Pajko Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Dagen startede kl. 8:09 med hygge med Pajko Kl. 9:09 havde jeg søgt studie i Bø 10:09 havde jeg været i bad, og trænede lidt plads med Pajko inden jeg skulle ind i byen med min mor. Han er dygtig! 11:09 ankommet til byen sammen med rigtig mange andre, som også skulle handle ind 12:09 på vej ud og hente min veninde Vi kørte forbi den nye motorvej.. Mellem 13:09 og 15:09 var vi sammen med disse skønheder Fem border collie hvalpe på 7 uger One day skal jeg have sådan en skønhed! 16:09 på vej hjem 17:09 hjemme. Pajko snusede til mine bukser i 5 min... Måske han godt kan lide hvalpe...? 18:09 billederedigering og tv 19:09 trætte hyggehund 20:09 hygge med silk og chaite 21:09 Pajko er gået i seng, og jeg fulgte efter omkring kl. 22.. En rigtig dejlig start på måneden 3 Siter
Mardina Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Åhhh, så søte valper Og fin Pajko selvfølgelig 1 Siter
Ingvild Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 For en koselig dag! Og Tuborg Classic... Skulle ønske de solgte den i Norge! 2 Siter
Pajko Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Åhhh, så søte valper Og fin Pajko selvfølgelig Meget, meget søde valpe! Jeg var lige ved at tage en med hjem. Men der er "heldigvis" kun en hanvalp tilbage og jeg skal have en tispe næste gang... Og tak Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Jeg synes Pajko er en veldig, veldig pen kooiker. Og jeg er ganske misunnelig på både godteri og øl. 1 Siter
Pajko Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 For en koselig dag! Og Tuborg Classic... Skulle ønske de solgte den i Norge! Meget koselig dag.... Jeg kan tage nogle med til dig, når jeg flytter til Norge - jeg kommer jo til Danmark af og til... Siter
Pajko Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Jeg synes Pajko er en veldig, veldig pen kooiker. Og jeg er ganske misunnelig på både godteri og øl. Tak Jeg synes også han er pæn, hvis bare temperament også var godt var han perfekt. Han er pæn, men rar Godterier og øl er også godt! 1 Siter
borderen Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Oh, my..:! Jeg fikk helt vondt i magen av å se de BC valpene Fantastisk søte! 1 Siter
Pajko Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2013 Oh, my..:! Jeg fikk helt vondt i magen av å se de BC valpene Fantastisk søte! Sådan har jeg det også. Jeg er bare så glad for at jeg fik lov til at se dem tre gange før de flytter i næste uge. Der er slet ingen tvivl om at jeg MÅ ha' en BC en dag Siter
Recommended Posts