Gå til innhold
Hundesonen.no

Eye Candy Solutions - making you shine


Recommended Posts

Etter flere år som undercover cv- og jobbsøknadsagent, tar jeg nå skrittet ut og tilbyr mine tjenester i offentligheten.

Selskapet har siden 2007 utført ulike tjenester innen coaching og opplæring, men vil nå i all hovedsak dreie seg om assistanse i jobbsøkerprosessen i form av cv- og søknadsskriving samt presentasjonskurs.

Nettsiden finner du her.

Ut februar tilbyr jeg studentpriser til alle soniser, så ta kontakt dersom du er interessert!

Mange hilsner fra Sandra

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè!

Skulle gjerne blitt din første kunde, men det blir jo feil språk:-(

Vet ikke hvor utbredt LinkedIn har blitt i Norge ennå, har inntrykk av at det er mest utbredt på ledernivå eller folk innen IT, men det kunne evt være et tilskudd å tilby optimering av profil der også som et ekstra produkt på sikt?

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idè!

Skulle gjerne blitt din første kunde, men det blir jo feil språk:-(

Vet ikke hvor utbredt LinkedIn har blitt i Norge ennå, har inntrykk av at det er mest utbredt på ledernivå eller folk innen IT, men det kunne evt være et tilskudd å tilby optimering av profil der også som et ekstra produkt på sikt?

Uansett, lykke til!

Jeg har en svensk mann på 51 som klient, så det hadde nok ordna seg med dansk også. ;)

Når det gjelder LinkedIn, så kommer jeg ikke til å tilby slike tjenester du skisserer. Det jeg gjør annerledes enn andre, og som jeg gjør meget godt, er å finne de rette formuleringene for den enkelte jobbsøker, og ikke minst trekke fram og vektlegge de egenskapene hos folk som er relevante. Det føler jeg overhodet ikke at LinkedIn kan bidra med, da de profilene blir så generelle. Dessuten synes jeg det er greit å gjøre noe en kan godt sjøl og får noe ut av, og LinkedIn er for meg dørgende kjedelig. :P

Det jeg på sikt nok kommer til å utvide med, er ikke-juridisk bistand til brevskriving og korrekturlesing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hadde kanskje vært noe for meg dette...om et år når jeg skal ut å søke jobb

Les litt mer om hvordan jeg jobber og sjekk ut om det virker ålreit, og ta kontakt om det blir aktuelt. :) Jeg har både helt nyutdanna, mennesker med lang fartstid innen ulike bransjer og i livet generelt, arbeidsledige og langtidssykmeldte i klientbasen, og skal nok kunne hjelpe deg også. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svensk mann på 51 som klient, så det hadde nok ordna seg med dansk også. ;)

Når det gjelder LinkedIn, så kommer jeg ikke til å tilby slike tjenester du skisserer. Det jeg gjør annerledes enn andre, og som jeg gjør meget godt, er å finne de rette formuleringene for den enkelte jobbsøker, og ikke minst trekke fram og vektlegge de egenskapene hos folk som er relevante. Det føler jeg overhodet ikke at LinkedIn kan bidra med, da de profilene blir så generelle. Dessuten synes jeg det er greit å gjøre noe en kan godt sjøl og får noe ut av, og LinkedIn er for meg dørgende kjedelig. :P

Det jeg på sikt nok kommer til å utvide med, er ikke-juridisk bistand til brevskriving og korrekturlesing. :)

Å gå i en slags oppdagelsesreise i en person og se det fulle potensiale i vedkommende må være spennende! Det med LinkedIn tenkte jeg bare på viss du hadde ledig kapasitet i starten.

Personlig fikk jeg faktisk en innkallesle til et intervju i Munchen i går, skal av gårde neste fredag. Jeg får se hvordan det går og om det da blir aktuelt. Virker veldig spennende, men kassen ble støvsuget til jul:-(

Lykke til, jeg er sikker på det kommer til å gå veldig bra!:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå i en slags oppdagelsesreise i en person og se det fulle potensiale i vedkommende må være spennende! Det med LinkedIn tenkte jeg bare på viss du hadde ledig kapasitet i starten.

Personlig fikk jeg faktisk en innkallesle til et intervju i Munchen i går, skal av gårde neste fredag. Jeg får se hvordan det går og om det da blir aktuelt. Virker veldig spennende, men kassen ble støvsuget til jul:-(

Ja, jeg synes det er veldig givende, ikke minst pga de gode tilbakemeldingene jeg får. :)

Superspennende med München, lykke til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er veldig givende, ikke minst pga de gode tilbakemeldingene jeg får. :)

Superspennende med München, lykke til!

Så hyggelig med de positive tilbakemeldingene, det er jo motiverende!

Jeg er også spendt på intervjuet, er et internasjonalt firma som skal åpne opp her i Køben, vi får se, ha en god magefølelse;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt mer om hvordan jeg jobber og sjekk ut om det virker ålreit, og ta kontakt om det blir aktuelt. :) Jeg har både helt nyutdanna, mennesker med lang fartstid innen ulike bransjer og i livet generelt, arbeidsledige og langtidssykmeldte i klientbasen, og skal nok kunne hjelpe deg også. :)

Ja det skal jeg gjøre :)

Er ferdig med masteren om et år, og da hadde vært kjekt med cv hjelp. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg gjøre :)

Er ferdig med masteren om et år, og da hadde vært kjekt med cv hjelp. :)

Husk også på at de fleste læresteder har gratis tilbud til studenter om cv- og søknadshjelp, i tillegg til intervjutrening. ;)

Får svar innen 2 uker!

Men Sandra, du tar på deg slikt også ikkesant? For søknad og Cv har jeg god kontroll på.

Jeg foreslår at du melder deg på til et presentasjonskurs, også sjøl om du kanskje ikke lider spesielt av å være sjenert. På disse kursene jobber vi med framføring, teknikker og verktøy som gjør deg til en bedre formidler uansett setting, slik at du også på intervjuer vil framstå som den beste versjonen av deg sjøl og takle utfordringene de gir deg. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg helt glemt:

Jeg setter stor pris på at dere liker siden på Facebook. :)

Eye Candy Solutions

Første presentasjonskurs går av stabelen 10. mars, og iogm at det er dette jeg synes er det morsomste av alt jeg driver med, så håper jeg å få dele den entusiasmen med flere.

Kom igjen, bli med! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja, jeg synes det er veldig givende, ikke minst pga de gode tilbakemeldingene jeg får. :)

Superspennende med München, lykke til!

Jeg fikk tilbud om jobben her i går ettermiddag :)

Vil bare prøve å megle en pensjonsavtale og litt småtteri på plass, regner med vi blir enig. Realistisk sett håper jeg på 10% bedre totalpakke. Siden det er innen salg er det vel forventet at man forhandler, syns du min forventning virker realistisk? Gelder meg i allefall til nye utfordringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbud om jobben her i går ettermiddag :)

Vil bare prøve å megle en pensjonsavtale og litt småtteri på plass, regner med vi blir enig. Realistisk sett håper jeg på 10% bedre totalpakke. Siden det er innen salg er det vel forventet at man forhandler, syns du min forventning virker realistisk? Gelder meg i allefall til nye utfordringer :)

Så flott å høre! Gratulerer så masse! :flowers:

Jeg er av den oppfatning at en kan forhandle nærmest uansett, da dette sier noe om evnen til å verdsette egen kompetanse. I alle fall når en får en "voksenjobb", og spesielt som du sier i en salgsjobb. Hvorvidt 10 % er realistisk er ganske vanskelig å si noe om uten at jeg føler meg på gyngende grunn, men til sammenligning har jeg forhandla fram pensjonspakke, trening i arbeidstida, avisabonnement og flexitid i privat arbeidsliv, og 4 lønnstrinn opp og ubegrensa med gratis kursing gjennom statlig jobb. Så lenge du kan argumentere godt for hvorfor du fortjener godene, er det bare å prøve seg. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre! Gratulerer så masse! :flowers:

Jeg er av den oppfatning at en kan forhandle nærmest uansett, da dette sier noe om evnen til å verdsette egen kompetanse. I alle fall når en får en "voksenjobb", og spesielt som du sier i en salgsjobb. Hvorvidt 10 % er realistisk er ganske vanskelig å si noe om uten at jeg føler meg på gyngende grunn, men til sammenligning har jeg forhandla fram pensjonspakke, trening i arbeidstida, avisabonnement og flexitid i privat arbeidsliv, og 4 lønnstrinn opp og ubegrensa med gratis kursing gjennom statlig jobb. Så lenge du kan argumentere godt for hvorfor du fortjener godene, er det bare å prøve seg. :)

Takk :)

Helt enig med deg i det med å verdsette egen kompetanse, er noe jeg måtte ha lært meg over årene. Det jeg forlangte denne gangen i lønn har jeg fått, og jeg hadde et høyt krav både i forhold til markedet og bransjen. Men bonusavtalen var lavere enn jeg hadde forhåpninger om og pensjonsavtale ikke nevnt, så det må jeg ta opp. 6 uker ferie, flexitid og mulighet for hjemmekontor har jeg fått godkjent, og det er jeg veldig glad for fordi at på sikt vil jeg jo gjerne få meg hund igjen, så da blir det litt enklere viss det blir en valp :ahappy: Det med trening i arbeidstida hørtes helt TOPP ut! :drool: Hmm, vet ikke helt om jeg kan ta det opp, tror det får bli noe jeg evt kan forhandle inn på sikt fordi sjefen min er tysk og sånne ting tror jeg er svært fremmed for en tysker så jeg tror jeg konsentrerer meg om det økonomiske i denne omgangen og tar det med trening når jeg blir bedre kjent.

En tilfeldighet som jeg også er veldig glad for er at kontoret kun er 3 km fra hvor jeg bor så det er bare å slenge seg på sykkelen og da tar det bare 10 minutter:-)

Det blir spennende et par dager til, alt må være i boks til fredag. Tolker det som positivt at jeg fikk tilbudet så kjapt :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder tilbudet om studentpris fremdeles? Hva er studentprisen i så fall? Finner den ikke på hjemmesiden din nå?

Nei, jeg måtte gjøre noen endringer, og dessuten vil jeg jo at studenter skal benytte de tilbudene de har på lærerstedene sine, som er gratis. :) Men "sonengoodwill" gjelder ut februar, så om du sender meg en henvendelse via nettsiden og forteller litt om hva du ønsker deg, så kan jeg komme med et tilbud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...