Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg hadde visst også en betakonto, så jeg spiller bare på den i stedet. Da var jeg plutselig lvl 10, helt magisk. :P #958326

Og jeg fikk heller ikke med meg pengene... eller hundene, tydeligvis. Jaja.

Jeg fikk mulighet til å parre de gamle hundene mine, også de pensjonerte. Og det var litt deilig, for det var en del generasjoners arbeid som lå bak. :P

Pengene var jeg litt skuffet over. For jeg hadde vel nærmere 40 millioner totalt på kontoene mine. :P Så da er det bare å spare på nytt igjen.... Ellers fikk jeg med mesteparten av tingene mine, samt noe nytt cool stuff. :P

Edit: Jeg trur forøvrig jeg skal prøve å unngå å få 40+ hunder igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mulighet til å parre de gamle hundene mine, også de pensjonerte. Og det var litt deilig, for det var en del generasjoners arbeid som lå bak. :P

Pengene var jeg litt skuffet over. For jeg hadde vel nærmere 40 millioner totalt på kontoene mine. :P Så da er det bare å spare på nytt igjen.... Ellers fikk jeg med mesteparten av tingene mine, samt noe nytt cool stuff. :P

Edit: Jeg trur forøvrig jeg skal prøve å unngå å få 40+ hunder igjen. :lol:

Jeg hadde ikke spilt det så veldig mye, og så hadde jeg tydeligvis solgt de fleste hundene og tingene allerede. Jeg var egentlig fornøyd med instant lvl 10 og 12 gratis hunder, jeg. :P

Edit: da vet jeg hvor jeg vil kjøpe schäfervalp om en stund, i hvert fall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at alle sonisene burde ha sonenbrukernavnet sitt som kallenavn. :aww: *forvirra*

Noen som har valpekull? Jeg vil kjøpe! :D:P

Jeg har ett Gordon Setter kull og ett Malamute kull :)http://www.furry-paws.com/kennel/view/526188

Jeg har en del valper til salgt, både gode i fart og et par til utstilling.. Jeg aner ikke om dere kan kjøpe av meg enda, siden jeg er bare på level 2.. men kalles #1091892

La inn bud på en av de, vet ikke hvor mye du ville ha for de jeg da men..

Fant visst en hanne som ville parre. Har tre Irsk Ulvehund-valper om noen vil kjøpe :D Den ene tispa lå ikke så godt an med (hofter og ører fair), men de to andre, en tispe og en hanne, hadde bare good og excellent!

La også inn bud på denne ene som du hadde opp for bud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant visst en hanne som ville parre. Har tre Irsk Ulvehund-valper om noen vil kjøpe :D Den ene tispa lå ikke så godt an med (hofter og ører fair), men de to andre, en tispe og en hanne, hadde bare good og excellent!

Jeg har en hanne til senere om du trenger en, vet ikke hvor god han er da, men :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig samvittighet for den virtuelle hunden? :lol:

Ja! Jeg får skikkelig dårlig samvittighet. Vurderer å kvitte meg med tispen min som har fair på ørene, men jeg føler det er så ondskapsfult :lol: Det hjelper ikke at siden skriver: "Du kommer tilbake i morgen, ikke sant? Du vil vel ikke forlate stakkers *navn på hund*." :( Da mååå man innpå hver dag, ellers sulter hunden!

Hvilket level må man være på for å kunne kjøpe valper av andre oppdrettere? Jeg har lyst på en etter en mestvinnende oppdretter så jeg får boostet opp min egen kennel litt.

Pssst: Trenger tips til kennelnavn til mitt oppdrett av show aussies. Men vil gjerne at det skal kunne brukes om jeg bytter rase og bruksområdet. Engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer sånn på at Casper ble trent i lydighet :( Jeg ville jo at han skulle bli en utstillingstjerne, men visste ikke at man låste seg...

Nå har jeg laget en ny bruker som kan samarbeide med min kennel :P Tror jeg skal vente med videre avl og til hundene mine har levla up litt...

Men at hundene kommer til en høyere level har ikke noe med helse å gjøre? Eller vil de gi bedre kull helsemessig? Har for mye fair og good på linjene mine nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en oversikt over hva man kan gjøre til hvilke levels. Ganske nyttig:

http://www.furry-paws.com/help/article/level_requirement

Vil det si at det er på level 4 jeg kan kjøpe valp fra andre kenneler?

At level 4 and up:

1. Reserve a pup from a litter

2. Buy a dog from someone through public or private sale

3. Transfer FPD/FPP to other players via the bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer sånn på at Casper ble trent i lydighet :( Jeg ville jo at han skulle bli en utstillingstjerne, men visste ikke at man låste seg...

Nå har jeg laget en ny bruker som kan samarbeide med min kennel :P Tror jeg skal vente med videre avl og til hundene mine har levla up litt...

Men at hundene kommer til en høyere level har ikke noe med helse å gjøre? Eller vil de gi bedre kull helsemessig? Har for mye fair og good på linjene mine nå...

Genetikken styrer helsa. HH er frisk, Hh bærer og hh sykt gen. Og så har antall hh noe å si på om den får E, G, F eller P. Helse har noe å si på hvordan den gjør det på konkurranser om jeg ikke husker helt feil. En hund med 24 HH vil bare produsere valper med Excellent, uansett hvem den parres med.

Levels har noe å si på statistikken til valpene. Jo høyere level, høyere stats når de blir født. Og low level breeding er ikke super poppis der. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegaMarie: Jepp

Lola: Du kan, via en trener, trene hunden din i flere områder. Ellers tror jeg ikke hundens level endrer helsa, da må du nok finne en avlspartner med flere E'er i stedet, for få bedre helse inn i dine linjer.

Selv ble jeg også skuffet. Jeg parret to av mine hunder hvor begge hadde tre E'er og en G (og G'en var på ulike områder). Jeg endte opp med tre valper, hvorav to av dem hadde bare G på hele linja. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH valper: http://www.furry-paws.com/litter/view/131804

Borzoi valper: http://www.furry-paws.com/litter/view/131722

BC tispevalp: http://www.furry-paws.com/litter/view/131690

Måtte bare oppsummere valpekullene mine til de som er interesserte :P

Du vet at man bare kan beholde/reservere en valp per kull? Altså i et kull der man reserverer en valp kan man ikke reservere til andre osv.. Sykt kipt egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at man bare kan beholde/reservere en valp per kull? Altså i et kull der man reserverer en valp kan man ikke reservere til andre osv.. Sykt kipt egentlig

Jo, det kan man? Man kan beholde èn valp selv, reservere èn valp for salg og resten går til pet home.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kan man? Man kan beholde èn valp selv, reservere èn valp for salg og resten går til pet home.

Jeg prøvde nå på et kull der jeg allerede har solgt ene valpen, å beholde ene selv, og fikk beskjeden:

error.pngYou are only allowed to keep or reserve 1 puppy from this litter. You are already keeping or reserving Sunshine Hill Alice in Chains.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Har hørt det er flere fordeler ved å gi lakseolje til hund. Blant annet bedre pels og hud, bra for leddene og hjertet på grunn av omega 3, og styrker immunforsvaret. Gir selv lakseolje til hunden min. Vet ikke om merket fauna er noe bedre eller dårligere enn andre lakseoljer, men vil tro de fleste lakseoljene på markede er av ca. samme kvalitet. Selv så har jeg prøvd litt forskjellige merker (norsk dyrehelse, brilliant, dr baddasky, Lofoten lakseolje) og merker egentlig ikke noe forskjell på dem😊
    • Hei, vet noen om det finnes noen oversikt/statistikk for å se hvilke type raser som har mottatt ulike titler/mellomtitler/championat? Tenker mer på titler man får i andre hundesporter enn utstilling, som for eksempel RL1, LP1, FS1, HTM1 etc. For eksempel: 2023 registrerte titler for rase: Border Collie RLCH: 40 stk RL2: 100 stk etc.   Er dette noe NKK har oversikt over, eller må man kontakte de ulike raseklubbene og høre? Vet noen rase klubber er flinke til å føre og holde oversikt over championater ulike hunder innen raser får, og poster lister på nettsiden, men ikke alle raseklubber holder oversikt eller er veldig gamle/utdatert. Noen som vet?
    • Laboklin, veterinær tok både spytt og blodprøve. Testet for JME (juvenile myoclonic epilepsy). Var vel nærmere en 1000 lapp for prøven. 
    • Vi var og tok 16 ukers vaksine i dag. Jeg skjønner inne hvor stor han skal bli, han veier 11,7 kg og er ikke 4 mnd enda 😱 Til sammenligning veide forrige kelpien min (tispe) 12 kg ved 11 måneder.    Vel, han oppførte seg strålende hos veterinæren. Ikke en lyd når han fikk sprøyten.  Han har ikke hatt noe særlig uhell inne i det siste, men her forleden kveld kom den første tissedammen på lenge.    Ellers går det i mye trening. Han har fått gå 2 baby spor. Det likte han godt og han gikk ganske nøyaktig ☺️ Ikke så interessert i pinnen på slutten av sporet, men det er bare å jobbe med. Vi har trent litt baby feltsøk, det liker han veldig godt! 😁 Ellers jobber vi med utgangsstilling om dagen, og å løpe rundt et objekt, som kan brukes i agility og lydighet. 
    • Hei, Ja, stemmer😊 Jeg studerer markedsføring der oppgaven er å lage en markedsplan for et fiktivt produkt/merkevare. Håper det svarer på spørsmålene deres😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...