2 skulle inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 27. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Hahaha, ja, herregud.. Ble veldig nervøs da må jeg si.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Penny 9 mnd Og her i sitt rette element Og så et bonusbilde av Nano 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Nydelige hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Librium's November Star 3BTK, CK, Res.Cert i dag på Drammen Travbane. Kritikk: Feminint hode. Godt bitt. Velplasserte øyne og ører. God hals. Korrekt overlinje. God underlinje. Velvinklet foran og bak. Korrekt beinstamme og poter. Ustabile bevegelser foran, korrekt bak. God pels Hun ser litt rar ut i fjeset på dette bilde, men eneste bilde der hun ikke hadde ørene på stilk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. September 2013 Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Hun begynner å bli riktig så lekker! Fine lille hunden som tydelig vis ikke er så liten lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 8. September 2013 Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Gratulerer så masse Herremin som hun har forandret seg siden jeg så henne. Blitt skikkelig voksen jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Nydelige hunder Tusen takk Hun begynner å bli riktig så lekker! Fine lille hunden som tydelig vis ikke er så liten lengre Tusen takk Blitt stor dame på 13 kg nå Blir spennende å få målt henne etterhvert. Har målt i forhold til hannhund som er 47-48, og hun er såvidt lavere. Hadde vært gøy om hun var innenfor, tilfelle hun viser seg å kunne gjøre det greit i LC Gratulerer så masse Herremin som hun har forandret seg siden jeg så henne. Blitt skikkelig voksen jo Takk takk Hehe, ja, ikke mye igjen av det valpetryne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 10. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Se fine jenta mi da Og tusen takk til carro92 for fine bilder Og stoner-dog Nano Begge to. Og hvis det ser ut som at Penny har rullet seg i gjødsel i halsregionen, så er det fordi hun har det.... Stinket sååå ******... (Var ikke klar over det med traktoregg før vi leste det på forumet her) Penny koser seg sånn med gjengen til Caroline. Må nok få oss en whippet til snart ja 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Oi! Se der ja. Gratulerer så mye, vel fortjent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Kiwi hilser og sier ho er såå glad i Penny Fine Penny og Nano 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Hihi... Penny er liksom en blanding av Winnie og Fant hu... på en måte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Kjempefine hunder du har! Og store flotte rosetter hun fikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Tusen takk Kiwi hilser og sier ho er såå glad i Penny Fine Penny og Nano Hilser tilbake og sier hun er veldig glad i Kiwi også. De er så søte sammen Hihi... Penny er liksom en blanding av Winnie og Fant hu... på en måte! Hehe, ja Ser det jeg også faktisk. Selv om jeg også syns hun er lik både moren og faren.. Haha. Her er forøvrig team-sangen hennes når hun løper løs, og er umuuuuulig å få tak i/kalle inn.... :lol: Don't stop me now I'm having such a good time I'm having a ball Don't stop me now If you wanna have a good time just give me a callhttp://www.youtube.com/watch?v=pDMjgckNlz0 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Her er forøvrig team-sangen hennes når hun løper løs, og er umuuuuulig å få tak i/kalle inn.... :lol: Don't stop me now I'm having such a good time I'm having a ball Don't stop me now If you wanna have a good time just give me a call http://www.youtube.com/watch?v=pDMjgckNlz0 Hahaha... Omg! Den sangen har jeg også starta å synge på av og til når Fant blir bajas XD 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Librium's November Star 1Jkk, 3BTK, CK i Bergen Racketsenter i helgen Dommeren likte henne utrolig godt og hadde det ikke vært for at hun ble kenguru i beste tispeklasse (det var da siste linje på kritikken ble lagt til ), så tror jeg hun hadde fått enda bedre plassering Dommeren kom bort til oss med en gang og sa det var synd hun begynte å tulle seg siste runde, og at det da kom frem at hun var løs i fronten, og at hun var "a girl for the future". Veldig koselig sakt Hun ble også målt i "perfect size", men hva det vil si vet jeg ikke. For jeg vet hun er 47-48, altså i øvre grense. Veldig lett å se at dommeren likte henne på kritikken også Kritikk:Feminin bitch. Excellent head, topline, propotions, angulation, feet, chest and tail. Excellent correct bite. Lovely coat. Perfect mover - when presented in proper speed. Penny ønsker seg forøvrig sånne ører, se så fin hun er med det da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Gratulerer så masse Hun er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Fremdeles litt bitter for at jeg ikke fikk med meg whippetene, altså Sååå fin hun er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Måtte jo nesten kjøpe matchende stol til hunden... Gratulerer så masse Hun er så fin Takk Fremdeles litt bitter for at jeg ikke fikk med meg whippetene, altså Sååå fin hun er!Takk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Så vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts