Azyria Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Vi skal få oss en Japanese Chin i begynnelsen av juni, dersom det dukker opp en hann i det planlagte kullet :-) Men når noen spør hvilken rase vi skal få så har jeg lyst å vite det norske navnet. Hva er mest brukt?? Har lest at den kalles både, japanese, chin, japansk tempelhund og japansk spaniel. Men kan jo liksom ikke ramse opp hele rekken med navn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 den heter vel egentlig japanese chin, så jeg ville ha kalt den det.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azyria Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 den heter vel egentlig japanese chin, så jeg ville ha kalt den det.. Det enkle er ofte det beste ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Japansk hake Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Japansk pekingneser evnt japansk spaniel.. Kjempe flotte rase! Lykke til, håper ønsket går i oppfyllelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Rasen heter japanese chin på norsk også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Rasen heter Japanese Chin Så kall den det du! Om du sier noe annet og folk går hjem for å søke på rasen så finner de ingenting, det enkle er ofte det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Har alltid kalt den japanese jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Japansk hake Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Hehe, var det jeg tenkte først også! Sånn direkte oversatt liksom.. Men nei, kaller det nok japanese chin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azyria Skrevet 17. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Men da gjør jeg det! Enkelt og greit :-) var vel egentlig et dumt spørsmål :-P Flere kommer vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts