Gå til innhold
Hundesonen.no

Kjærstegave.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Gave kort på helaften hjemme ;-)

Jeg var inne på noe av det samme:-D

Hva med å arrangere en dag med noe du vet han liker veldig godt? Jeg, f.eks er en bilentusiast, så jeg hadde blitt glad viss du tok meg med til Aston Martin forhandleren (bare et eks.) deretter en spesiell lunsj med noe dere ikke spiser til vanlig, så kanskje arrangert en annen liten ting, og så hjemmelaget 3 retters middag? Eller overraskelsesfest/besøk av hans beste kompiser som kidnapper han på byen, eller hjemme, det kommer an på hva han liker.

En overnatting på fjellet i sammen? Behøver ikke nødvendigvis bli så dyrt med tursitforeningen el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. :) Middag ogsånt blir han nok glad for, spesielt siden jeg "aldri" lager mat, ihvertfall ikke uten å sutre :P

Noe fjellovernatting er ikke aktuelt, det er såvidt han gidder å gå 10 minutters tissetur rundt nabolaget så han er ingen friluftsmann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min blir 25 om ei uke og jeg er blakk og tom for idèer.

Noen forslag til koselige gaver som ikke koster allverden? Samme hva det er, tar i mot alt som er. :)

Feiret akkurat min samboers bursdag og han fikk riktignok en ganske dyr gave. Men tilleggsgaven var at jeg ryddet og vasket skikkelig nøye hjemme. Men vi bor sammen da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min blir 25 om ei uke og jeg er blakk og tom for idèer.

Noen forslag til koselige gaver som ikke koster allverden? Samme hva det er, tar i mot alt som er. :)

Feiret akkurat min samboers bursdag og han fikk riktignok en ganske dyr gave. Men tilleggsgaven var at jeg ryddet og vasket skikkelig nøye hjemme. Men vi bor sammen da.

Vi bor sammen vi også :P :P

Men det kanskje kunne være noe. Har jo vært flink å rydda i det siste men tror han ville satt pris på om jeg rydda i klesskapet hans og kanskje finner de ørti genserne som har forsvunnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippekort som du lager selv med feks massasje :)

Når sambo har bursdag pleier jeg alltid å shine huset, lage yndlingsmiddagen hans, og lager til en koselig kveld :) Når han hadde bursdag sist hadde jeg lite penger, så da fikk han en Japp som var pakket inn i alt mulig, med ett kort om at den virkelige gaven kom litt seinere :) Han var veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor sammen vi også :P :P

Men det kanskje kunne være noe. Har jo vært flink å rydda i det siste men tror han ville satt pris på om jeg rydda i klesskapet hans og kanskje finner de ørti genserne som har forsvunnet :P

Lol! Der ser du hvorfor man ikke skal svare i tråder når man såvidt har våkna :P Samboer her ble ihvertfall veldig glad, tok slike ting som dusjen, skapfronter på kjøkkenet og slikt som aldri blir gjort. Og støvtørking på de merkeligste steder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mye rimelige klær på tilbud. Hva med å lage noe? Du skulle ha startet før sånn at du kunne ha kjøpt noe fra eBay. :P

Er så dårlig til å lage ting. Og du kjenner jo K, hva kan jeg lage liksom? :P

Ja, skulle startet før. Men så gjorde jeg ikke det da :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å arrangere en dag med noe du vet han liker veldig godt? Jeg, f.eks er en bilentusiast, så jeg hadde blitt glad viss du tok meg med til Aston Martin forhandleren (bare et eks.) deretter en spesiell lunsj med noe dere ikke spiser til vanlig, så kanskje arrangert en annen liten ting, og så hjemmelaget 3 retters middag?

Hva i allverden?? Stod i startinnlegget av TS var blakk her, aldri hørt om noen som gjør så mye utav en bursdag heller.

Nei, bare overrask samboeren din med det beste han vet til middag (med mindre det er fryktelig dyrt), kanskje noe dessert, tenn litt lys og finn en filmtype som han liker som dere kan kose dere med sammen. Har ikke gjort noe mer ut av det selv da vi ikke har så god råd, og det blir tatt godt imot av begge parter ved bursdager for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal tydeligvis til svigefar på bursdagen, men så langt tenkte jeg å lage middag som han liker og laste ned en film (som HAN vil se :P ) dagen før. Tenkte å kanskje kjøpe en termokopp, for han klager på at han ikke kan ta med seg kaffe når han drar om morgenen. Det er vel ikke så dyrt?

Også gavekort på litt små-greier (Jeg tar oppvasken en gang det er hans tur, jeg lager middag en dag spanderer en kinotur seinere osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i allverden?? Stod i startinnlegget av TS var blakk her, aldri hørt om noen som gjør så mye utav en bursdag heller.

Nei, bare overrask samboeren din med det beste han vet til middag (med mindre det er fryktelig dyrt), kanskje noe dessert, tenn litt lys og finn en filmtype som han liker som dere kan kose dere med sammen. Har ikke gjort noe mer ut av det selv da vi ikke har så god råd, og det blir tatt godt imot av begge parter ved bursdager for å si det slik.

Nå var forsåvidt mitt innlegg ment som inspirasjon, ikke nødvendigvis til slavisk etterfølgelse;-)

Vet ikke helt hva du sikter til med at vedkommende er blakk, det var jo nettopp derfor jeg foreslo ting som ikke koster noe. Bor man noenlunde sentral (hvilket jeg selvfølgelig ikke vet om er tilfelle her) er det jo bare å komme seg til bilforhandleren. Spise må man uansett, men man kan kanskje gjøre litt ekstra ut av det uten at det nødvendigvis koster så mye ekstra?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mye det koster å besøke en bilforhandler? (forutsatt at man ikke kjøper seg bil selvsagt). Og en lunsj kan jo være matpakke hjemmefra spist i en park. Uansett hvor blakk man er så må man faktisk få i seg mat, men man kan gjøre mye med hvordan man får i seg maten :)

Og bare fordi du ikke har hørt om noen som ikke gjør noe ut av bursdager, så finnes det noen av oss som faktisk gjør det. Jeg mener også at 25 er et litt spesielt år, og fortjener litt ekstra oppmerksomhet :) Jeg hadde f.eks. blitt dødsglad om jeg ble dratt med for å se på rally eller lignende, selvom det ikke koster noe å stå i skauen.

Hva i allverden?? Stod i startinnlegget av TS var blakk her, aldri hørt om noen som gjør så mye utav en bursdag heller.

Nei, bare overrask samboeren din med det beste han vet til middag (med mindre det er fryktelig dyrt), kanskje noe dessert, tenn litt lys og finn en filmtype som han liker som dere kan kose dere med sammen. Har ikke gjort noe mer ut av det selv da vi ikke har så god råd, og det blir tatt godt imot av begge parter ved bursdager for å si det slik.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang hvor jeg bare ville gjøre noe koselig og spesielt for typen, så jeg fant ut hvilke tre retter jeg skulle lage og lagde en liten meny (med hjelp fra Soppen). Menyen la jeg i postkassa (som jeg visste han gikk i før han kom opp - jeg sa også at han måtte titte i den før han kom inn). Så kom han opp til en ryddig leilighet med tente lys, og fikk en enkel treretters middag :)

Meny1.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal tydeligvis til svigefar på bursdagen, men så langt tenkte jeg å lage middag som han liker og laste ned en film (som HAN vil se :P ) dagen før. Tenkte å kanskje kjøpe en termokopp, for han klager på at han ikke kan ta med seg kaffe når han drar om morgenen. Det er vel ikke så dyrt?

Også gavekort på litt små-greier (Jeg tar oppvasken en gang det er hans tur, jeg lager middag en dag spanderer en kinotur seinere osv).

Dra på kino og se Django. Kjøp sånne kjæresteseter helt bakerst. ^^

Han bryr seg vel ikke noe om at det han får er dyrt vel? Kan ikke skjønne at prisen skal ha så mye å si. Finn drinkoppskrifter på nettet og klipp og lim sammen i et oppskriftshefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg huseier begynner å lure, når jeg sitter der på trappa, splitter naken med en sløyfe :lol:

Herlighet, skjønner ikke hvorfor du gidder lage tråd der du ber om hjelp om du er SÅ vanskelig på det. :thumbsdown: Du får kjøpe en svær pappeske du pakker inn og pynter med en svær sløyfe og sette deg oppi den da, vet du.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg vel ikke noe om at det han får er dyrt vel? Kan ikke skjønne at prisen skal ha så mye å si. Finn drinkoppskrifter på nettet og klipp og lim sammen i et oppskriftshefte.

Nei han bryr seg ikke om hva det koster men vil gjerne gi noe han blir glad for. ;)

Herlighet, skjønner ikke hvorfor du gidder lage tråd der du ber om hjelp om du er SÅ vanskelig på det. :thumbsdown: Du får kjøpe en svær pappeske du pakker inn og pynter med en svær sløyfe og sette deg oppi den da, vet du.

Ja, er litt kjip der :(

Pappeske var lurt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang hvor jeg bare ville gjøre noe koselig og spesielt for typen, så jeg fant ut hvilke tre retter jeg skulle lage og lagde en liten meny (med hjelp fra Soppen). Menyen la jeg i postkassa (som jeg visste han gikk i før han kom opp - jeg sa også at han måtte titte i den før han kom inn). Så kom han opp til en ryddig leilighet med tente lys, og fikk en enkel treretters middag :)

Det var ikke dårlig, skikkelig meny og greier! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var forsåvidt mitt innlegg ment som inspirasjon, ikke nødvendigvis til slavisk etterfølgelse;-)

Vet ikke helt hva du sikter til med at vedkommende er blakk, det var jo nettopp derfor jeg foreslo ting som ikke koster noe. Bor man noenlunde sentral (hvilket jeg selvfølgelig ikke vet om er tilfelle her) er det jo bare å komme seg til bilforhandleren. Spise må man uansett, men man kan kanskje gjøre litt ekstra ut av det uten at det nødvendigvis koster så mye ekstra?

For meg hørtes det dyrt ut iallefall, med 2 eventer, lunch ute som en ikke pleier å spise (som selvsagt kan være matpakke, dog) samt 3-retters middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hørtes det dyrt ut iallefall, med 2 eventer, lunch ute som en ikke pleier å spise (som selvsagt kan være matpakke, dog) samt 3-retters middag.

Lunch ute trenger jo ikke være mer en 50kr per pers, og kan jo droppes ved at man tar med maten selv. Og 3 retters middag, tja en suppe til forrett, pannekake til middag og is til dessert, det blir da ikke så dyrt. Man må jo ta seg råd til mat liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunch ute trenger jo ikke være mer en 50kr per pers, og kan jo droppes ved at man tar med maten selv. Og 3 retters middag, tja en suppe til forrett, pannekake til middag og is til dessert, det blir da ikke så dyrt. Man må jo ta seg råd til mat liksom.

Lett for deg å si om du aldri har vært blakk, det? Mat må man såklart ha, men ikke spise ute samt trretters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...