Synnikken Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Ja, altså.. da hadde jeg enda en mops da *fnis* Vel, forhåpentligvis får jeg henne etter NKK bø, om noen kan ta henne med hjem. Lotta (som sikkert ender med å hete noe helt annet) er en liten tispe som er 2 år i mars. Hun bodde hos fôrvert i halvannet år, men oppdretter fikk henne tilbake. Her om dagen satt vi på fb og snakket sammen, og da nevnte hun at hun ville selge lotta etterhvert siden det var endel hunder i hus. Jeg spurte om pris og når hun tenkte og simsalabim var det bestemt. Pugbully Dixie Chick skal bli Bergenser! Bilder: 3 Siter
LilleZara Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Gratulerer! Hun er nydelig! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Skrevet 19. Januar 2013 Gratulerer! Håper noen får shippa henne til deg, da. 1 Siter
Synnikken Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Tullefrøkenen er i hus! Hun er så sukkersøt! Hun er en herlig liten jente med MYE ben i nesen, hun gir beskjed og nå som hun begynner å bli husvarm skal hun varsle om ALT Jeg driver og prøver pirke av henne den gneldringen (hun gneldrer på alt, knitring fra ovnen, skriking på tv, osv) jeg blir gaaal. Ellers er hun en herlig skrulle som er blitt bestis med Kiri, de to er partners in crime. De sitter nederst på sofaen og hvisker hverandre hemmeligheter og deler leker bevisst. 1 Siter
SusanneL Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Veldig veldig sjarmerende lite rynketroll! Siter
Emilie Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Gratulerer Ser ut som en gladjente ja Siter
Synnikken Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Takk takk! Hun er supersøt! Siter
Sofie & Aska Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Veldig søt. Hvordan er det ørene blir hvis de ikke blir teipet? nysgjerrig. Siter
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Kult stamtavlenavn, oppkalt etter bandet regner med Siter
Poter Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Skrevet 28. Februar 2013 Hehe, hun ser morsom ut DET blikket når hun løper. Herlig! Siter
Recommended Posts