tulip Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Min trend på å avle fram gørrstøgge hunder fortsetter! http://www.furry-paws.com/dog/index/465037 Jeg syns den var kul jeg, Zebrawannabe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Min trend på å avle fram gørrstøgge hunder fortsetter! http://www.furry-paws.com/dog/index/465037 Jeg synes den var kjempestilig Din er i allefall kul, en del av mine ser ut som de sliter med en eller annen skummel hudsykdom http://www.furry-paws.com/dog/index/433708 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg synes den var kjempestilig Din er i allefall kul, en del av mine ser ut som de sliter med en eller annen skummel hudsykdom http://www.furry-paws.com/dog/index/433708 Ja, altså, jeg liker zebraen min jeg, hun er en morsom sak! Og du har helt rett. Stakkars stakkars hunden din. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Beholde tispe som har Ll eller Lla? Hvilken vil gi størst kull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Beholde tispe som har Ll eller Lla? Hvilken vil gi størst kull? How many puppies will each litter have? The litter size is determined by the genetics of the dam - lala will produce large litters, LL or Lla will produce medium sized litters and ll or lla will produce small litters. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Beholde tispe som har Ll eller Lla? Hvilken vil gi størst kull? l = små kull L = medium kull la = store kull 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Hvis jeg har ei tispe som har over 1x i comp exp. og parrer med en hann som har under 1x, påvirker det valpene at hannen har dårlig comp exp? Hvordan blir det der regnet ut? Nå parrer jeg ikke med hanner hvis de har under 1.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Hva gir høyest stats for valpene? Alt 1 : Høy comp exp men lavt levlete foreldre 1.17 X 1.17 level 10 bg Eller mor 1.17 level 10 x far 1.064 level 50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Hva gir høyest stats for valpene? Alt 1 : Høy comp exp men lavt levlete foreldre 1.17 X 1.17 level 10 bg Eller mor 1.17 level 10 x far 1.064 level 50 Stats følger vel mora, uansett hannen du bruker. Og her vil de også få høyere comp exp på likelevv foreldre. Det som KAN skille er om begge hannene er EEEE eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Ok,da prøver jeg Kan sløse en tispe til eksprimentering Red sløste to søsken,brukte begge hannene og begge ble dritt Da vet jeg det. Lønner seg å vente uansett- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Ok,da prøver jeg Kan sløse en tispe til eksprimentering Red sløste to søsken,brukte begge hannene og begge ble dritt Da vet jeg det. Lønner seg å vente uansett- Jepp, det gjør det. Spillet ER jo lagt opp til at man skal være tålmodig og bruke god tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Ja da! I tillegg til ny BOB på mudien idag. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 03/21/13 01:48am: Congratulations! WCM WD No More Shall We Part [19.0] *BEST OF BREED* won Best of Breed! You are officially the best Dogo Argentino trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. I dag og! Skal rovavle et siste kull på henne før hun pensjoneres om noen dager så trist Edit: og nå har jeg låst halvparten av hundene... klarte ikke låse alle, fordi da tar det jo så lang tid før jeg kan ha kull igjen Og litt klikking får jeg jo tid til i påskeferien uansett. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Ang litt rare farger. Isabella schäferen min. http://www.furry-paws.com/dog/index/466295 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 noen som vil ha? kk EmEm BB dd slsl aa SS mm rr tt cece gg uu lala agiagi agistm HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH Schæfer riktignok. Jeg trenger helt ærlig ikke 10 av de.. Gratis til den som vil! NÅ må jeg roe ned avlinga... Edit: Er en gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 noen som vil ha? kk EmEm BB dd slsl aa SS mm rr tt cece gg uu lala agiagi agistm HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH HH Schæfer riktignok. Jeg trenger helt ærlig ikke 10 av de.. Gratis til den som vil! NÅ må jeg roe ned avlinga... Edit: Er en gutt Jeg vil! Bruker nummer: 1091424 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Dette med antall parringer, hvordan fungerer det? For jeg har to hannhunder sant: Hannhund 1: 34 FP Days Times bred: 0 (can be bred 10 times today) Hannhund 2: 25 FP Days han kan bli parret 14 ganger hvordan kan det ha seg? 1 er EEGG og andre er EEEE? derfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Har brukt opp 24HH hannhund sibben min nå og den er tilsalgs (eller bytte i ny 24HH) Noen som har en 24HH Sibbe å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Har brukt opp 24HH hannhund sibben min nå og den er tilsalgs (eller bytte i ny 24HH) Noen som har en 24HH Sibbe å selge? Jeg har en valp, gutt, 24HH, lala http://www.furry-paws.com/litter/pup/199855/1139177 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Jeg har en valp, gutt, 24HH, lalahttp://www.furry-paws.com/litter/pup/199855/1139177 La inn bud jeg. Si om du vil ha mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 La inn bud jeg. Si om du vil ha mer Ser bra ut det Men jeg får ikke godtatt budet da du ikke har nok penger atm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Ser bra ut det Men jeg får ikke godtatt budet da du ikke har nok penger atm Sånn fikset, var akkurat 200 for lite ute til bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Sånn fikset, var akkurat 200 for lite ute til bruk Godkjent og unlocked. Så da får du han om to dager! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts