Gå til innhold
Hundesonen.no

Idas efit - 01-02-13


Pajko
 Share

Recommended Posts

Dagen startede kl. 8:09 med hygge med Pajko

foto-1_zps5a7a9843.jpg

Kl. 9:09 havde jeg søgt studie i Bø :D

foto-2_zps59d01841.jpg

10:09 havde jeg været i bad, og trænede lidt plads med Pajko inden jeg skulle ind i byen med min mor. Han er dygtig!

foto-3_zpsbbbc1eab.jpg

11:09 ankommet til byen sammen med rigtig mange andre, som også skulle handle ind :getlost:

foto-4_zpsc7ff69a7.jpg

12:09 på vej ud og hente min veninde :) Vi kørte forbi den nye motorvej..

foto-5_zps6d14096b.jpg

Mellem 13:09 og 15:09 var vi sammen med disse skønheder :wub: Fem border collie hvalpe på 7 uger :drool: One day skal jeg have sådan en skønhed!

205792_10152460503265456_1267264009_n.jp

46834_10152460511210456_1755435622_n.jpg

535598_10152460517645456_1235448289_n.jp

482965_10152460527700456_1060562507_n.jp

379292_10152460554000456_459813874_n.jpg

16:09 på vej hjem

foto-6_zpse932ec53.jpg

17:09 hjemme. Pajko snusede til mine bukser i 5 min... Måske han godt kan lide hvalpe...? :icon_redface:

foto-7_zps638d3da7.jpg

18:09 billederedigering og tv

foto-8_zps833b31a7.jpg

19:09 trætte hyggehund :heart:

foto-9_zps3b27a422.jpg

20:09 hygge med silk og chaite :rofl:

foto-10_zps659961cd.jpg

21:09 Pajko er gået i seng, og jeg fulgte efter omkring kl. 22..

foto-11_zps2ef4fdd4.jpg

En rigtig dejlig start på måneden :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så søte valper :wub::wub: Og fin Pajko selvfølgelig :D:wub:

Meget, meget søde valpe! Jeg var lige ved at tage en med hjem. Men der er "heldigvis" kun en hanvalp tilbage og jeg skal have en tispe næste gang... Og tak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en koselig dag! Og Tuborg Classic... :heart: Skulle ønske de solgte den i Norge!

Meget koselig dag.... Jeg kan tage nogle med til dig, når jeg flytter til Norge - jeg kommer jo til Danmark af og til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Pajko er en veldig, veldig pen kooiker. :heart: Og jeg er ganske misunnelig på både godteri og øl. :P

Tak :D Jeg synes også han er pæn, hvis bare temperament også var godt var han perfekt. Han er pæn, men rar :P Godterier og øl er også godt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, my..:! Jeg fikk helt vondt i magen av å se de BC valpene :wub: Fantastisk søte!

Sådan har jeg det også. Jeg er bare så glad for at jeg fik lov til at se dem tre gange før de flytter i næste uge. Der er slet ingen tvivl om at jeg MÅ ha' en BC en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...