Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nei det er sant, finnes litt rart der også :P

Flinke Thorvald altså! :) da går det sikkert bra. Det er ikke såååå ofte man ser de, og når man gjør må man dobbell sjekke at det er finsk og ikke svensk :P

Ja, på en måte, sånn leke-kose-opplegg i Hallingdal :aww: 4 lapper, 2 korthårs collier, en fant , en norsk elghund :)

Det er Ivo som har diare om du har fulgt med på FL-gruppa i dag btw :P

Ååååh, hørtes herlig ut :) Viiiil bo nærmere østlandet, esse. Men så er det jo så fint her oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Kjedelig når samboer jobber dobbelvakt, blah. Hvorfor skal folk drive å skade seg sånn at de må jobbe masse på sykehuset liksom... Sitter og ser ihjel netflix, snart tom for ting jeg vil se :frantics: Egentlig vil jeg helst se litt Homeland, men det driver liksom jeg og samboer og ser sammen, så jeg kan ikke. Nå ser jeg på britiske serier, kos det :ahappy:

I morgen skal jeg og Thorvald på valpesosialisering, fjortishodet bør oppføre seg pent, hvis ikke blir det bank :twisted:

Hele serien av Broen ligger på netflix, om du ikke allerede har sett den :) jeg så akkurat episode 2, er spennende allerede.

... lager spreke samboeren pizza mens jeg slenger i en sofa og synes synd på meg selv fordi jeg har vondt i halsen og ørene og bihulene :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Ivo som har diare om du har fulgt med på FL-gruppa i dag btw :P

Ååååh, hørtes herlig ut :) Viiiil bo nærmere østlandet, esse. Men så er det jo så fint her oppe.

Oooh, håpe han blir bedre i magen snart! :) er veldig glad Leo aldri har hatt diare når jeg leser på det de :P

Ja, tror det blir moro selvom jeg reiser alene uten samboer, ikke vant til å gjøre slike hundeting alene jeg :P vi skal kløne rundt på ski, haha..

Dere må nok flytte :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååå typisk gubben å gå på butikken, handle AKKURAT det vi trenger (det jeg sier vi mangler) og så ikke kjøpe noe som helst annet. Han har ikke forstått det der med å kose seg på en lørdagskveld han!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele serien av Broen ligger på netflix, om du ikke allerede har sett den :) jeg så akkurat episode 2, er spennende allerede.

... lager spreke samboeren pizza mens jeg slenger i en sofa og synes synd på meg selv fordi jeg har vondt i halsen og ørene og bihulene :aww:

Hva handler broen om? Er for lat til å google :ahappy:

God bedring, håper du blir frisk snart :flowers: Og snill samboer!

Oooh, håpe han blir bedre i magen snart! :) er veldig glad Leo aldri har hatt diare når jeg leser på det de :P

Ja, tror det blir moro selvom jeg reiser alene uten samboer, ikke vant til å gjøre slike hundeting alene jeg :P vi skal kløne rundt på ski, haha..

Dere må nok flytte :aww:

Ja, får tro det. Det var ikke noe artig når Thorvald hadde den runden sin, selv om han var eksepsjonelt flink valp og det kom så godt som ingenting innendørs.

Hehe, det går nok fint! Skikløning er jo kjempegøy! Har Leo fått trekksela si? Hvordan sitter den på? Det kreves bilde vetdu!

Jammen, jeg har jo akkurat fått meg fast jobb, må nok jobbe litt først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å dele opp qouten.. Det er sikkert mulig da, på en eller annen måte.

Du kan klippe ut det du skal svare på senere og lime inn i ny quote (quotetegnet i verktøymenyen). :)

Men jeg prøvde å gå på ski opp slalåmbakken jeg. Og det gikk faktisk ganske strålende (om man ser bort i fra litt innvendig banning.), helt til heisen plutselig begynte å gå, og det kom en kjørende ned bakken! Da fikk jeg litt panikk, og prøvde å få hele gjengen ut i grøfta. Og så måtte jeg da buksere meg opp gjennom skogen i mørket, og før jeg var på toppen var jeg i skikkelig skikkelig dårlig humør. Så kan du bare se for deg turen ned igjen etter at vi hadde drevet ekstremsport rundt i løypene her oppe. Jeg måtte jo sjekke om heisen kanskje hadde stoppet. Noe den ikke hadde. Så da prøvde jeg meg på å gå skogen igjen, før det plutselig kom en alpinist. Så klart. Så måtte jeg komme meg ut på en vanlig vei, og så gå med glatte skisko, ski, staver og tre hunder i en evighet for å komme hjem. Det var ikke en fin tur. :lol: Neste gang tar jeg veien..

:lol:

Det kunne jo gått ganske bra da, syntes du er tøff! Og du må prøve igjen!

Løypene der oppe var bedre i fjor.

Og jeg er fortsatt skeptisk til Monsen. Han er jo kul og sånt, sikkert, men altså. Nei. :aww:

Du må nesten prøve før du kan si nei altså. :P

... hjemme fra bursdagmiddag til et noe redusert bursdagbarn :lol: Det var vel noe som skjedde på Ås igår ja.

Resten av oss hygget oss hvertfall. :P

Er jeg spent på de siste 5 Norske gislene. Frykter det verste men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått til grei opplæring av Mozza, ser jeg. Vi sitter og ser mgp sammen foreldrene mine, og frøkna logrer og lytter oppmerksomt hver gang Gromth og han Solli- Tangen spiller. Alt det andre er uinteressant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handler broen om? Er for lat til å google :ahappy:

God bedring, håper du blir frisk snart :flowers: Og snill samboer!

Ja, får tro det. Det var ikke noe artig når Thorvald hadde den runden sin, selv om han var eksepsjonelt flink valp og det kom så godt som ingenting innendørs.

Hehe, det går nok fint! Skikløning er jo kjempegøy! Har Leo fått trekksela si? Hvordan sitter den på? Det kreves bilde vetdu!

Jammen, jeg har jo akkurat fått meg fast jobb, må nok jobbe litt først..

Det skjønner jeg godt, ikke koselig når de har det vondt :(

Er hvertfall ikke alene om å kløne på ski så :lol: blir nok moro, og å få lært litt ordentlig og sånn :) vi har fått den, tror den sitter som den skal, ser hvertfall likt ut på han som jeg ser på andre med den hvor den liksom skal sitte riktig :P men har ikke fått prøvd den, vi fikk mye regn, så skiløypene ble speilblanke og ikke direkte skikløning vennlige :lol:

Pendle :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat en creepy telefonsamtale. Det var skjult nummer og min bestemor Maren fra Afrika som ringte, hun lurte på noe ang. pengene jeg hadde sendt. Og for the record, jeg har ingen bestemor Maren, og ihvertfall ingen bestemor i Afrika... luktet svindel, men noen som har hørt noe om det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D :D

Klart hun ble! Fineste Nixpix! :wub:

"kan du lese dette står du nære nok?" :lol:

:lol: Sånn hadde vi på ene toalettet der jeg vokste opp :lol:

Ja, det er noe av det verste jeg har opplevd, men heldigvis ser det ut til å ha gått bra. Sølve er mye bedre i dag, han tråkker på foten, men hinkehopper en del innimellom. Nå skal vi ta det med ro og prøve en 5 dagers kur med rimadyl og så får vi se hva vi gjør.

Når det gjelder veterinærnaboen er det både trygt og kjekt å ha dyktige folk i nabolaget - men i går var de verken hjemme eller tok tlf og da hjelper det ikke stort at de er naboene mine. :P

Huff, Lukisen drev på slik da han skadet seg i sommer. Det er så hjerteskjærende. *grøsse* Han ville heller ikke tråkke på beinet sitt og måtte bæres opp og ned trappa. Han har rykte på seg for å være dramaqueen da, så vi tok det ikke heeelt seriøst før han ikke ville stå på beinet dagen etter, og ikke gikk etter oss selv om vi forlot han i stua som han aldri hadde vært i før, og han la seg ned for å bjeffe på Tass. DA ringte jeg vet. Heldigvis så hadde han bare rett og slett skamslått seg, smertestillende, kiropraktor, og antibiotika så mente han at han var helt frisk dagen etter.

Haha nei, de har med å være tilgjengelige altså. :aww:

Nå er jeg sur på gubben, lurer på hvor lang tid det tar før han oppdager det?!. Vanligvis kjører han ignorering til det går over, men den taktikken virker nok ikke i dag, for jeg er virkelig muggen.

Og ufint nysgjerrig som jeg er, så lurer jeg veeeldig på hva gubben har gjort? :lol:

Oida, er klokka så mye? Jaja. Fikk medisiner på Tynset, og nå har de skrevet opp telefonnr mitt, så nå skal de si i fra når de får inn pillene mine, og da kan jeg velge om jeg vil ha dem til tynset eller tolga. Så bytta vi jule/bursdagsgaven min fra Bonden, han var litt raus i størrelsene da han kjøpte bukser til meg, og jeg har ikke akkurat lagt på meg siden jul :lol: Så bytta i en haug med andre ting. :D Salg er fint. Så gikk vi på palermo og spiste og prata. Kjempekos. Veldig lenge siden jeg har fått gjort noe med Bonden nå, pga formen min og at han jobber så mye. Så dette var gull verd. :wub:

Planla en osloekspedisjon til våren/tidlig sommer, så må bare finne noen vi kan bomme overnatting hos :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hun har blitt!

Ser litt av broremann i hodet hennes ja :)

Må vel ærlig si at det syns jeg og. :P Og så er hun en herlig hund å trene med i tillegg. :ahappy:

De har fått ganske like hoder/uttrykk hele den gjengen egentlig.

Akkurat nå har jeg veldig lyst på potetgull, brus og snop - og det hjelper ikke at det spammes med bilder av alt mulig godt på FB, og snakkes om her inne. :P Jeg må skaffe meg flere planer i helgene tror jeg (denne helgen skal jeg skrive på oppgave da, ellers hadde jeg vært på jaktkonferanse og kontaktmøte i stedet). Får trøste meg med å se på antall kg i vektnedgang i stedet, og lukte litt på sjokoladen til TJ *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, ikke koselig når de har det vondt :(

Er hvertfall ikke alene om å kløne på ski så :lol: blir nok moro, og å få lært litt ordentlig og sånn :) vi har fått den, tror den sitter som den skal, ser hvertfall likt ut på han som jeg ser på andre med den hvor den liksom skal sitte riktig :P men har ikke fått prøvd den, vi fikk mye regn, så skiløypene ble speilblanke og ikke direkte skikløning vennlige :lol:

Pendle :aww:

Altså, du gjør det enklere for deg selv om du begynner å bruke selen litt mens du ikke har ski på beina, jeg lover! Har ikke gått på ski dene vinteren i det hele tatt (drittvinter :thumbsdown: ), men nomesela har vært i bruk sikkert annenhver dag, hehe.

Er for langt til å gidde å ukependle tilogmed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh, quotedrit, får ikke skrive under sitatet.

Det er en krimserie, starter med et kvinnelik som oppdages på Øresundsbroen, på grensa mellom Sverige og Danmark. Så må en svensk og en dansk etterforsker samarbeide om saken, som er en litt større greie enn bare ett mord. Veldig spennende :) Og takk, det håper jeg og!

Hva handler broen om? Er for lat til å google :ahappy:

God bedring, håper du blir frisk snart :flowers: Og snill samboer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh, quotedrit, får ikke skrive under sitatet.

Det er en krimserie, starter med et kvinnelik som oppdages på Øresundsbroen, på grensa mellom Sverige og Danmark. Så må en svensk og en dansk etterforsker samarbeide om saken, som er en litt større greie enn bare ett mord. Veldig spennende :) Og takk, det håper jeg og!

Jammen, krim, det er jo skummelt! Men takk for tipset! Vi har netflix frem til neste fredag, så jeg må se det ihjel frem til da :P Men jeg vil fortsatt aller helst se Homeland. Dustesamboer som jobber og tjener penger som jeg kan leve av, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du gjør det enklere for deg selv om du begynner å bruke selen litt mens du ikke har ski på beina, jeg lover! Har ikke gått på ski dene vinteren i det hele tatt (drittvinter :thumbsdown: ), men nomesela har vært i bruk sikkert annenhver dag, hehe.

Er for langt til å gidde å ukependle tilogmed :P

Det er sikkert sant, men da må vi gå egen tur med den, for den er det ikke lov å snuse og tulle rundt hit og dit med nemlig, for det fant vi ut at kunne være lurt med den nye å lære inn at det er en arbeidssele, ikke så lett med ski på beina når han bråstopper eller bråløper ut i skogen :lol:

Nå er du bare vrang altså :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert sant, men da må vi gå egen tur med den, for den er det ikke lov å snuse og tulle rundt hit og dit med nemlig, for det fant vi ut at kunne være lurt med den nye å lære inn at det er en arbeidssele, ikke så lett med ski på beina når han bråstopper eller bråløper ut i skogen :lol:

Nå er du bare vrang altså :P hehe..

Haha, så nøye hakke vi vært :P Hadde vært en ide kanskje. Men vi tenkte å jobbe inn "fremover"-kommando liksom, så hver gang han tenker å tisse eller snuse får han den. Vi har jogget endel med den sela på ham, og da har det funket fint å gjøre det sånn :) Han har selvsagt fått tømme seg først da.

Ja, kjempevrang :P Nei, håper å få hatt litt bedre tid på østlandet nå i sommer ellernoe. Dvs, om vi kjøper hus blir det jo ikke da, men er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så nøye hakke vi vært :P Hadde vært en ide kanskje. Men vi tenkte å jobbe inn "fremover"-kommando liksom, så hver gang han tenker å tisse eller snuse får han den. Vi har jogget endel med den sela på ham, og da har det funket fint å gjøre det sånn :) Han har selvsagt fått tømme seg først da.

Ja, kjempevrang :P Nei, håper å få hatt litt bedre tid på østlandet nå i sommer ellernoe. Dvs, om vi kjøper hus blir det jo ikke da, men er jo lov å håpe :)

Tenkte jeg skulle jogge med den, eller at Leo har den på da, men har ikke helt funket det enda, litt mye snø midt i skogen, og glatt der det had gått å gåt på ski eller jogget :P men vet ikke helt hvordan jeg tenker at vi skal lære det inn da, han er rimelig vrien av og til, og skal helst gjøre det han vil, når han vil :lol:

Ja, tømme seg først må de jo nesten få lov til. Trener inn å ikke måtte "tisse" hele tiden på vanlige turer også.

Deilig med hus, særlig hvis dere får litt hage! :) har dere tittet på noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle jogge med den, eller at Leo har den på da, men har ikke helt funket det enda, litt mye snø midt i skogen, og glatt der det had gått å gåt på ski eller jogget :P men vet ikke helt hvordan jeg tenker at vi skal lære det inn da, han er rimelig vrien av og til, og skal helst gjøre det han vil, når han vil :lol:

Ja, tømme seg først må de jo nesten få lov til. Trener inn å ikke måtte "tisse" hele tiden på vanlige turer også.

Deilig med hus, særlig hvis dere får litt hage! :) har dere tittet på noen? :)

Haha, skjønner :P Ja den derre tissinga har sklidd ut hos oss, så han har blitt en slitsom tissegutt.. Må jobbe med det igjen gitt. Men har finni ut at om jeg bare setter på potesokker på vil han ikke tisse :aww: Han går med potesokker på når vi skal på sykehjemsbesøk nemlig (altså, til vi kommer frem, siden jeg vasker potene hans før vi går) :P

Jaaa, det er hage vi ønsker oss! Vil vil vil! De ligger stort sett helt i grenseland på finansieringa vår da, men vi kan jo ha flaks en gang :) Jaa, vi har vært på en visning hittil, skal på noen neste uke og :) Den vi var på var virkelig drømmehuset. Dvs, tomannsbolig. Stor og fin inngjerda hage, lå helt i enden på boligfeltet slik at det var litt skjerma. Tre soverom sånn at vi kan ha familie på besøk, stor og fin stue, peis, herlig kjøkken, 1 km unna jobben jeg skal begynne på.. Vi var i banken dagen etter visninga, ganske tidlig, så vi kunne ha ordna finansieringa samme dag sånn at vi fikk vært med på budrunden, men vi droppa å stresse med det (mamma og pappa skal være kausjonister, så vi trengte masse info fra dem også, noe de ikke hadde på stående fot, og mamma er lettstressa stakkar :P), men vi tenkte at det ikke var noe stress siden det var syyykt mange på visninga, og finansieringstaket vårt var bare 110 000 over prisantydning. Gjett hva den gikk for.. 75 000 under det vi maks kunne gitt. Ikke sikkert vi hadde fått den okkesom, men vi kunne i alle dall bydd! Åh. Shit. Det var så irriterende det. Ble nesten på gråten når klokka var 10 minutt før budfristen på det den gikk for skulle gå ut og jeg visste at det der kunne vi bydd over.. **** altså. Men vi har god tid, har ingen tidsfrist vi skal ut herfra på, heldigvis, så vi får håpe at det dukker opp noe like fint snart :) Har ikke gjort det hittil, men vi har jo bare leita i et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...