tm100021 Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Vi skal , Arya er junior da for første gang Får se ann langhår om hvem som har pels da Siter
Stine Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Vigdis er akkurat 4 mnd på dagen, men jeg tror kanskje vi dropper en tjåka full Letohall som debut Siter
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Åh Carsten Birk er det ikke han kjekke DKK fyren som pleier holde orden i storeringen? Pokker at jeg har jobb helg om det er den jeg tenker på ? Siter
Guest janson Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Åh Carsten Birk er det ikke han kjekke DKK fyren som pleier holde orden i storeringen? Pokker at jeg har jobb helg om det er den jeg tenker på Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior. Siter
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior. Har ikke peiling egentlig, jeg har fått høre at han er meget fin dommer for gruppe 2 hundene så jeg sjekket faktisk opp for rundt 1 år siden med tanke på å dømme AK på evt spesial. Da var han ikke autorisert, så vil tippe at han ikke har dømt rasen noe særlig. Men en fin første dommer for en junior har jeg inntrykk av (også er han ganske kjekk da, det er jo aldri feil ) Siter
Guest janson Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior. Har ikke peiling egentlig, jeg har fått høre at han er meget fin dommer for gruppe 2 hundene så jeg sjekket faktisk opp for rundt 1 år siden med tanke på å dømme AK på evt spesial. Da var han ikke autorisert, så vil tippe at han ikke har dømt noe særlig. Men en fin første dommer for en junior har jeg inntrykk av (også er han ganske kjekk da, det er jo aldri feil ) (Det kan man jo alltids like! ) Takk! Da er det nok ikke umulig at vi tar turen! Siter
Monica123 Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Vi tar nok turen tenker jeg Siter
Siri Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 Åh Carsten Birk er det ikke han kjekke DKK fyren som pleier holde orden i storeringen? Pokker at jeg har jobb helg om det er den jeg tenker på Det var han som satte en hannhund totalt uten forbryst foran Willy fordi den hadde så mye bedre forbryst enn Willy Om han var kjekk? Det husker jeg overhodet ikke - jeg var mest sjokkert... Har litt dårlig erfaring med danske dommere på min rase, vi . Siter
Snøfrost Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Skrevet 14. Februar 2013 C. Birk er flink med Sibber, men skal ikke dømme rasen denne gangen. Jeg tar nok en tur allikevel, er nysgjerrig på de dommerne som er satt opp på rasen. Og de ser jo brukbare ut på papiret Muligens bare en dag, håper å ha valper! (som fortsatt ikke er under produksjon så det er jo noe uvisst ennå) Siter
Bikipile Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Da er planen at jeg kommer med Lexi og min søster Vimsy kommer med Fant Morro! Lexi har begynt så smått med røytinga nå, men pyttsann 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Jeg har veldig lyst til å stille knertis her for å ha en liiiten gjennomgang på bord før Japanspesialen et par uker etterpå, men vifårsedavøttø... 1 Siter
Vimsy Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Da er planen at jeg kommer med Lexi og min søster Vimsy kommer med Fant Morro! Lexi har begynt så smått med røytinga nå, men pyttsann Jeg gleder meg såå mye Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Oppdaga akkurat at jeg er på kurs denne helga, så da blir det ikke noe utstilling, gitt. Siter
Toril Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Skal dit å være heia menneske jeg . 1 Siter
Yodel Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Vi kommer! Med både voksne og debut for valpiser Siter
Monab88 Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Skal dit å være heia menneske jeg . Ikke stille fløff? Vil det si at jeg kan ta han med meg til Sunndalsøra? Siter
rottmaneier Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Carsten Birck er en av mine favorittdommere Han er rasespesialist på dansk svensk gårdshund da, men han er utrolig hyggelig og flink med hundene! Jeg tenker at jeg kanskje melder på Nitro og Stella som sist. Leif-herman Wilberg på søndag (som forøvrig er min tannlege ), er en superhyggelig dommer, men litt vinglete i bedømmelsen syns jeg. Men har ikke stilt Nitro eller Stella for han før, så da er det vel bare å prøve Siter
Kaja Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Carsten Birck er en av mine favorittdommere Han er rasespesialist på dansk svensk gårdshund da, men han er utrolig hyggelig og flink med hundene! Jeg tenker at jeg kanskje melder på Nitro og Stella som sist. Leif-herman Wilberg på søndag (som forøvrig er min tannlege ), er en superhyggelig dommer, men litt vinglete i bedømmelsen syns jeg. Men har ikke stilt Nitro eller Stella for han før, så da er det vel bare å prøve Jeg syns ikke han dømmer i noen rød tråd hvertfall. Står å smiler når vinnerhunden og hunden bak barker sammen også, nei merkelig mann. Han liker Tesh da:p Siter
rottmaneier Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Jeg syns ikke han dømmer i noen rød tråd hvertfall. Står å smiler når vinnerhunden og hunden bak barker sammen også, nei merkelig mann. Han liker Tesh da:p Du tenkte på Leif nå sant?? For da har vi samme oppfatning Første gang jeg stilte Bali for han var hun for stor og grov for han. 2 uker (!) etterpå stilte vi igjen for han (dommerbytte), og da trengte hun mer masse Så stikk motsatt resultat på 2 uker og bikkja var uendra Siter
Kaja Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Du tenkte på Leif nå sant?? For da har vi samme oppfatning Første gang jeg stilte Bali for han var hun for stor og grov for han. 2 uker (!) etterpå stilte vi igjen for han (dommerbytte), og da trengte hun mer masse Så stikk motsatt resultat på 2 uker og bikkja var uendra Nei Carsten Burde presisert bedre! Siter
rottmaneier Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Nei Carsten Burde presisert bedre! Haha ja, der ser du! Han er ikke sånn på vår rase heldigvis! (men smile hele tiden gjør han, hehe) Siter
Vimsan Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Är det valpeshow både på lördag och söndag eller bara på söndagen? Siter
Recommended Posts